To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-07
Ogłoszenie nr 21190 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.
Koszalin: PRZEBUDOWA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARSOWIE W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA PRZECIWPOŻAROWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - ETAP I ZADANIA PN. DOSTOSOWANIE BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARSOWIE DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ICH REHABILITACJI, ZGODNIE Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374120-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, krajowy numer identyfikacyjny
33092085400000, ul.
ul. Racławicka
13,
75620
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 714 01 89, faks
94 714 02 35, e-mail
wojciech.dyrda@powiat.koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARSOWIE W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA PRZECIWPOŻAROWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - ETAP I ZADANIA PN. DOSTOSOWANIE BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARSOWIE DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ICH REHABILITACJI, ZGODNIE Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IGN.272.13.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przebudowy Domu Pomocy Społecznej w Parsowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku DPS w Parsowie do potrzeb osób niepełnosprawnych i ich rehabilitacji, zgodnie z warunkami technicznymi. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie dokumentacji projektowej; b) wykonanie prac budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Domu Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Parsowie. Projektowane przebudowy muszą nawiązywać do formy architektonicznej istniejącego budynku. Wykonawca musi zaprojektować i wykonać na wszystkich kondygnacjach tj. piwnicy, parterze, I piętrze i poddaszu, w szczególności: - modernizację oświetlenia awaryjnego, - modernizację oświetlenia ewakuacyjnego załączającego się samoczynnie, - modernizację systemu sygnalizacji pożarowej wszystkich pomieszczeń w całym budynku oraz podłączenia instalacji ppoż. do CPP i SPP zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Zamawiający w projekcie koncepcyjnym (uzgodnionym z rzeczoznawcą: ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych i ds. sanitarno-higienicznych), który został zamieszczony w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, wymaga między innymi: a) wydzielenia istniejących klatek schodowych: K1 i K2 drzwiami o właściwej klasie odporności ogniowej na wszystkich kondygnacjach, b) wyposażenia klatek schodowych K1 i K2 w urządzenia do usuwania dymu, do oddymiania kompensacji powietrza, c) wydzielenia stref ppoż. ścianami i drzwiami o odpowiedniej klasie odporności ogniowej, d) modernizacji hydrantów wewnętrznych /w wydzielonych strefach ppoż./. 1.2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w następujących etapach: ETAP I - wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej i uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji wraz z ostateczną decyzją pozwolenia na budowę oraz wykonanie wszystkich robót objętych dokumentacją wykonawczą na klatce K1 lub K2; ETAP 2 - wykonanie wszystkich pozostałych robót objętych dokumentacją wykonawczą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45215210-2
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
44233000-2,
45312100-8,
44220000-8,
45332000-3,
45343200-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT422911.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 509755,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





