Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bełchatów: DOSTAWA DIALIZATORÓW POLIAMIDOWYCH I POLISULFONOWYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, do kontaktów: Marek Lipnicki, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, fax 044 6322491. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DIALIZATORÓW POLIAMIDOWYCH I POLISULFONOWYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Sekcja Zaopatrzenia w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 123. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA DIALIZATORÓW POLIAMIDOWYCH I POLISULFONOWYCH. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY SPEŁNIAJĄ WYMAGANIA OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCY ZOBOWIĄZANI SĄ ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY OŚWIADCZENIE, ŻE DOSTAWY STANOWIĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTANĄ WYKONANE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI I NORMAMI ORAZ PRZEDSTAWIĄ POSIADANE DOŚWIADCZENIE POTWIERDZONE ODPOWIEDNIMI REFERENCJAMI, W ZAKRESIE I NA ZASADACH OKREŚLONYCH W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.12.00 - Filtry do dializy Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.12.00 - Filtry do dializy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Opis,wielkość i zakres - zamówienie podzielone na 2 części /Pakiety/ tj.: Pakiet nr I - Dializator poliamidowy niskoprzepływowy sterylizowany parą wodną, Pakiet II - 1). Dializator polisulfonowy niskoprzepływowy, 2). Dializator wysokoprzepływowy z błoną helixonową sterylizowany parą wodną, 3). Dializator wysokoprzepływowy z błoną helixonową sterylizowany parą wodną. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4.000,00 PLN w tym: Pakiet nr I - 2.000,00,00 PLN, Pakiet nr II - 2.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą. /Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm./, a ponadto złożą oświadczenia(zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk Oferta i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celupotwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrówz dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5; par. 1 ust. 2 pkt 2; par. 1 ust. 3 pkt 2; par. 3 ust.1 pkt 1 i 2 /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605/. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych,wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotów zbiorowych), - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiada przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówień na dostawy w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia(zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie(np. opOpis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą. /Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm./, a ponadto złożą oświadczenia(zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk Oferta) i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZOpis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celupotwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrówz dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5; par. 1 ust. 2 pkt 2; par. 1 ust. 3 pkt 2; par. 3 ust.1 pkt 1 i 2 /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605/.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,- wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotów zbiorowych), - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiada przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówień na dostawy w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia (zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje);4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1. próbki oferowanych produktów zostaną wykorzystane do przetestowania pod względem jakościowo-użytkowym (próbki bezzwrotne).Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do 24-04-2007r. PRÓBKI oferowanych produktów, celem przetestowania ich przez Zamawiającego. Ilości próbek potrzebnych do przetestowania określa Załącznik nr 4 do SIWZ. Próbki i ofertę (dokumenty przetargowe) Wykonawca składa w oddzielnych opakowaniach. Opis sposobu przygotowania oferty przedstawiono w Rozdz. X SIWZ.Wszystkie wymagane próbki winny być zapakowane w sposób zapewniający ich nienaruszalność. Opakowanie z próbkami Wykonawca oznacza nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą własną oraz napisem Przetarg nieograniczony na dostawę dializatorów poliamidowych i polisulfonowych; 2. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów, a także zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu).5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;6. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1)potwierdzenie wniesienia wadium w formie przewidzianej w niniejszej SIWZ 2)Druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 3)Formularz cenowy / wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Walory jakościowo-użytkowe 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub osobiście w siedzibie Zamawiającego (kasa szpitalna) na pisemny wniosek Wykonawcy (SIWZ w formie pisemnej zostanie przekazana w terminie 5 dni od złożenia zamówienia). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 12:00, SALA KONFERENCYJNA W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dializator poliamidowy niskoprzepływowy sterylizowany parą wodną. 1) Krótki opis: O powierzchni czynnej 1,4m², współczynnik ultrafiltracji UF 8-9 ml/h mHg; O powierzchni czynnej 1,7 m², współczynnik ultrafiltracji UF 11 - 12 ml/h mHg ; O powierzchni czynnej 2,1m², współczynnik ultrafiltracji UF 14 - 15 ml/h mHg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres - Dializator poliamidowy niskoprzepływowy sterylizowany parą wodną: O powierzchni czynnej 1,4m², współczynnik ultrafiltracji UF 8-9 ml/h mHg - 200 szt. O powierzchni czynnej 1,7 m², współczynnik ultrafiltracji UF 11 - 12 ml/h mHg - 2.100 szt. O powierzchni czynnej 2,1m², współczynnik ultrafiltracji UF 14 - 15 ml/h mHg - 1 700 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Walory jakościowo-użytkowe 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dializator polisulfonowy niskoprzepływowy. 1) Krótki opis: O powierzchni czynnej 1,3m² sterylizowany ETO, współczynnik ultrafiltracji 5,5 - 5,7 ml/h mHg O powierzchni czynnej 1,6m² sterylizowany ETO, współczynnik ultrafiltracji 6,4 - 6,6 ml/h mHg O powierzchni czynnej 1,8m² sterylizowany ETO, współczynnik ultrafiltracji 7,5 - 7,7 ml/h mHg Dializator wysokoprzepływowy z błoną helixonową sterylizowany parą wodną o powierzchni czynnej 1,4m², współczynnik ultrafiltracji 46 - 47 ml/h mmHg Dializator wysokoprzepływowy z błoną helixonową sterylizowany parą wodną o powierzchni czynnej 1,8m², współczynnik ultrafiltracji 59 - 60 ml/h mmHg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres - 1. Dializator polisulfonowy niskoprzepływowy:Ř O powierzchni czynnej 1,3m² sterylizowany ETO, współczynnik ultrafiltracji 5,5 - 5,7 ml/h mHg - 100 szt. O powierzchni czynnej 1,6m² sterylizowany ETO, współczynnik ultrafiltracji 6,4 - 6,6 ml/hmHg - 1.500 szt. O powierzchni czynnej 1,8m² sterylizowany ETO, współczynnik ultrafiltracji 7,5 - 7,7 ml/h mHg - 1.500 szt. 2. Dializator wysokoprzepływowy z błoną helixonową sterylizowany parą wodną: O powierzchni czynnej 1,4m², współczynnik ultrafiltracji 46 - 47 ml/h mmHg - 100 szt. 3. Dializator wysokoprzepływowy z błoną helixonową sterylizowany parą wodną: O powierzchni czynnej 1,8m², współczynnik ultrafiltracji 59 - 60 ml/h mmHg - 100 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Walory jakościowo-użytkowe 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Poprawa jakości i dostępności do świadczeń medycznych z zakresu kardiologii udzielanych w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II (...)"
- Usługa odśnieżania dachów obiektów zarządzanych przez "EKO-REGION" sp. z o.o. II /2025
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2026 roku
- Bieżące utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa
- Nadzór inwestorski - budowa hali w SP Ostrzeszów / 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





