Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Warszawa: Część 1:
Zakup i dostawa skanera wielkoformatowego A0,
Część 2:
Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3,
Część 3:
Zakup i dostawa 9 komputerów - stacji roboczych oraz 9 monitorów LCD, na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów
Numer ogłoszenia: 212719 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 201, faks 022 6427643.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1: Zakup i dostawa skanera wielkoformatowego A0, Część 2: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3, Część 3: Zakup i dostawa 9 komputerów - stacji roboczych oraz 9 monitorów LCD, na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Zakup i dostawa skanera wielkoformatowego A0, Część 2: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3, Część 3: Zakup i dostawa 9 komputerów - stacji roboczych oraz 9 monitorów LCD, na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie wyżej wymienionych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Urzędu Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11,Wydział zamówień publicznych, pokój 201
tel: (0-22) 642 60 01 wew. 201, fax: (0-22) 642 76 43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Urzędu Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11,Wydział zamówień publicznych, pokój 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa skanera wielkoformatowego A0,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa skanera wielkoformatowego A0,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa 9 komputerów - stacji roboczych oraz 9 monitorów LCD, na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa 9 komputerów - stacji roboczych oraz 9 monitorów LCD, na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-4, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług konserwacyjnych w branży gazowej (w tym przeglądy roczne) (...) - na terenie ZGN Śródmieście, Administracje Domów Komunalnych Nr 1, 2, 4, 5, 6 (w podziale na 5 części)
- 418_ Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Emisja filmów dotyczących Funduszy Europejskich na Mazowszu
- Dostawa gadżetów dla NCK: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 i Festiwal Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę obejmującej remont budynku przy ul. Orężnej 1 oraz Powsińskiej 17 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa licencji oprogramowania Microsoft w ramach programu MPSA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sprzętu IT pracowników uczeni
- ZAKUP KOMPUTERÓW MOBILNYCH ORAZ MONITORÓW
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Kruczkowskiego w Tychach"
- Dostawa urządzeń informatycznych w ramach projektu pn.: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku - zestawy komputerowe
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.