eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Zespołu Szkół im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A w Warszawie (numer sprawy39/ZP/11)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Zespołu Szkół im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A w Warszawie (numer sprawy: 39/ZP/11)
Numer ogłoszenia: 212861 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173961 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Zespołu Szkół im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A w Warszawie (numer sprawy: 39/ZP/11).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Zespołu Szkół im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ulicy Okopowej 55A w Warszawie. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Stan istniejący : Główny budynek ZS im. Konarskiego przy ulicy Okopowej 55 A jest wybudowany na planie podkowy z ramionami skierowanymi na południe o wysokości czterech kondygnacji i jest nie podpiwniczony. Skrzydła boczne także czterokondygnacyjne zostały wykonane jako dwutraktowe. W ramach tej części modernizacji ZS im. Konarskiego zostanie wykonana wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem stropu, wymianą instalacji piorunochronnej oraz adaptacją pomieszczeń psychologa i biblioteki na dydaktyczną salę obsługi konsumenta z barkiem. 3.1. Zakres robót: 1)Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami; 2)Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji i ścianek kolankowych; 3)Wymiana części okien na okna p.poż.; 4)Przemurowanie, naprawa i ocieplenie kominów wentylacyjnych wraz z czapkami; 5)Wymiana elementów odwodnienia budynku; 6)Wykonanie konstrukcji wsporczych dla urządzeń wentylacyjnych; 7)Wymiana rur wywiewnych z blachy ocynkowanej; 8)Wymiana instalacji odgromowej; 9)Adaptacja pomieszczeń zajmowanych przez psychologa i bibliotekę na dydaktyczną salę obsługi konsumenta z barkiem; 10)Wykonanie i montaż wyposażenia stałego i ruchomego dla dydaktycznej sali obsługi konsumenta z barkiem; 11)Wykonanie wentylacji mechanicznej sali obsługi konsumenta z barkiem. Wykonawca wykona ww. roboty budowlane i montażowe w sposób nie kolidujący działalnością szkoły. Miejsce na zaplecze budowy wskaże Dyrektor ZS im. Konarskiego na terenie działki zajmowanej przez szkołę. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi. Wykonawca jest zobowiązany do: 1)Wykonania wszystkich prac budowlanych oraz oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy zgodnie z przepisami BHP; 2)Usuwania na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością; 3)Złożenia w dwóch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej zawierającej: oświadczenia kierownika budowy, protokóły wprowadzenia na budowę i odbiorów technicznych wszystkich robót występujących we wszystkich branżach, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty techniczne, certyfikaty badań, elementy oznakowania poziomego i pionowego, dokumentację techniczną powykonawczą, inwentaryzację geodezyjną, itp.; 4)Zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia; 5)Wykonawca ww. zamówienia jest zobowiązany do uczestniczenia w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy zamówienia; Podstawowe dane techniczne: 1)Powierzchnia zabudowy - 2.828,0 m2; 2)Powierzchnia całkowita - 10.159,0 m2 3)Powierzchnia użytkowa - 5.230,0 m2; 4)Kubatura - 38.646,0 m3; 5)Wysokość budynku w części głównej - 19,60 m; 6)Ilość kondygnacji nadziemnych - 4/5. 3.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ tj.: 1)Projekt budowlano - wykonawczy termomodernizacji dachu ZS im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie; 2)Projekt adaptacji pomieszczeń psychologa i biblioteki na dydaktyczną salę obsługi konsumenta z barkiem; 3)Projekt budowlano - wykonawczy - elektryczny dydaktycznej sali obsługi konsumenta z barkiem; 4)Projekt modernizacji ZS im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, Część I - Termomodernizacja dachów oraz IV kondygnacji części budynku głównego; 5)Projekt Instalacji Piorunochronnej dla ZS im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie; 6)Projekt modernizacji węzła cieplnego (I ETAP) , technologia instalacji C.W.; 7)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ogólnobudowlanych; 8)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót elektrycznych; 9)Przedmiary robót; 10)Audyt energetyczny budynku Zespołu Szkół im. M. Konarskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.60.00 - 45.45.60.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ŁUNIBUD Wiesław Łuniewski, Irena Łuniewska S.J., ul. Bora Komorowskiego 12/21, 03-982 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1117911,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1263738,67

  • Oferta z najniższą ceną: 1126173,81 / Oferta z najwyższą ceną: 1573760,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.