eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiPełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją inwestycji pod nazwąModernizacja systemu zaopatrzenia w ciepło Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim z przejściem z węgla na gaz z blokiem kogeneracyjnym i wymianą sieci parowej na wodną



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Starogard Gdański: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją inwestycji pod nazwą: Modernizacja systemu zaopatrzenia w ciepło Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim z przejściem z węgla na gaz z blokiem kogeneracyjnym i wymianą sieci parowej na wodną
Numer ogłoszenia: 211497 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana , ul. Skarszewska 7, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 5620600, faks (058) 5623650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocborowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją inwestycji pod nazwą: Modernizacja systemu zaopatrzenia w ciepło Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim z przejściem z węgla na gaz z blokiem kogeneracyjnym i wymianą sieci parowej na wodną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją inwestycji pod nazwą: Modernizacja systemu zaopatrzenia w ciepło Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim z przejściem z węgla na gaz z blokiem kogeneracyjnym i wymianą sieci parowej na wodną realizowanego przy dofinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 5. Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, działania 5.5. Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Usługa obejmuje w szczególności: weryfikację dokumentacji projektowej, przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759), świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane oraz jej rozliczenie. Usługa w zakresie zarządzania i nadzoru inwestorskiego ma zapewnić płynne wdrożenie i realizację umowy na roboty budowlane. Usługa szczegółowo opisana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu; b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 z póź. zmianami). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść z oznaczeniem wadium - inwestor zastępczy przelewem na rachunek bankowy Szpitala: BIG Bank Gdański S.A. I o / Starogard Gd. Nr 45 1160 2202 0000 0000 6195 2536. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencje Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert w Dziale Zamówień Publicznych- pokój nr 7, budynek administracyjny Szpitala. 6. Zamawiający zaleca, aby do oferty dołączyć : - dokument lub kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - kopię poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencje Przedsiębiorczości w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a oraz ust 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej : 1/ jedną usługę pełnienia funkcji inwestora zastępczego przy inwestycji dotyczącej budowy/przebudowy/modernizacji kotłowni, gdzie wartość tej inwestycji wynosiła co najmniej 3 000 000,00 zł brutto oraz 2/ jedną usługę pełnienia funkcji inwestora zastępczego przy inwestycji dotyczącej budowy/przebudowy/modernizacji sieci ciepłowniczych, gdzie wartość tej inwestycji wynosiła co najmniej 1 800 000,00 zł brutto - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonana należycie. W/w elementy tego warunku zostaną uznane za spełnione, w przypadku, gdy zrealizowane zostały łącznie w jednej usłudze pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego, jak również w dwóch oddzielnych usługach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej po jednej osobie do pełnienia niżej wymienionych poszczególnych funkcji: 1) kierownika zespołu (koordynator) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w branży konstrukcyjno- budowlanej, 2) inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje : - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w branży konstrukcyjno- budowlanej, 3) inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje : - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) inspektora nadzoru w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje : - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) specjalisty do spraw rozliczeń finansowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje : - musi posiadać co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczeń finansowych inwestycji budowlanych. 6) specjalista do spraw zamówień publicznych - - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe. Zamawiający na podstawie art. 36 ust 5 ustawy Pzp zastrzega, że Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcy funkcji Kierownika Zespołu (koordynatora).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 ). W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku nie podpisania oferty, potwierdzania dokumentów za zgodność oryginałem - przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy - PEŁNOMOCNICTWO - dla osoby (osób) podpisującej ofertę i potwierdzającej dokumenty za zgodność z oryginałem, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców lub w formie aktu notarialnego, notarialnie potwierdzonej kopii lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Złożenie kopii pełnomocnictwa poświadczonego samodzielnie przez pełnomocnika nie jest wystarczające i skutkuje wezwaniem do uzupełnienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne podwyższenie wartości brutto podanej w § 8 ust. 1 umowy może nastąpić w sytuacji, gdy stawka podatku Vat zostanie zmieniona w drodze ustawy lub rozporządzenia podczas realizacji umowy. Wykonawca może proponować zmianę specjalistów, przedstawionych w ust. 6 umowy z tym, że zmiana taka jest możliwa jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę specjalistów w następujących przypadkach: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych 2) nie wywiązywania się osoby z obowiązków wynikających z umowy 3) jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawcy zmiany specjalistów, jeżeli uzna , że specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z treści umowy. W przypadku zmiany specjalisty, nowy specjalista musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia określone przepisami prawa dla danego specjalisty, w odniesieniu do zapisów w ust. 3 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocborowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. osobiście-siedziba Szpitala-adres j.w. pokój nr 7 bud. adm. 2. za pomocą poczty-adres j.w. 3. faxem 0-58 56-236-50 4. pocztą intern. k.narloch@kocborowo.pl 5. ze strony intern. www.kocborowo.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat pokój nr 1 budynek administracyjny Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim, ul. Skarszewska 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia w wysokości 3 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Postępowanie dot. pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją inwestycji pod nazwą: Modernizacja systemu zaopatrzenia w ciepło Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim z przejściem z węgla na gaz z blokiem kogeneracyjnym i wymianą sieci parowej na wodną - realizowanego przy dofinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 5. Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, działania 5.5. Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.