Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Elbląg: Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy w 2103 r. dla żołnierzy JW 1248 Bartoszyce
Numer ogłoszenia: 212104 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy w 2103 r. dla żołnierzy JW 1248 Bartoszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi medyczne z zakresu medycyny pracy z podziałem na 2 części zamówienia. Część zamówienia nr 1- JW 1248 w Morągu; Część zamówienia nr 2 - JW 1248 Bartoszyce. Informacje dotyczące ilości przedmiotu zamówienia dla każdej części określone są w załączniku nr 1.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca potwierdzi posiadanie uprawnień do wykonywania działalności leczniczej, o której mowa w art. 100 i 106 ustawy o działalności leczniczej. (tj. Dz. U. z 2013, poz. 217.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Kryterium czasu wykonania badań profilaktycznych max - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, Łęczycka 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii 21 Wojskowego Oddziału gospodarczego, budynek nr 2,pokój nr 206, ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy jednak nie dłużej niż do 31.12.2013 roku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: JW 1248 w Morągu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane na terenie Morąga lub w obrębie do 60 km od Morąga Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy w ilościach: Morfologia w ilości -169szt;OB w ilości- 7szt; Glukoza w ilości -7szt;Cholesterol w ilości - 7szt; HDL w ilości - 7szt; LDL w ilości - 7szt; TG w ilości - 7szt; Kreatynina w ilości - 7szt;Mocznik w ilości - 7szt; ALAT w ilości - 7szt;ASPAT w ilości - 7szt; Mocz badanie na posiew w ilości - 1szt;Mocz badanie ogólne w ilości - 169szt;VDRL w ilości - 1szt; HBsAg w ilości - 1szt; HCV w ilości - 1szt;CRP w ilości - 1szt; GGTP w ilości - 1szt; Koproporfiryna w moczu w ilości - 1szt; Kał na nosicielstwo w ilości - 1szt;Konsultacje neurologiczne w ilości - 1szt; Konsultacje laryngologiczne w ilości - 1szt;Audiogram z opisem w ilości - 1szt; Konsultacje okulistyczne w ilości - 1szt; RTG klatki piersiowej z opisem w ilości - 169szt;Konsultacje ginekologiczne w ilości - 1szt;Konsultacje kardiologiczne w ilości - 1szt; Konsultacje psychiatryczne w ilości - 1szt; RTG kręgosłupa piersiowego PA z opisem w ilości - 1szt; RTG kręgosłupa szyjnego z opisem w ilości - 1szt;RTG kręgosłupa lędźwiowo krzyżowego PA z opisem w ilości - 1szt;EKG spoczynkowe z opisem w ilości - 50szt;Gastroskopia w ilości - 1szt;Badania kierowców +wydanie orzeczenia, badanie kierowców pojazdów uprzywilejowanych + wydanie orzeczenia w ilości - 1szt; Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem orzeczenia w ilości - 169szt;Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych+ wydanie orzeczenia w ilości - 1szt;Udział lekarza w pracy komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w ilości - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Kryterium czasu wykonania badan profilaktycznych max - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: JW 1248 w Bartoszycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane na terenie Bartoszyc lub w obrębie do 120 km od Bartoszyc. Morfologia w ilości- 255szt; OB w ilości -10szt; Glukoza w ilości - 10szt; Cholesterol w ilości - 10szt;HDL w ilości -10szt;LDL w ilości - 10szt; TG w ilości- 10szt;Kreatynina w ilości - 10szt;Mocznik w ilości - 10szt.;ALAT w ilości -10szt;ASPAT w ilości - 10szt;Mocz badanie na posiew w ilości -1szt; Mocz badanie ogólne w ilości -255szt;VDRL w ilości - 1szt; HBsAg w ilości - 1szt;HCV w ilości - 1szt;CRP w ilości - 1szt; GGTP w ilości - 1szt;Koproporfiryna w moczu w ilości -1szt;Kał na nosicielstwo w ilości - 1szt; Konsultacje neurologiczne w ilości - 1szt;Konsultacje laryngologiczne w ilości - 1 szt; Audiogram z opisem w ilości - 1szt;Konsultacje okulistyczne w ilości - 1szt;RTG klatki piersiowej z opisem w ilości - 255szt;Konsultacje ginekologiczne w ilości - 1szt;Konsultacje kardiologiczne w ilości - 1szt;Konsultacje psychiatryczne w ilości - 1szt;RTG kręgosłupa piersiowego PA z opisem w ilości- 1szt; RTG kręgosłupa szyjnego z opisem w ilości - 1szt; RTG kręgosłupa lędźwiowo krzyżowego PA z opisem w ilości - 1szt; EKG spoczynkowe z opisem w ilości - 70szt; Gastroskopia w ilości - 1szt; Badania kierowców +wydanie orzeczenia, badanie kierowców pojazdów uprzywilejowanych + wydanie orzeczenia w ilości - 1szt; Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem orzeczenia w ilości - 255szt; Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych+ wydanie orzeczenia w ilości - 1szt; Udział lekarza w pracy komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy godz. pracy w ilości -1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Kryterium czasu wykonania badań profilaktycznych max - 30
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/20/2024 DOSTAWY OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO, ODZIEŻY OCHRONNEJ I INNYCH MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- ZP/21/2024 Dostawy produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
- Dostawa i montaż urządzeń wraz z zagospodarowaniem terenu dla zadania: "Przebudowa placu zabaw w Parku Kajki"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I MORĄGU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie
- Usługa wykonywania badań laboratoryjnych.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Świadczenia usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie pow. poznańskiego
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.