Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Poznań: Przetarg nieograniczony na dostawy o wartości poniżej 130.000 EURO na dostawę artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Niechanowie
Numer ogłoszenia: 212836 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61-485 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8312405, faks 61 8312485.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy o wartości poniżej 130.000 EURO na dostawę artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Niechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Niechanowie następujących artykułów żywnościowych podzielonych na opisane niżej pakiety: PAKIET 1 - grupa asortymentowa : mięso i wędliny PAKIET 2 - grupa asortymentowa : różne warzywa i owoce PAKIET 3 - grupa asortymentowa : pieczywo PAKIET 4 - grupa asortymentowa : różne produkty mleczarskie PAKIET 5 - grupa asortymentowa : różne produkty spożywcze PAKIET 6 - grupa asortymentowa : różne przetwory z warzyw i owoców PAKIET 7 - grupa asortymentowa : różne ryby i przetwory rybne Szczegółowy zakres (nazwa towaru i ilość) dostarczanych artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Niechanowie zawarte zostały w formularzach cenowych (załączniki od nr 6 do nr 12) do niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-3, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a) Zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. b) W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. c) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ohp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 61-485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 61-485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 211.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - grupa asortymentowa : mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: baleron wieprzowy kg 40 boczek surowy łuskany kg 20 boczek wędzony parzony/got. kg 20 filet z kurczaka surowy- płaty kg. 50 karczek b/k kg 20 kaszanka kg 70 kiełbasa biała wieprz. kg 40 kiełbasa krakowska drob kg 30 kiełbasa pasztetowa wieprzowa kg 50 kiełbasa śląska kg 20 kiełbasa toruńska kg 100 kiełbasa zwyczajna kg 160 kiełbasa żywiecka kg 40 kurczak św. kg 10 łopatka wieprzowa b/k kg 160 mortadela kg 30 parówki drobiowe kg 60 parówki śląskie wieprzowe kg 60 polędwica wieprzowa kg 50 porcje rosołowe kg 240 schab wieprzowy b/k kg 30 szynka gotowana wieprz. kg 40 szynka konserwowa drobiowa kg 40 szynka wędzona surowa kg 30 udka z kurczaka surowe kg 140 golonka kg 70 wątróbka drobiowa kg 40 żołądki drobiowe kg 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - grupa asortymentowa : różne warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: arbuzy kg 40 banany kg 20 brokuły szt. 60 buraki kg 70 cebula kg 140 cebula czerwona kg 10 cytryny kg 10 fasola sucha kg 50 jabłka kg 240 kalafior szt. 40 kapusta biała-luz kg 110 kapusta biała-młoda szt. 80 kapusta czerwona kg 10 kapusta kwaszona kg 170 kapusta pekińska-młoda szt. 36 koper pęcz. 30 mandarynki kg. 30 marchew kg 300 ogórki kiszone 0,5 kg szt. 100 ogórki szklarniowe kg 60 papryka świeża-czerwona kg 20 pieczarki kg 60 pietruszka korzeń kg 120 pietruszka natka - pęczek pęcz 40 pomarańcze kg. 20 pomidory kg 100 por-luz kg. 100 rzodkiewka pęcz 70 sałata zielona szt. 100 seler kg 140 szczypior szt 90 śliwki węgierki kg 20 truskawki kg 10 wiśnie kg 10 ziemniaki kg 2300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - grupa asortymentowa : pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bułka zw. - 50g szt. 1200 bułka tarta kg 30 chleb razowy szt. 200 chleb zw. 0,6 kg szt. 3300 pączki szt. 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - grupa asortymentowa : różne produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jogurt naturalny-150g. szt. 170 jogurt owocowy-150g. szt. 1200 maślanka-250 g. szt. 130 mleko UHT - 2 % - 1l szt. 1200 ser typu feta -270 g. szt. 10 ser twarogowy-półtłusty kg 100 ser żółty-twardy kg 60 ser mozarella 100 g szt. 50 ser topiony do smarowania min150 g. trójkąty 200 g kg 50 ser twarogowy do smarowania-150 g. szt. 60 serek wiejski 200 g. szt. 15 śmietana 18 % 500 g. szt. 