Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Głowaczów: Wykonanie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brzózie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Cecylówce Brzózkiej w roku szkolnym 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 212109 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowaczów , Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 48 6231075, faks 48 6231217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brzózie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Cecylówce Brzózkiej w roku szkolnym 2011/2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia i odwożenia uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brzózie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Cecylówce Brzózkiej objętych obowiązkiem dowożenia i odwożenia w dniach nauki szkolnej przewidzianych organizacją roku szkolnego 2011.2012. Usługa wykonywana jest w dniach od poniedziałku do piątku włącznie. W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgadniać inny dzień wykonywania usługi np. odpracowanie w wolną sobotę. Wykonawca podaje cenę brutto dla jednego ucznia w skali jednego miesiąca nauki szkolnej. Przejazd odbywał się będzie na podstawie wydanych identyfikatorów, zwanych umownie biletami miesięcznymi szkolnymi, które wyda Wykonawca dla zgłoszonych do przewozu uczniów. Zakres usługi obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków) do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania. Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu uczniów (godziny przyjazdów pojazdów i miejsca przystankowe) zostaną ustalone i przekazane przez Dyrektorów poszczególnych szkół Przewoźnikowi, który wygra przetarg przed rozpoczęciem roku szkolnego 2011.2012. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowożenia i odwożenia oraz może wystąpić konieczność zmiany tras. Wykonawca do wykonania usługi zapewnia pojazd spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu osób, kierowcę, który posiada stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi, oraz (opiekuna), który będzie sprawował opiekę nad uczniami w trakcie wykonywania usługi przewozowej. Do 25 dnia miesiąca Dyrektorzy Szkół złożą Wykonawcy imienne wykazy uczniów, którym należy wydać miesięczne bilety szkolne w następnym miesiącu. 2. Charakterystyka trasy przewozowej. Trasa I - dowóz uczniów obejmuje miejscowości: Maciejowice - Sewerynów - ZSO Brzóza - Marianów- Cecylówka Brzózka - Przejazd - Cecylówka Brzózka - ZSO Brzóza. Wykonawca rozpoczyna trasę z miejscowości Maciejowice przez Sewerynów (łącznie 57 uczniów) dowozi do ZSO Brzóza, następnie wykonuje dalszą część tarasy do Marianowa zabiera wszystkich uczniów (szkoła podstawowa -30 plus gimnazjum) dowozi do PSP Cecylówka Brzózka 30 uczniów, dojeżdża do m. Przejazd skąd zabiera 16 uczniów szkoły podstawowej plus uczniów gimnazjum w Brzózie, w drodze powrotnej wysadza uczniów szkoły podstawowej w PSP Cecylówka Brzózka, zabiera uczniów gimnazjum z m. Cecylówka Brzózka (łączna ilość uczniów gimnazjum z m. Marianów, Przejazd, Cecylówka Brzózka -26) i dowozi do ZSO Brzóza. Odwóz uczniów wykonuje trasą: ZSO Brzóza - Cecylówka Brzózka - Przejazd - Cecylówka Brzózka - Marianów - ZSO Brzóza - Sewerynów - Maciejowice. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi ok. 72 km. Łączna ilość uczniów objęta dowozem i odwozem wynosi - 129 uczniów. Wykonawca w całym okresie wykonywania umowy wyda Zamawiającemu ok. 1290 biletów miesięcznych szkolnych. Wszystkie drogi, którymi wykonywany jest dowóz i odwóz są drogami utwardzonym. Na ww trasie należy wykonać po jednym przywozie i jednym odwozie uczniów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 60110000-9 usługi w zakresie transportu drogowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.00.00 - 60.11.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: a) Jeżeli zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub konieczności ich wprowadzenia nie można było przewidzieć, przy zachowaniu należytej staranności, w chwili zawarcia umowy, b) Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, d) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, e) zmiana danych teleadresowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, pokój 17 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GŁOWACZÓW
więcej: przetargi GŁOWACZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.