eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrójprzedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. do metanu z laminatu poliestrowo - szklanego z pierścieniami stałymi i kołnierzami luźnymi do skręcania w łącznej ilości 5168 m.b.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-24

POZYCJA 21293

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Jastrzębie-Zdrój: przedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. do metanu z laminatu poliestrowo - szklanego z pierścieniami stałymi i kołnierzami luźnymi do skręcania w łącznej ilości 5168 m.b. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Logistyki Materiałowej, do kontaktów: Lucjan Urban, Marek Kowaczek, ul. Armii Krajowej 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 032 7564003, 7564048, fax 032 7564047, e-mail: przetargi@zlm.jsw.pl, www.jsw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. do metanu z laminatu poliestrowo - szklanego z pierścieniami stałymi i kołnierzami luźnymi do skręcania w łącznej ilości 5168 m.b. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia: - Rury będą służyły do transportu metanu w podziemnych wyrobiskach górniczych, gdzie może wystąpić zagrożenie wybuchu metanu i pyłu węglowego, - Spełniać warunki ustawy z dnia 12.12.2003 o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. 03 nr 229 poz. 2275), - Rury muszą być wykonane zgodnie z aktualną dokumentacją techniczną producenta, - Rodzaj mocowania - pierścienie stałe z luźnymi kołnierzami stalowymi do skręcania, pierścienie i kołnierze tych rur powinny zapewnić możliwość ich bezpośredniego łączenia z pierścieniami i kołnierzami rur metalowych dotychczas stosowanymi do transportu metanu, - Pierścienie i kołnierze muszą być wykonane zgodnie z normą PN-EN 1092-1 przy czym dla rur do metanu: - Średnica podziałowa kołnierzy dla rur śr. 315 = śr. 400, kołnierz musi posiadać 12 otworów o średnicy śr. 22, a średnica zewnętrzna pierścienia dla rur śr. 315=śr. 370, - Średnica podziałowa kołnierzy dla rur śr. 400=śr. 515, kołnierz musi posiadać 16 otworów o średnicy śr. 26, a średnica zewnętrzna pierścienia dla rur śr. 400= śr. 565, - Maksymalne wewnętrzne podciśnienie robocze dla rur do metanu 0,05 MPa, - Rury do metanu z laminatów poliestrowo-szklanych śr. 315 mm o grubości ścianki min. 8 mm oraz rury śr. 400 mm o grubości ścianki min. 8 mm, - Rury muszą być dostarczane w odcinkach 6 m, - Laminaty wykorzystane do produkcji rur muszą się charakteryzować następującymi własnościami wytrzymałościowymi i fizycznymi: - Wytrzymałość na rozciąganie Rm> lub =200[Mpa], - Wytrzymałość na zginanie Rg> lub =200 [Mpa], - Moduł sprężystości przy zginaniu Em> lub =12[Gpa], - Moduł sprężystości przy rozciąganiu Eg> lub =17[Gpa], - Udarność U> lub =280[KJ/m kw.], - Nasiąkliwość eta < lub =0,3 [%], - Współczynnik rozszerzalności liniowej alfa < lub = 3,5 *10 do potęgi 6 [1/K], Powyższe dane winny wynikać z dokumentacji technicznej bądź techniczno - ruchowej załączonej do przetargu,- Posiadać dokumentację techniczną bądź techniczno-ruchową wyrobu, instrukcję stosowania, certyfikat dobrowolny wystawiony przez jednostkę upoważnioną do certyfikacji przedmiotu zamówienia, stwierdzający, że dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia mogą być stosowane w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych oraz spełniają wymagania bezpieczeństwa, deklarację zgodności,- Z pierwszą dostawą wyrobu na kopalnię dostawca powinien dostarczyć jego dokumentację techniczną, bądź techniczno - ruchową, certyfikat dobrowolny, instrukcję stosowania, deklarację zgodności a dla każdej dostawy świadectwo jakości wyrobu oraz protokół z pomiarów oporności powierzchniowej dla każdego docinka rury oraz kartę gwarancyjną. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyny ZLM przy kopalniach JSW S.A. Kod NUTS: PL227. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.20.00 - Rury, przewody rurowe i węże Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.14.00 - Zawory i lampy elektronowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 5 168 m.b. Wartość bez VAT: 1 957 120,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Dla zadania 1: 17 000,00 PLN Dla zadania 2: 13 000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów określonych dla poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego. Niezmienność cen przez cały okres trwania zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP tj.:Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wymagane Dokumenty Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo udzielone zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. W przypadku jeśli podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia tworzą Konsorcjum, w treści pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich członków Konsorcjum jak też, który z nich jest liderem Konsorcjum. