eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych na potrzeby projektu MONIT; Postępowanie prowadzone pod nr 521/16/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych na potrzeby projektu MONIT; Postępowanie prowadzone pod nr 521/16/2010
Numer ogłoszenia: 211183 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141829 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Transportu, ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234-73-11, faks 022 621-56-87.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych na potrzeby projektu MONIT; Postępowanie prowadzone pod nr 521/16/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnej dostawie do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego towaru w postaci artykułów biurowych, nośników optycznych typu CD/DVD, pamięci flash i środków czyszczących do komputerów stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. 2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły biurowe swoim transportem w ciągu 3 dni roboczych do wskazanego pomieszczenia w siedzibie zamawiającego w godzinach 8.00 -16.00 poniedziałek - piątek. Wykonawca na dostarczone artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego 4. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż ilość artykułów biurowych wskazanych w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt kluczowy nr POIG.01.01.02-00-013/08 pt: Monitorowanie Stanu Technicznego Konstrukcji i Ocena jej Żywotności- Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lyreco S.A., ul. Sokołowska 33, Sokołów, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14341,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14497,34

  • Oferta z najniższą ceną: 10959,79 / Oferta z najwyższą ceną: 17497,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.