eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia medycznego pomieszczeń poddasza i parteru budynku nr 3a dla potrzeb Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-08

Żurawica: Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia medycznego pomieszczeń poddasza i parteru budynku nr 3a dla potrzeb Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 2.
Numer ogłoszenia: 212035 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189371 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, faks 672-37-21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia medycznego pomieszczeń poddasza i parteru budynku nr 3a dla potrzeb Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia medycznego pomieszczeń poddasza i parteru budynku nr 3a dla potrzeb Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 2 Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamieszczony jest: Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz Parametrów Technicznych i Warunków Wymaganych). KOD CPV: 33192120-9, 33192130-2, 33192000-2, 33190000-8, 39113000-7, 39131100-0, 39143112-4, 39151000-5, 39330000-4. 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega w postępowaniu składanie ofert przez wykonawcę na całość asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 2. Zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym musi być dopuszczony do obrotu i używania oraz posiadać aktualne dokumenty określone ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107 poz. 679 z późn. zm.). 3. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2014r.), odpowiadający wymogom specyfikacji, musi być kompletny i po zamontowaniu i ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na wyposażenie równoważne z zamawianym o takiej samej lub lepszej jakości (o parametrach takich samych lub lepszych jak wykazane w Załączniku Nr 3 do SIWZ- (Formularz Parametrów Technicznych i Warunków Wymaganych) . Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez zamawiającego. 5. Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia winien wynosić minimum 24 miesiące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.21.30-2, 33.19.20.00-2, 33.19.00.00-8, 39.11.30.00-7, 39.13.11.00-0, 39.14.31.12-4, 39.15.10.00-5, 39.33.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMED Sp. z o. o., Spółka Komandytowa, Al. Legionów 21A, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 535218,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 599476,26

  • Oferta z najniższą ceną: 327422,31 / Oferta z najwyższą ceną: 599476,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.