Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-09
Piła: utrzymanie i remont terenów zieleni w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile
Numer ogłoszenia: 21318 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i remont terenów zieleni w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie i remont terenów zieleni w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześćtysięcyzłotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 6) dysponują bazą sprzętu w odległości do 10 km od miasta Piły; 7) Zamawiający nie przewiduje wykonania przedmiotu zamówienia przez podwykonawców 1.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w tym jedno w obiektach będących pod opieką Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2) Wykonawca dysponuje następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: a) zatrudniają co najmniej 1 pracownika z wyższym wykształceniem ogrodniczym, 2 pilarzy, 1 operatora podnośnika oraz 1 pracownika wykonującego prace w zadrzewieniach metodą alpinistyczną; b) udokumentują odbyte szkolenia lub kursy w zakresie pielęgnacji drzew odbytych nie później niż 3 lata od daty złożenia ofert, c) dysponują co najmniej 2 podnośnikami koszowymi, co najmniej 2 ciągnikami z przyczepami; 3) Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi - (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) w wysokości nie mniejszej niż 100 000 (sto tysięcy zł) PLN, 4) Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy winien przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania tj w latach 2006, 2007, 2008 uzyskiwał przychody nie mniejsze niż 100 000 zł w każdym z lat..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) Dowód wniesienia wadium 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 5) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 6 6) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 7) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9) Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 10) Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000. PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 150 000 zł. 13) Wykaz usług -wykonanych ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej jedną wartością 150 000zł i zakresem zgodnych z przedmiotem zamówienia, jedno w obiektach będących pod opieką Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że umowy te zostały wykonane należycie. 14) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (ukończone kursy szkolenia - pilarzy, operatorów podnośnika, przygotowania z zakresu pielęgnacji drzew). 15) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca wg załącznika Nr 5 16) Wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową - wg załącznika nr 7a i 7b.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdiz.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
Adres: ul. 14 Lutego 20; 64 - 920 Piła.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile Adres: ul. 14 Lutego 20; 64 - 920 Piła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Modernizacja instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile wraz z wymianą rozdzielni
- Zakup komputera i drukarki w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
- Studia podyplomowe w ramach projektu pn. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawy środków czystości.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie sensorycznego ogrodu terapeutycznego przy Szpitalu Powiatowym w Rawiczu Sp. z o.o.
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego i treningowego oraz systemu nawodnienia boiska Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- PIELĘGNACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NISKIEJ W PASACH DRÓG GMINYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- "Kompleksowa rewitalizacja skweru u zbiegu ulic H. Sienkiewicza i A. Mickiewicza" - inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- wykonanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych z betonu jamistego oraz rozbetonowanie nawierzchni nieprzepuszczalnej, pomiędzy budynkami przy ul. Niskiej 25-27, 27-29 w Warszawie.
- Wykonanie obsady i utrzymanie roślinności wzdłuż Alei I Armii Wojska Polskiego w Kołobrzegu
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.