Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Poznań: Budowa płyty stacjonarnego, sztucznego lodowiska o wymiarach w świetle bandy 30m x 60 m wraz z wyposażeniem i budynkiem usługowo-magazynowym.
Numer ogłoszenia: 212606 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji , ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8357901, fax. 061 8334651.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.posir.poznan.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa płyty stacjonarnego, sztucznego lodowiska o wymiarach w świetle bandy 30m x 60 m wraz z wyposażeniem i budynkiem usługowo-magazynowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa płyty stacjonarnego, sztucznego lodowiska o wymiarach w świetle bandy 30m x 60 m wraz z wyposażeniem i budynkiem usługowo-magazynowym, zgodnie z ; Dokumentacją projektową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Przedmiarem robót Wymagana gwarancja nie mniej niż 24 miesiące..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.11 - Lodowiska Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 100 000,00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art. 22 ustawy): Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu żelbetowej płyty wraz z instalacją mrożeniową sztucznego lodowiska o powierzchni min. 800 m? i wartości nie niższej niż 1 000 000,00 zł brutto. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2006 nr 156 poz. 1118 ze zmianami) w specjalnościach: - 1 osoba; kierownik budowy - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń , wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - 1 osoba; kierownik robót elektrycznych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - 1 osoba; kierownik robót instalacyjnych - wymagane uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają wolne środki finansowe lub wykażą się zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków, wymaganych od wykonawców, określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w niniejszym ogłoszeniu i przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - Podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. - W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania przez wykonawcę potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oferta musi zawierać następujące dokumenty: - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem warunku, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - Dokumenty potwierdzające, że opisane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z opisem warunku. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, zgodnie z opisem warunku. - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z opisem warunku. Forma i wymagania Zamawiającego dla składanych dokumentów. - Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, za wyjątkiem pełnomocnictwa, które powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. - W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. - Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ponadto, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu jednoznacznie wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę (pełnomocnictwa)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można także w siedzibie Zamawiającego : ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań - pok.106 i 107 lub za zaliczeniem pocztowym, za zapłatą 200,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć na adres: ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, sekretariat Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, pok. 103, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa produktu leczniczego Inclisiran 284 mg/1,5 ml w ramach Programu Lekowego B.101
- Usługa stworzenia i utrzymania sieci IP, VPN w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu oraz Terenowych Oddziałach
- "Przebudowa Poradni Ginekologiczno- Położniczej w budynku Poznańskiego Ośrodka
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku- Cewnik do aspiracji o dużym świetle wewnętrznym
- Przygotowanie i wydawanie posiłków codziennie dla dzieci z Przedszkola oraz przygotowywanie śniadań i obiadów dwudaniowych z napojem dla dzieci, które zgłoszą się ze Szkoły
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Starachowicach przy ul. Leśnej 40, utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3"
- Roboty budowlane ujęte w trzech zadaniach związane z realizacją projektu FEMP.05.11-IZ.00-0409/24 pn.: "Utworzenie poradni urologicznej wraz z oddziałem jednodniowym leczenia chorób urologicznych.
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
- Budowa nowego energooszczędnego budynku pilotażowego dostosowanego do potrzeb OSP (OSP Szalejów Dolny), spełniającego funkcje publiczne, demonstracyjne i szkoleniowe na terenie Gminy Kłodzko
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
- Budowa budynku kontenerowej świetlicy wiejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





