Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Tarnów: Wykonanie remontu dachu na kaplicy Rodziny Radzikowskich na cmentarzu Starym zabytkowym, przy ul. Narutowicza w Tarnowie w kwaterze PAS II.
KOD CPV - 45215400-1
Numer ogłoszenia: 211000 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Cmentarzy , ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 621 27 89, faks 0-14 627 44 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzc.tarnow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalny Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu na kaplicy Rodziny Radzikowskich na cmentarzu Starym zabytkowym, przy ul. Narutowicza w Tarnowie w kwaterze PAS II. KOD CPV - 45215400-1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja dachu na kaplicy cmentarnej Rodziny Radzikowskich w obrębie zabytkowego Cmentarza Starego w Tarnowie w kwaterze PAS II, będącej zabytkiem, posiadającej dużą wartość artystyczną i historyczną ze względu na jej wiek powstania, unikalne walory artystyczne i historyczne. Zakres zamówienia należy do usług Ochrony Zabytków mieszczących się w obrębie PKWiU 92.52.12-00.00 (Usługi Ochrony Zabytków) i mieszczących się w dziale 92 ex w pozycji 11 zał. nr 4 do Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 2. Zakres prac obejmuje powierzchnię 115,1 m2 dachu: - wymianę obróbki attyki frontowej i elementów pokrycia połaci południowej,- wymiana pokrycia na skorodowanych fragmentach pokrycia wieżyczki, - wymiana fragmentów pokrycia połaci pod murem attyki - strona południowa i północna, - wymiana rynien i rur spustowych, - malowanie farbą bitumiczną rur spustowych żeliwnych w części przyziemnej, - oczyszczenie szczotkami powierzchni dachu i obróbek, - odtłuszczenie powierzchni dachu i obróbek, - malowanie zabezpieczające farbą miniową 15 % powierzchni, - malowanie podkładowe farbą, - malowanie nawierzchniowe w kolorze czerwono-bordowym (jak Kaplica Sanguszków - według zalecenia Konserwatora Zabytków), - założenie siatek systemowych zabezpieczających przed liśćmi rynny na całej długości. 3. Prace konserwatorskie i naprawcze będą wykonane zgodnie z Decyzją o udzieleniu pozwolenia na budowę, będącą jej podstawą dokumentacją oraz warunkami wykonywania robót remontowo-konserwatorskich na obiektach zabytkowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane złożenie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w rozdziale II ust. 1 SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają załączyć do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia, w zakresie: a/ są przedsiębiorcami wykonującymi działalność budowlano-remontową uprawnionymi do ich wykonywania - weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na postawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (zaświadczenie rozdział VI pkt 3 a i b SIWZ), b/ posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - weryfikacja spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia ( rozdział VI pkt 3 c SIWZ), c/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -weryfikacja spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia ( rozdział VI pkt 3 c SIWZ), d/ nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - weryfikacja spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia ( rozdział VI pkt 3 d SIWZ)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a/ zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), c/ oświadczenie z art. 22 P.Z.P. - załącznik nr 3 SIWZ, d/ oświadczenie z art. 24 P.Z.P. - załącznik nr 2 SIWZ, e/ informacja o wykonanych usługach w zakresie usług remontowych obiektów w okresie ostatnich dwóch lat f/ projekt umowy podpisany przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzc.tarnow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Cmentarzy
ul. Bernardyńska 24
33-100 Tarnów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Cmentarzy ul. Bernardyńska 24 33-100 Tarnów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie 01.01.2026-31.12.2026 na potrzeby SOSW w Tarnowie
- Świadczenie usług odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru
- Usługa druku i dostawy katalogu oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





