Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Rzeszów: Dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego oraz wykonanie i wdrożenie systemów wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku i budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 212029 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie , Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, fax. 017 8756299.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.so.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego oraz wykonanie i wdrożenie systemów wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku i budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia pod nazwą Dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego oraz wykonanie i wdrożenie systemów wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku i budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach składa się 3 ( trzy ) części zamówienia: II.1.3.1. Część I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego. Na częśc I zamówienia składa się dostawa : Sprzętowy Firewall -1 szt, serwer - 2szt, Drukarka laserowa sieciowa - 2szt, Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z drukarką laserową - 3 szt, Komputer przenośny (laptop) + Torba - 11 szt. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ w tym załącznik nr 1 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia -część I. II.1.3.1.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę osobno na część I przedmiot zamówienia (w tym produkty równoważne zgodnie z pkt. 3.5. i 3.6. SIWZ) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia, poprzez wypełnienie odpowiedniego dla I-szej części zamówienia formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ . (Wykonawca wypełnia odpowiedni formularz jak wyżej, na I część zamówienia, na którą składa ofertę). Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza dla części I zamówienia. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. II.1.3.1.2. Dodatkowo do wymogu z pkt. II.1.3.1.1. w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ , Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, żąda złożenia wraz z ofertą na część I zamówienia następujących dokumentów ( o których również mowa w Opisie przedmiotu zamówienia -część I - załącznik Nr 1 do SIWZ ) : dla części I zamówienia: - dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu, - dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, - oświadczenia producenta sprzętu potwierdzającego spełnienie wymogu głośności jednostki centralnej maksymalnie 27 dB w/g. normy ISO 9296 (bez nośników), - deklaracji zgodności CE, - dokumentu potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom dotyczącym ergonomii pracy i poziomów dopuszczalnego promieniowania monitorów zgodnie z normami: TCO 03 i TCO 99, Dokumenty te stanowią odpowiednio: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, bowiem Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji; i są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. II.1.3.1.3. Wykonawca zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.1.3.1.2. może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Dokumenty z pkt. II.1.3.1.3. składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Ocena spełnienia wymogu, że oferowane przez Wykonawcę dostawy na dany przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w pkt II.1.3.1.2. ( odpowiednio również pkt II.1.3.1.3.) zostanie dokonana poprzez stwierdzenie spełnia-nie spełnia na podstawie kompletu złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dla I części zamówienia. II.1.3.2 Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ w tym załącznik nr 1 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia -część II. II.1.3.2.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę osobno na część II przedmiot zamówienia (w tym produkty równoważne zgodnie z pkt. 3.5. i 3.6. SIWZ) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia, poprzez wypełnienie odpowiedniego dla II-giej części zamówienia formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ . (Wykonawca wypełnia odpowiedni formularz jak wyżej, na II część zamówienia, na którą składa ofertę). Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza dla części II zamówienia. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. II.1.3.2.2. Dodatkowo do wymogu z pkt. II.1.3.2.1. w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ , Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, żąda złożenia wraz z ofertą na część II zamówienia następujących dokumentów ( o których również mowa w Opisie przedmiotu zamówienia -część II - załącznik Nr 1 do SIWZ ) : dla części II zamówienia: - dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu, - dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, - deklaracji zgodności CE, Dokumenty te stanowią odpowiednio: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, bowiem Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji; i są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. II.1.3.2.3. Wykonawca zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.1.3.2.2. może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Dokumenty z pkt. II.1.3.2.3. składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Ocena spełnienia wymogu, że oferowane przez Wykonawcę dostawy na dany przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określone w SIWZ, pkt II.1.3.2.2. ( odpowiednio również pkt II.1.3.2.3.) zostanie dokonana poprzez stwierdzenie spełnia-nie spełnia na podstawie kompletu złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dla II części zamówienia. II.1.3.3 Część III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ w tym załącznik nr 1 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia -część III. II.1.3.3.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę osobno na część III przedmiot zamówienia (w tym produkty równoważne zgodnie z pkt. 3.5. i 3.6. SIWZ) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części III zamówienia, poprzez wypełnienie odpowiedniego dla III-ciej części zamówienia formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ . (Wykonawca wypełnia odpowiedni formularz jak wyżej, na III część zamówienia, na którą składa ofertę). Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza dla części III zamówienia. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. II.1.3.3.2. Dodatkowo do wymogu z pkt. II.1.3.3.1. w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ , Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, żąda złożenia wraz z ofertą na część III zamówienia następujących dokumentów ( o których również mowa w Opisie przedmiotu zamówienia -część III - załącznik Nr 1 do SIWZ ) : dla części III zamówienia: - dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu, - dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, - deklaracji zgodności CE, Dokumenty te stanowią odpowiednio: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, bowiem Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji; i są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. II.1.3.3.3. Wykonawca zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.1.3.3.2. może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Dokumenty z pkt. II.1.3.3.3. składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Ocena spełnienia wymogu, że oferowane przez Wykonawcę dostawy na dany przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określone w pkt II.1.3.3.2. ( odpowiednio również pkt II.1.3.3.3.) zostanie dokonana poprzez stwierdzenie spełnia-nie spełnia na podstawie kompletu złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dla III części zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.25.90.00 - Różne systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na żadną część zamówieniaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (dotyczy części I, II, III zamówienia). W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2.1.1. Opis warunków udziału w postępowaniu. III.2.1.1.