Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-18
Rzeszów: Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych wraz z konstrukcjami w łącznej ilości 20 szt. dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r.
Numer ogłoszenia: 21123 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8545222, faks 017 8541707.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych wraz z konstrukcjami w łącznej ilości 20 szt. dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych wraz z konstrukcjami w łącznej ilości 20 szt. dla zadań pn.: - Zadanie nr 1 Przebudowa sieci cieplnej od komory B-22 do B-27 ul. Hanasiewicza w Rzeszowie, - Zadanie nr 3 Przebudowa sieci cieplnej od komory B-9 do B-12-1 ul. Boya-Żeleńskiego w Rzeszowie, - Zadanie nr 4 Przebudowa sieci cieplnej od E-2 do E-5 wraz z przyłączami ul. Pułaskiego i ul. Mochnackiego w Rzeszowie, - Zadanie nr 5 Przebudowa sieci od G-4 ul. Hetmańska do zapory na rz. Wisłok, - Zadanie nr 6 Przebudowa sieci cieplnej od komory B -17 do B-20 ul. Hanasiewicza w Rzeszowie, realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 etapy realizacji: Etap 1 - Wykonanie tablic informacyjnych w łącznej ilości 10 szt., po 2 szt. dla każdego zadania; Etap 2 - Wykonanie tablic pamiątkowych w łącznej ilości 10 szt., po 2 szt. dla każdego zadania. 2.Tablice i konstrukcje należy wykonać wg wzorów określonych w Załącznikach nr 1,1 - 1,5, 2a, 2b oraz zgodnie z następującymi wymaganiami: a) Tablica informacyjna jednostronna z blachy ocynk. o grub. 1 mm: - łączna ilość: 10 szt. ( po 2 szt. dla każdego zadania, stosownie do Załączników od 1,1 do 1,5) - wymiary: szerokość 250 cm, wysokość 200 cm, - wydruk solwentowy, - czcionka ARIAL CE, kolor czarny, - tło: białe, b) Tablica pamiątkowa jednostronna z blachy ocynk. o grub. 1 mm: - łączna ilość: 10 szt. ( po 2 szt. dla każdego zadania, stosownie do Załączników od 1,1 do 1,5) - wymiary: szerokość 90 cm, wysokość 70 cm - wydruk solwentowy, - czcionka ARIAL CE, kolor czarny - tło: białe. Wymagane informacje na tablicach informacyjnej i pamiątkowej powinny zajmować nie mniej niż 25 % tablicy. Zastosowane do tablic informacyjnych i pamiątkowych farby (powłoki malarskie) winny być przeznaczone do malowania blach ocynkowanych oraz być odporne na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych (deszcz, słońce, mróz itp.) c) Konstrukcja mocująca: - profil stalowy zamknięty o przekroju kwadratu 50 x 50 x 2 mm, zabezpieczony antykorozyjnie, pomalowany na kolor czarny - wymiary i ilości: -dla tablicy informacyjnej - wg Załącznika nr 2a , w ilości 10 szt., - dla tablicy pamiątkowej - wg Załącznika nr 2b, w ilości 10 szt. Konstrukcje będą zamontowane w ziemi na głębokości ok. 100 cm. 3. Zastosowane materiały winny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie stosownie do art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Dokumenty tj. certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną Wykonawca jest zobowiązany udostępnić na każde żądanie Zamawiającego, a przy odbiorze przekazać je Zamawiającemu. 4. Termin gwarancji jakości na wykonane tablice nie krótszy niż 24 miesiące..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPEC-Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów ( pok. 102, I piętro ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 10:00, miejsce: MPEC-Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów ( Sekretariat Zamawiającego pok. 108, I piętro ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, oś priorytetowa 2. Infrastruktura Techniczna, działanie 2.2. Infrastruktura Energetyczna.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
- Dostawy materiałów do sterylizacji dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic oraz kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych i suszarki laboratoryjnej
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Dostawa żywności do Warsztatów Szkolnych i Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w 2026 r. - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług marketingowo-doradczych w celu rozwoju gospodarczego Gminy Barcin
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





