Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-15
Olsztyn: Sprzęt do wyposażenia SOR-u w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 211532 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt do wyposażenia SOR-u w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego przeznaczonego na wyposażenie SOR-u w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie w celu dostosowania do przepisów. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: - Zadanie nr 1 - Wózek funkcyjny przeznaczony do codziennych potrzeb pielęgniarskich, opatrunkowych, zabiegowych i anestozjologicznych - 3 szt. - Zadanie nr 2 - Różne narzędzia medyczne - łącznie 4 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 3 - Różne narzędzia medyczne - łącznie 12 pozycji w zadaniu. - Zadanie nr 4 - System do ogrzewania pacjenta - 1 zestaw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.23.00-5, 33.16.22.00-5, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
4. W celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się złożenia wraz z ofertą: 4.1 odnośnie zadań nr 1, 4 - wymagane jest załączenie do oferty firmowych materiałów informacyjnych (fmi) prospekty, ulotki katalogi lub inne w j. polskim, w których zawarte maja być podstawowe dane nt. przeznaczenia, parametrów technicznych, o oferowanym produkcie - ze zdjęciami. 4.2 odnośnie zadań nr 2, 3 - wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego katalogu lub stron z katalog producenta narzędzi z opisem oferowanego przedmiotu - pozycji w zadaniu, inne w j. polskim, w których zawarte maja być podstawowe dane nt. parametrów technicznych (nazwa i rozmiary), o oferowanym produkcie - ze zdjęciami. 4.3. odnośnie zadań nr 1, 2, 3, 4 Deklaracja CE producenta właściwa dla urządzenia- produktu i klasy, potwierdzające zarejestrowanie w Polsce jako wyrób medyczny, stwierdzający zgodność z dyrektywą 93/42/EEC
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, wraz ze sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego element załącznika nr 1A do SIWZ (przy każdym zadaniu - tabelka) , Formularz cenowy. 2. Warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, stanowiący zał. nr 4 (dot. zad. nr 4) 3. Pełnomocnictwo osoby podpisujacej ofertę jesli nie jest to osba wymieniona w dokumentach rejestowych podmiotu składajacego oferte.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres siedziby Zamawiającego lub złożyć osobiście w Sekretariacie Dyrektora Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie nr UDA-POIS.12.01.00-00-00310/08-00 projektu nr WND-POIS.12.01.00-00-310/08 programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pn: Zakup wyposażenia do SOR-u w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie w celu dostosowania do przepisów w ramach działania 12.1 - Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie nr 1 - Wózek funkcyjny przeznaczony do codziennych potrzeb pielęgniarskich, opatrunkowych, zabiegowych i anestozjologicznych - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.23.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne narzędzia medyczne - łącznie 4 pozycje w zadaniu m.in. ustalacz odłamów kości, zaginak do płytek, miarka dług. wkretów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne narzędzia medyczne - łącznie 12 pozycji w zadaniu m.in. Ssaki uszne różne rożmiary, wziernik nosowy, kleszczyki, lusterko krtaniowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do ogrzewania pacjenta - 1 zestaw m.in. koce- maty grzewcze na ramię, nogi wraz z jednostką sterujacą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Swetry
- Wykonanie, dostawa, wniesienie i montaż mebli na wymiar dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.
- Ochrona osób i mienia w przestrzeni miasta Olsztyna podczas organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie imprez artystycznych w 2025 r.
- Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP) w budynku Urzędu Skarbowego w Ostródzie
- Wykonanie przebudowy układu przełączania energetycznego zasilania rezerwowego w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie przy ul. Dworcowej 1A.
- Remont łazienek i chodnika przy budynku WMUCS w Elblągu przy pl. Jagiellończyka 5
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania
- Dostawa i montaż wyposażenia medycznego (kasetonów elektryczno-gazowych) na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa wyrobów do mikroskopu oraz videomikroskopu, masek anestetycznych dla dzieci oraz masek oddechowych dla dorosłych, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny (...) w podziale na 21 części
- "Dostawa leków, produktów i opatrunków medycznych oraz baterii i elektrod dla 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie oraz jednostek i instytucji wojskowych."
- Dostawa produktów medycznych i środków higienicznych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.