eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy w 2103 r. dla żołnierzy JW 1248 Bartoszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Elbląg: Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy w 2103 r. dla żołnierzy JW 1248 Bartoszyce
Numer ogłoszenia: 212104 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy w 2103 r. dla żołnierzy JW 1248 Bartoszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi medyczne z zakresu medycyny pracy z podziałem na 2 części zamówienia. Część zamówienia nr 1- JW 1248 w Morągu; Część zamówienia nr 2 - JW 1248 Bartoszyce. Informacje dotyczące ilości przedmiotu zamówienia dla każdej części określone są w załączniku nr 1.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca potwierdzi posiadanie uprawnień do wykonywania działalności leczniczej, o której mowa w art. 100 i 106 ustawy o działalności leczniczej. (tj. Dz. U. z 2013, poz. 217.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Kryterium czasu wykonania badań profilaktycznych max - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, Łęczycka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii 21 Wojskowego Oddziału gospodarczego, budynek nr 2,pokój nr 206, ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy jednak nie dłużej niż do 31.12.2013 roku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: JW 1248 w Morągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane na terenie Morąga lub w obrębie do 60 km od Morąga Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy w ilościach: Morfologia w ilości -169szt;OB w ilości- 7szt; Glukoza w ilości -7szt;Cholesterol w ilości - 7szt; HDL w ilości - 7szt; LDL w ilości - 7szt; TG w ilości - 7szt; Kreatynina w ilości - 7szt;Mocznik w ilości - 7szt; ALAT w ilości - 7szt;ASPAT w ilości - 7szt; Mocz badanie na posiew w ilości - 1szt;Mocz badanie ogólne w ilości - 169szt;VDRL w ilości - 1szt; HBsAg w ilości - 1szt; HCV w ilości - 1szt;CRP w ilości - 1szt; GGTP w ilości - 1szt; Koproporfiryna w moczu w ilości - 1szt; Kał na nosicielstwo w ilości - 1szt;Konsultacje neurologiczne w ilości - 1szt; Konsultacje laryngologiczne w ilości - 1szt;Audiogram z opisem w ilości - 1szt; Konsultacje okulistyczne w ilości - 1szt; RTG klatki piersiowej z opisem w ilości - 169szt;Konsultacje ginekologiczne w ilości - 1szt;Konsultacje kardiologiczne w ilości - 1szt; Konsultacje psychiatryczne w ilości - 1szt; RTG kręgosłupa piersiowego PA z opisem w ilości - 1szt; RTG kręgosłupa szyjnego z opisem w ilości - 1szt;RTG kręgosłupa lędźwiowo krzyżowego PA z opisem w ilości - 1szt;EKG spoczynkowe z opisem w ilości - 50szt;Gastroskopia w ilości - 1szt;Badania kierowców +wydanie orzeczenia, badanie kierowców pojazdów uprzywilejowanych + wydanie orzeczenia w ilości - 1szt; Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem orzeczenia w ilości - 169szt;Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych+ wydanie orzeczenia w ilości - 1szt;Udział lekarza w pracy komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w ilości - 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Kryterium czasu wykonania badan profilaktycznych max - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: JW 1248 w Bartoszycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane na terenie Bartoszyc lub w obrębie do 120 km od Bartoszyc. Morfologia w ilości- 255szt; OB w ilości -10szt; Glukoza w ilości - 10szt; Cholesterol w ilości - 10szt;HDL w ilości -10szt;LDL w ilości - 10szt; TG w ilości- 10szt;Kreatynina w ilości - 10szt;Mocznik w ilości - 10szt.;ALAT w ilości -10szt;ASPAT w ilości - 10szt;Mocz badanie na posiew w ilości -1szt; Mocz badanie ogólne w ilości -255szt;VDRL w ilości - 1szt; HBsAg w ilości - 1szt;HCV w ilości - 1szt;CRP w ilości - 1szt; GGTP w ilości - 1szt;Koproporfiryna w moczu w ilości -1szt;Kał na nosicielstwo w ilości - 1szt; Konsultacje neurologiczne w ilości - 1szt;Konsultacje laryngologiczne w ilości - 1 szt; Audiogram z opisem w ilości - 1szt;Konsultacje okulistyczne w ilości - 1szt;RTG klatki piersiowej z opisem w ilości - 255szt;Konsultacje ginekologiczne w ilości - 1szt;Konsultacje kardiologiczne w ilości - 1szt;Konsultacje psychiatryczne w ilości - 1szt;RTG kręgosłupa piersiowego PA z opisem w ilości- 1szt; RTG kręgosłupa szyjnego z opisem w ilości - 1szt; RTG kręgosłupa lędźwiowo krzyżowego PA z opisem w ilości - 1szt; EKG spoczynkowe z opisem w ilości - 70szt; Gastroskopia w ilości - 1szt; Badania kierowców +wydanie orzeczenia, badanie kierowców pojazdów uprzywilejowanych + wydanie orzeczenia w ilości - 1szt; Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem orzeczenia w ilości - 255szt; Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych+ wydanie orzeczenia w ilości - 1szt; Udział lekarza w pracy komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy godz. pracy w ilości -1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Kryterium czasu wykonania badań profilaktycznych max - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.