Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Wadowice: Dostawa mięsa i wyrobów wedliniarskich
Numer ogłoszenia: 21311 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. gen. K. Pułaskiego 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8731300, fax 033 8731300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wyrobów wedliniarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: boczek prasowany 48 kg mortadela 160 kg kaszanka 300 kg kiełbasa toruńska 700 kg kiełbasa biała 120 kg kiełbasa szynkowa 40 kg mielonka 360 kg kiełbasa żywiecka 100 kg łopatka wieprzowa bez kości 780 kg mięso wołowe gulaszowe 75 kg karczek wieprzowy bez kości 75 kg Schab wieprzowy z kością 180 kg żeberka wieprzowe płaty 150 kg parówki śląskie 220 kg kiełbasa parówkowa 160 kg pasztetowa 240 kg podgardle wędzone 180 kg szynka gotowana 80 kg salceson wiejski 190 kg słonina bez skóry 320 kg pieczeń rzymska 80 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą z dnia 24.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006. Nr 164 poz. 163). - nie podlega wykluczeniu z ubiegania o zamówienie publiczne z powodów określonych w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - spełnia wymogi stawiane w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-wadowice@neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. św. O.R. Kalinowskiego 34-100 Wadowice. ul. Pułaskiego 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 5, Wadowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa produktów leczniczych - kontrastów do wykonywania badań diagnostycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących przebudowę budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej (etap II)
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