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: III.2.1.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Wykonawca musi wykazać, że prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r.- o swobodzie działalności gospodarczej - Dz. U. nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III zamówienia). III.2.1.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III zamówienia). III.2.1.1.1.2.a. Dodatkowo Wykonawca, który składa ofertę na część II i/lub III zamówienia, musi : - wykazać dla części II zamówienia (niezależnie od podstawowego warunku z pkt. III.2.1.1.1.2.), że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem ( przez rodzaj Zamawiający rozumie dostawę sprzętu oraz wykonanie i wdrożenie systemu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia ) i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 złotych każda, z podaniem: przedmiotu, dat wykonania wykazanych dostaw i odbiorców tych dostaw wraz z potwierdzeniem, że te dostawy zostały wykonane należycie - (dotyczy tylko Wykonawcy składającego ofertę na części II zamówienia). - wykazać dla części III zamówienia (niezależnie od podstawowego warunku z pkt. III.2.1.1.1.2.), że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem ( przez rodzaj Zamawiający rozumie dostawę sprzętu oraz wykonanie i wdrożenie systemu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia ) i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 złotych każda, z podaniem: przedmiotu, dat wykonania wykazanych dostaw i odbiorców tych dostaw wraz z potwierdzeniem, że te dostawy zostały wykonane należycie - (dotyczy tylko Wykonawcy składającego ofertę na części III zamówienia). III.2.1.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III zamówienia). III.2.1.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III zamówienia). UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2.1.1.1.1. i pkt. III.2.1.1.1.4. niniejszego ogłoszenia, każdy z Wykonawców musi spełnić indywidualnie, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.: III.2.1.1.1.2., III.2.1.1.1.2.a., III.2.1.1.1.3., niniejszego ogłoszenia wykonawcy mogą spełnić łącznie. III.2.1.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III zamówienia). III.2.1.2.1. W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunki (patrz pkt. III.2.1.1.) będą rozpatrywane dla każdej części osobno. Zamawiający oceni w każdej części zamówienia osobno, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. III.2.1.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 7 do SIWZ - i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów (o których mowa w rozdziale III.2.2 niniejszego ogłoszenia) żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków. III.2.1.2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców przez Zamawiającego - biorąc pod uwagę zapis pkt. III.2.1.2.1. niniejszego rozdziału - zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III zamówienia). III.2.2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, (zgodnie z pkt. III.2.1. niniejszego ogłoszenia) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: III.2.2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III zamówienia). III.2.2.1.1.a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.2.2.1.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt III.2.2.1.1. lub III.2.2.1.1.a. niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -(dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III zamówienia). III.2.2.1.1.b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.2.1.1.a. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowe dokumenty zawierające oświadczenie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na części I, II, III zamówienia). III.2.2.1.2. Dodatkowo Wykonawca, który składa ofertę na część II i/lub III zamówienia, musi złożyć osobno dla części II zamówienia ( Zał. nr 11 do SIWZ) oraz osobno dla części III zamówienia ( Zał. Nr 12 do SIWZ ) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Wykonawca musi wypełnić i załączyć do oferty odpowiednio Zał. Nr 11 do SIWZ i/lub Zał nr 12 do SIWZ ), oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie osobno dla każdej części - niniejsze potwierdza warunek, o którym mowa w pkt. III.2.1.1.1.2.a. - (dotyczy tylko Wykonawcy składającego ofertę na części II i/lub III zamówienia). Dokumenty, o którym mowa w pkt III.2.2.1.1 i III.2.2.1.2 niniejszego rozdziału muszą zostać złożone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.2.1.1. każdy wykonawca musi złożyć oddzielnie, natomiast dokumenty o których mowa w pkt. III.2.2.1.2. wykonawcy mogą złożyć razem, osobno dla każdej części zamówienia. III.2.2.1.3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Niniejszy oryginał oświadczenia musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. UWAGA: Wykonawca składając powyższe oświadczenie, dla każdej części osobno, wpisuje w nagłówku treści oświadczenia numer części zamówienia, której ono dotyczy. - (dotyczy części I, II, III zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rzeszow.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Oddział Inwestycji i Remontów, ul. Hetmańska 2, 35-046 Rzeszów, pokój 18 ( III piętro ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Oddział Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego w Rzeszowie, ul. Hetmańska 2, 35-046 Rzeszów, pokój nr 18 ( III p. ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na część I zamówienia składa się dostawa : Sprzętowy Firewall -1 szt, serwer - 2szt, Drukarka laserowa sieciowa - 2szt, Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z drukarką laserową - 3 szt, Komputer przenośny (laptop) + Torba - 11 szt. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera pkt II.1.3.1. niniejszego ogłoszenia. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na częśc I zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1 niniejszego ogłoszenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z punktem III.2.2 niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera pkt II.1.3.2. niniejszego ogłoszenia. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na częśc II zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1 niniejszego ogłoszenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z punktem III.2.2 niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.25.90.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera pkt II.1.3.3. niniejszego ogłoszenia. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na częśc III zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1 niniejszego ogłoszenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z punktem III.2.2 niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.25.90.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Dostawa wózków reanimacyjnych
- Wykonanie bieżących napraw, wymiana opon i wyważanie kół pojazdów, (...) i drobnego sprzętu użytkowanego w PZDW i jednostkach terenowych w 2026 r. - Zadanie nr 7, RDW Stalowa Wola - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaPSTEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego w butlach zamawiającego i dzierżawionych butlach wykonawcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem automatycznego ekspresu do kawy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu podniesienie jakości edukacji podstawowej w Gminie Linia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z podziałem na części
- Dostawa komputerów i monitorów
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





