Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Wałbrzych: Remont Hali Sportowo - Widowiskowej położonej przy ul. Wysockiego 11a w Wałbrzychu polegający na remoncie instalacji nawiewno- wywiewnej oraz remoncie sauny i montażu urządzeń p. poż .
Numer ogłoszenia: 212487 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Piotra Wysockiego 11 A, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 66 47 115, fax 074 66 47 102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Hali Sportowo - Widowiskowej położonej przy ul. Wysockiego 11a w Wałbrzychu polegający na remoncie instalacji nawiewno- wywiewnej oraz remoncie sauny i montażu urządzeń p. poż ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę wszelkich czynności w zakresie wykonania robót budowlanych - Remontu Hali Sportowo - Widowiskowej położonej przy ul. Wysockiego 11a w Wałbrzychu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełniają warunki szczególne: 1.złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 2.wykonywali co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze podobnym ( w rozumieniu pkt 2 siwz) do przedmiotu zamówienia; Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez zamawiającego wg formuły spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia 4.Dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały należycie wykonane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: w pokoju nr 57 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu instalacji nawiewno - wywiewne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonanie remontu wentylacji w pomieszczeniach sauny i siłowni, 2)wykonanie remontu wentylacji pomieszczeń szatni, 3)wykonanie remontu wentylacji wywiewnej hali,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu sauny i montażu urządzeń p.poż.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Wymiana okładzin ściennych drewnianych sauny i boazerii pcv pomieszczeń zaplecza 2)Ułożenie posadzek z płytek podłogowych 3)Wymiana płyt sufitowych stropu podwieszonego 4)Montaż urządzeń p.poż - stolarka otworowa i klapa antydymowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia/mebli do Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o., przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa 2 pojazdów ciężarowych z zabudową hakową, dla Zakładu Odbioru i Transporty Odpadów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- "Remont i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu"
- Dostawa komputerów przenośnych
- Zakup klastra serwerowego z macierzą dyskową do obsługi Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Wałbrzyski"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Budowa boiska przy ul. Granicznej w ramach zadania pn.: "Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad...
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Liceum Ogólnokształcącym im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





