eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa środków do sprzątania, środków czystości, oraz worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Wrocław: Dostawa środków do sprzątania, środków czystości, oraz worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 21074 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do sprzątania, środków czystości, oraz worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków do sprzątania, środków czystości oraz worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań: a) Zadanie nr 1 - środki do sprzątania wymienione i opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ, Ponadto dla zadania nr 1 Wykonawca zapewni: - Wykonawca musi zapewnić możliwość użyczenia 14 szt. systemów dozujących. System powinien umożliwiać podłączenie 4 różnych środków chemicznych. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis systemów dozujących. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy użyczenia dozowników, - Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie personelu Zamawiającego zakończone wystawieniem dokumentu potwierdzającego odbyte szkolenie. - Wykonawca zapewni bezpłatną opiekę fachowego doradcy przez cały okres trwania umowy oraz fachową pomoc przy wdrażaniu systemów zarządzania jakością, - Wykonawca zapewni bezpłatną pomoc w opracowaniu szczegółowego Planu higieny i dezynfekcji oraz zakresu czynność dla personelu sprzątającego b) Zadanie nr 2 - środki czystości wymienione i w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ, c) Zadanie nr 3 - ręczniki i czyściwo wymienione i opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ, d) Zadanie nr 4 - worki foliowe wymienione w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ e) Zadanie nr 5 - Mopy wymienione i opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.71.19.00 - Mydło 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy PZP. Każda oferta, podlega indywidualnej ocenie przez Zamawiającego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na druku ZP-17 metodą zero - jedynkową na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, wg. formuły spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, w aspekcie ich aktualności oraz potwierdzania poprzez ich merytoryczną treść spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Niespełnienie chociaż jednego z wymienionych w tabelach pkt 6.1 warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 5. Wykluczenie Wykonawcy: a) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zawartych w art. 24 Ustawy PZP. b) Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. c) Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokumenty wymagane dla Zadania nr 1 - Środki do sprzątania Lp WARUNEK DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU A W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 10 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. tj. Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. co najmniej jednego zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, b. załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę: nie mniejszej wartość zadania. B W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 3. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego 1. Należy dostarczyć próbki zgodnie z opisami zawartymi Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Karta charakterystyki oferowanego środka do sprzątania 3. Ulotka informacyjna z opisem stosowania, dokładnym opisem (np. procentowym) składem chemicznym b) Dokumenty wymagane dla pozostałych zadań (Zadania nr 2, 3, 4, 5) Lp WARUNEK DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU A W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 3. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę: nie mniejszej wartość zadania B W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 4. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. A . Falkiewicza we Wrocławiu Dział Administracji i Zamówień Publicznych ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Warszawska 2, parter, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - środki do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - środki do sprzątania wymienione i opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.16.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Jakość użytkowa - 35

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - środki czystości wymienione i w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6, 18.42.43.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - ręczniki i czyściwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - ręczniki i czyściwo wymienione i opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - worki foliowe wymienione w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Mopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Mopy wymienione i opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.