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne z art. 22 PZP). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum: Dla zadania nr 1: 92 000,00 PLN, Dla zadania nr 2: 70 000,00 PLN, W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. Informacja powinna jednoznacznie wskazywać, czy wykonawca posiada wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej wymogom stawianym odnośnie zakresu zadań, na które składa ofertę (opinia bankowa określająca jedynie wysokość obrotów wykonawcy nie spełnia wymogów powyższego punktu). Informacja musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz.U. 04 Nr 71, poz.645 par. 1. ust. 3 pkt.2, W szczególności za prawidłowe uważane będą informacje banku zawierające treść "Na prowadzonym przez bank rachunku Firma posiada na dzień .......... środki finansowe w wysokości ..........zł", lub "Na dzień ............ Firma posiada zdolność kredytową co najmniej w wysokości ...........zł" Wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum: Dla zadania nr 1: 92 000,00 PLN, Dla zadania nr 2: 70 000,00 PLN, W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta.Informacja powinna jednoznacznie wskazywać, czy wykonawca posiada wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej wymogom stawianym odnośnie zakresu zadań, na które składa ofertę (opinia bankowa określająca jedynie wysokość obrotów wykonawcy nie spełnia wymogów powyższego punktu). Informacja musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz.U. 04 Nr 71, poz.645 par. 1. ust. 3 pkt.2, W szczególności za prawidłowe uważane będą informacje banku zawierające treść "Na prowadzonym przez bank rachunku Firma posiada na dzień .......... środki finansowe w wysokości ..........zł", lub "Na dzień ............ Firma posiada zdolność kredytową co najmniej w wysokości ...........zł" 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów (jeżeli dotyczy):Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania 1: 280 000,00 PLN netto, Dla zadania 2: 210 000,00 PLN netto, w ciągu ostatnich 3 lat. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wykaz dostaw musi przekraczać sumę wymogów określonych dla tych zadań. Obowiązek załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw dotyczy także dotychczasowych dostawców Zamawiającego.Wymagane dokumenty: Do oferty dołączyć: - Dokumentacja techniczna bądź techniczno ruchowa, - Instrukcja stosowania przedmiotu zamówienia (uwzględniająca montaż rur przy przejściu przez tamę, zabezpieczenie przed robotami strzałowymi, sposób podwieszania), - Warunki i okres gwarancji, - Certyfikat dobrowolny wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikującą uprawnioną do certyfikacji przedmiotu zamówienia, - Deklaracja zgodności wyrobu, która winna zawierać: - Nazwę i adres producenta, - Opis przeznaczenia rur, - Wykaz przepisów mających zastosowanie do rur, - Nr certyfikatu dobrowolnego, - Wykaz norm i specyfikacji technicznych, które zastosowano do produkcji rur, - Imię i nazwisko oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia podpisów w imieniu producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela. - Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania 1: 280 000,00 PLN netto, Dla zadania 2: 210 000,00 PLN netto, w ciągu ostatnich 3 lat. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, łączna wartość dostaw musi przekraczać sumę wymogów określonych dla tych zadań.Obowiązek załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw dotyczy także dotychczasowych dostawców Zamawiającego. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 2005/S 243 - 240231 z dnia 17.12.2005 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 87/P/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.06.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką u zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 06.06.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.06.2006, godzina 10:00, JSW S.A. - Zakład Logistyki Materiałowej, ul. Armii Krajowej 1, Jastrzębie Zdrój - pokój 109.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rury kołnierzowe z laminatu poliestrowo - szklanego do transportu metanu śr. 400x8x6000. 3) Zakres lub wartość: 2 528 m.b. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rury kołnierzowe z laminatu poliestrowo - szklanego do transportu metanu śr. 315x8x6000. 3) Zakres lub wartość: 2 640 m.b. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.