Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Turek: Dostawa urządzeń biurowych i komputerowych do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku
Numer ogłoszenia: 212470 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Turku , ul. Komunalna 6, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2802340, 2802347, fax. 0-63 2802370.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: pup.turek.ibip.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń biurowych i komputerowych do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : niszczarka -3 szt., dysk twardy - 1szt., zasilacz awaryjny UPS - 1szt., przełącznik Gibabit Ethernet 10/100/1000 MBps 48 portów- 2 szt., do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: a.nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, bądź innych przepisów prawa, b.spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych c.spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych żąda następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : a)certyfikat bezpieczeństwa - Deklaracja zgodności CE oferowanego sprzętu z zasadniczymi wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.03.2003r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. nr 49, poz.414). wymaganego w Specyfikacji technicznej urządzeń biurowych i komputerowych -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Deklaracja musi być sporządzona w języku polskim. W przypadku deklaracji zgodności sporządzonej w jednym z języków krajów Unii Europejskiej, należy przetłumaczyć ww. dokument na język polski. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnione do składania oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentów o niewłaściwej treści, lub według innego wzoru niż załączniki do SIWZ ,spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.turek.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Komunalna 6
62-700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Komunalna 6 62-700 Turek Sekretariat/piętro/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
- "Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci o młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego" WARSZTATY GRUPOWE
- "Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego" SZKOLENIA GRUPOWE
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla realizowanego projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu".
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Gołymin-Ośrodek"
- Zakup infrastruktury IT związanej z podniesieniem poziomu cyberbezpieczeństwa i zapewnieniem ciągłości działania Urzędu Gminy Mietków
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.