Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Zespołu Szkół im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej w Warszawie (numer sprawy: 39/ZP/11)
Numer ogłoszenia: 173961 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Zespołu Szkół im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej w Warszawie (numer sprawy: 39/ZP/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Zespołu Szkół im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ulicy Okopowej 55A w Warszawie. Stan istniejący : Główny budynek ZS im. Konarskiego przy ulicy Okopowej 55 A jest wybudowany na planie podkowy z ramionami skierowanymi na południe o wysokości czterech kondygnacji i jest nie podpiwniczony. Skrzydła boczne także czterokondygnacyjne zostały wykonane jako dwutraktowe. W ramach tej części modernizacji ZS im. Konarskiego zostanie wykonana wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem stropu, wymianą instalacji piorunochronnej oraz adaptacją pomieszczeń psychologa i biblioteki na dydaktyczną salę obsługi konsumenta z barkiem. Zakres robót: 1) Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami; 2) Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji i ścianek kolankowych; 3) Wymiana części okien na okna p.poż.; 4) Przemurowanie, naprawa i ocieplenie kominów wentylacyjnych wraz z czapkami; 5) Wymiana elementów odwodnienia budynku; 6) Wykonanie konstrukcji wsporczych dla urządzeń wentylacyjnych; 7) Wymiana rur wywiewnych z blachy ocynkowanej; 8) Wymiana instalacji odgromowej; 9) Adaptacja pomieszczeń zajmowanych przez psychologa i bibliotekę na dydaktyczną salę obsługi konsumenta z barkiem; 10) Wykonanie i montaż wyposażenia stałego i ruchomego dla dydaktycznej sali obsługi konsumenta z barkiem; 11) Wykonanie wentylacji mechanicznej sali obsługi konsumenta z barkiem. Wykonawca wykona ww. roboty budowlane i montażowe w sposób nie kolidujący działalnością szkoły. Miejsce na zaplecze budowy wskaże Dyrektor ZS im. Konarskiego na terenie działki zajmowanej przez szkołę. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Wykonania wszystkich prac budowlanych oraz oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy zgodnie z przepisami BHP; 2) Usuwania na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością; 3) Złożenia w dwóch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej zawierającej: oświadczenia kierownika budowy, protokóły wprowadzenia na budowę i odbiorów technicznych wszystkich robót występujących we wszystkich branżach, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty techniczne, certyfikaty badań, elementy oznakowania poziomego i pionowego, dokumentację techniczną powykonawczą, inwentaryzację geodezyjną, itp.; 4) Zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia; 5) Wykonawca ww. zamówienia jest zobowiązany do uczestniczenia w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy zamówienia; Podstawowe dane techniczne: 1) Powierzchnia zabudowy - 2.828,0 m2; 2) Powierzchnia całkowita - 10.159,0 m2 3) Powierzchnia użytkowa - 5.230,0 m2; 4) Kubatura - 38.646,0 m3; 5) Wysokość budynku w części głównej - 19,60 m; 6) Ilość kondygnacji nadziemnych - 4/5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ tj.: 1) Projekt budowlano - wykonawczy termomodernizacji dachu ZS im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie; 2) Projekt adaptacji pomieszczeń psychologa i biblioteki na dydaktyczną salę obsługi konsumenta z barkiem; 3) Projekt budowlano - wykonawczy - elektryczny dydaktycznej sali obsługi konsumenta z barkiem; 4) Projekt modernizacji ZS im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, Część I - Termomodernizacja dachów oraz IV kondygnacji części budynku głównego; 5) Projekt Instalacji Piorunochronnej dla ZS im. M. Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie; 6) Projekt modernizacji węzła cieplnego (I ETAP) , technologia instalacji C.W.; 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ogólnobudowlanych; 8) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót elektrycznych; 9) Przedmiary robót; 10) Audyt energetyczny budynku Zespołu Szkół im. M. Konarskiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.60.00 - 45.45.60.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał: a) co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto każda, obejmujące łącznie swoim zakresem roboty budowlane wielobranżowe (zawierające min. dwie branże) polegające na budowie, remoncie, modernizacji lub rozbudowie budynku; b) co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą roboty instalacyjne i montażowe w zakresie co najmniej jednej wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej działającej o centralne wentylacje lub klimatyzacyjne. Robota wymieniona w ppkt. b) może być wykonana oddzielnie lub w ramach jednej z robót wskazanych w ppkt. a).Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego obszaru gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane ( Dz. U. Z 2006 r nr 156, poz 1118 ze zm) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2008 r nr 63, poz. 394).Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca podlega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych
Warunków Zamówienia można odebrać (14,60 zł) w siedzibie Zamawiającego, pok nr 220 lub za zaliczeniem
pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, Al. Solidarności 90, pok. nr 220..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