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - grupa asortymentowa : różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: baton wafel w czekoladzie-30g szt 540 bita śmietana w proszku-fix 100g szt. 130 budyń- różne smaki-60g szt. 180 ciastka markizy- różne smaki- 140g szt. 130 ciastka pierniki w czekoladzie-200g szt. 140 cukier kryształ- 1 kg szt. 300 cukier puder 500 g szt. 4 cukier wanilinowy - 32g szt. 40 czekolada mleczna - 100g szt. 40 drożdże - 100g szt. 40 gałka muszkatołowa - 15g szt. 10 herbata czarna 100g szt. 200 jaja klasa M szt. 4500 kakao 100 g szt. 30 kasza jęczmienna - 1000g szt 50 kasza manna - 400g szt 35 kawa inka 150 g szt. 90 ketchup 500 g szt. 120 kisiel- 70g szt. 60 krem czekoladowy 400 g szt. 60 kwasek cytrynowy - 20g szt. 70 liść laurowy-30g szt. 20 majeranek- 100g szt. 100 majonez-700g szt. 120 makaron 400 g szt. 70 makaron świderki-500g szt. 250 margaryna mleczna- 250 g szt. 200 margaryna palma-250g szt. 200 margaryna śniad.500g szt. 400 mąka poznańska - 1kg szt. 180 mąka wrocławska - 1kg szt. 140 musztarda - 900g szt. 50 napój gazowany -1,5l szt. 50 napój gazowany 0,33l szt. 70 napój gazowany 1 l szt. 40 ocet spirytusowy - 0,5l szt. 30 olej 1l szt. 140 paluszki słone - 85g szt. 50 papryka miel.20g szt. 130 pieprz czarny mielony - 50g szt. 120 płatki kukurydziane zw. - 250g szt. 100 płatki owsiane górskie- 500g szt. 30 proszek do pieczenia - 30g szt. 20 przyprawa do potraw 200g szt. 150 przyprawa do zup w płynie 1 l szt. 50 ryż kg 80 skrobia ziemniaczana - 1kg szt. 10 sos do sałatek-9g różne szt. 40 sos pieczeniowy 60g szt. 70 sól - 1 kg szt. 60 woda mineralna-0,5l szt 400 woda mineralna-1,5l szt. 600 ziele angielskie-30 g szt. 50 zioła prowansalskie 30 g szt. 30 zupa pieczarkowa - Winiary 60g szt. 170 zupa żurek 60g szt. 220 żelatyna- 50g szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - grupa asortymentowa : różne przetwory z warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czosnek granulowany 20 g szt. 60 syrop owocowy- różne smaki-0,5l szt. 530 ananasy konserwowe -plastry -400g szt. 10 brokuły mrożone 450 g szt, 40 chrzan kon. tarty-320 g szt. 30 dżemy różne smaki- 320 g. szt. 320 fasolka ziel.konserw-470g szt. 40 frytki karbowane 2,5 kg szt, 20 galaretka owoc.w proszku różne smaki- 960g szt. 140 groch połówki-luz kg 40 groszek konserw.-400g szt. 80 grzyby susz. - 2 gat.- 50 g szt. 10 kalafior mroż. 450g szt. 40 kompot truskawkowy-900g szt. 20 kompot wiśniowy- 900 g szt. 40 koncentrat pomidor. 30 % -0,9 l szt. 90 kukurydza konserw. 400 g szt. 50 marmolada wieloowocowa- 550 g szt. 380 napój owocowy pomarańczowy- 1l szt. 20 napój z owoców mieszanych- 1l szt. 20 nektar owocowy - 1 l szt. 20 ogórki konserw. -900 g szt. 100 ogórki kwaszone- 5oo g szt. 100 papryka konserw. 900 g szt. 90 powidła śliwkowe-500g szt. 120 rodzynki - 200g szt. 10 soczek owocowy-0.33 l szt. 300 sok grejfrutowy-1l szt. 20 mleczko kokosowe puszka 400g szt. 30 sok jabłkowy-1l szt. 20 szczaw konserwowy- 0,450 l szt. 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - grupa asortymentowa : różne ryby i przetwory rybne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filet z pangi kg 70 paprykarz szczeciński 300g szt. 70 łosoś sałatkowy 200 g szt. 20 karp świeży kg 30 szprot w pomidorach 300g szt. 50 śledź w pomidorach 300g szt. 60 śledź smażony w zalewie octowej słoik 0,9 l szt. 200 matias lekko solony 4kg szt. 5 makrela wędzona kg 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek" w Koninie w 2026r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Akademia Krasnoludków w Jaworze" na rok 2026
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Różance w I połowie 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie na rok 2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





