eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńwdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz wdrożenie zintegrowanego systemu jakości zgodnego z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Toruń: wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz wdrożenie zintegrowanego systemu jakości zgodnego z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego
Numer ogłoszenia: 210598 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego , Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62 18 249, faks 56 62 18 347.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz wdrożenie zintegrowanego systemu jakości zgodnego z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN ISO 9001 w 18 jednostkach samorządu terytorialnego oraz wdrożenie zintegrowanego systemu jakości zgodnego z PN ISO 9001 i PN ISO 14001 w 3 jednostkach samorządu terytorialnego zwanego dalej systemem spełniające wymagania techniczne określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ 1. Zadnia, które mają wykonać wykonawcy składają się z następujących części o komplementarnym charakterze: 1) Przegląd wstępny i ocena aktualnie funkcjonującego systemu oraz szkolenie Kadry Kierowniczej 21 uczestników projektu; 2) Szkolenie z podstaw oraz dokumentowania Systemu Zarządzania Jakością oraz Szkolenie w zakresie budowy, nadzoru i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością dla uczestników projektu: a) 21 pełnomocników - 4 dni szkoleniowe ( dwa 2-dniowe szkolenia wyjazdowe ); b) wdrożeniowców - dwa 2-dniowe szkolenia w jednostkach samorządu terytorialnego; c) auditorów wewnętrznych jedno 2-dniowe w jednostkach samorządu terytorialnego. 3) Merytoryczny nadzór jednostki wdrażającej nad opracowaniem dokumentacji Systemu: a) wstępny przegląd systemu zarządzania u uczestników projektu - zakończony w terminie do dnia 31.07.2009 r., b) nadzór nad opracowaniem dokumentacji systemu ( mapa procesów, księga jakości, procedury, instrukcje, formularze i inne niezbędne dokumenty) zakończony w terminie do dnia 31.01.2010 r., 4) Merytoryczny nadzór jednostki wdrażającej nad wdrożeniem Systemu a) nadzór nad wdrożeniem systemu - przegląd końcowy dokumentacji systemu 21 uczestników projektu -zakończony w terminie do dnia 28.02.2010 r., b) nadzór nad auditami wewnętrznymi zakończony w terminie do dnia 31.01.2010 r., 5) Audit końcowy- audit końcowy 21 uczestników projektu potwierdzający zdolność systemu do spełnienia wymagań PN-EN ISO 9001: 2009 i PN-EN ISO 14001:2004 zakończony w terminie do dnia 28.02.2010 r. Spójność z systemem elektronicznego obiegu spraw i dokumentów MDOK.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 7.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu Bank PKO BP S.A. konto nr 64 1020 5011 0000 9802 0119 5734. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Biurze Zamówień Publicznych - pok. 343 - P. Janusz Pawlak. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 6 lipca 2009 roku do godz. 10:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wadiów wniesionych przez Wykonawcę w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, a) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, Krajowego Rejestru Karnego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, o których mowa w rozdz. V pkt 1 niniejszej SIWZ, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie wykonali minimum dwa wdrożenia w tym jedno o wartości 200 tys. w jednostce administracji publicznej, udokumentowane w formie wykazu, potwierdzone uzyskaniem certyfikatu, przez podmiot w którym wdrożenie przeprowadzono wdrożeń systemów zgodnych z wymaganiami normy ISO 9001 w wersji nie starszej niż 2000 i normy ISO 14001:2004, 1.3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1.3.1. w zakresie części szkoleniowej: 1.3.1.1. kadra szkoleniowa: Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 21 trenerów, spełniających wymagania określone w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ, 1.3.2. w zakresie części wdrożeniowej: 1.3.2.1. Kadra merytoryczna: Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 43 osób personelu wdrożeniowego, spełniających wymagania określone w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, 1.3.2.2. Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 21 auditorów, spełniających wymagania określone w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ, 1.3.2.3.Kadra zarządzająca: Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania nie mniej niż 1 kierownika projektu spełniającego wymagania określone w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość, by jedna osoba wykonywała zadania szkoleniowe, wdrożeniowe i auditowe pod warunkiem, że będzie posiadała wymagane kwalifikacje oraz pod warunkiem że nie prowadziła auditu u partnerów projektu, w których wdrażała system. 3. Zamawiający dopuszcza też możliwość, by koordynator wdrożenia był auditorem ale zastrzega się, że nie może sam wdrażać systemu. 4. Osoby fizyczne nie pozostające w stosunku pracy z oferentem traktowane będą jako podmioty trzecie, w związku z czym oferent musi przedstawić pisemne zobowiązanie do uczestnictwa w projekcie każdej z tych osób, ze wskazaniem funkcji pełnionej w projekcie. 5. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. W przypadku wskazania w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ jakiegokolwiek zakresu, który Wykonawca powierzy podwykonawcy, Zamawiający zastrzega, iż wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą dokonywane będą bez udziału Zamawiającego. Ewentualnym podwykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa tylko i wyłącznie na Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: I.1 Formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655) którego treść zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, I.2 aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, I.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, I.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, I.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, I.6 wykaz przeprowadzonych wdrożeń, I.7 certyfikat, zaświadczenie lub świadectwo stwierdzające, że 40 osób posiada wiedzę merytoryczną w zakresie wymagań normy ISO 9001, I.8 certyfikat, zaświadczenie lub świadectwo stwierdzające że 3 osoby posiadają wiedzę merytoryczną w zakresie wymagań normy ISO 9001 i normy ISO 14001, I.9 udokumentowane uczestnictwo w skutecznym, to jest potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu, wdrożeniu systemu zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001, w co najmniej 2 podmiotach zewnętrznych - 20 osób, I.10 udokumentowane uczestnictwo w skutecznym, to jest potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu, wdrożeniu systemu zgodnego z wymaganiami normy ISO, w co najmniej 2 podmiotach zewnętrznych, z czego co najmniej jedno wdrożenie u każdej z osób dotyczyło ISO 9001i normy ISO 14001 - 3 osoby, I.11 certyfikat, zaświadczenie lub świadectwo, że 18 osób posiada wiedze merytoryczną w zakresie prowadzenia auditów systemu spełniającego wymagania normy ISO 9001, I.12 certyfikat, zaświadczenie lub świadectwo stwierdzające, że 3 osoby posiadają wiedzę merytoryczną w zakresie prowadzenia auditów systemu zintegrowanego, spełniającego wymagania wymagań normy ISO 9001i normy ISO 14001, I.13 Dokumenty potwierdzające posiadanie znajomości specyfiki funkcjonowania samorządu terytorialnego to jest: - wykształcenia na kierunkach: prawo, administracja, studia podyplomowe na tych kierunkach, studia podyplomowe z administracji publicznej lub - posiadania co najmniej półrocznego doświadczenia (bez względu na formę współpracy) w urzędach obsługujących jednostkę samorządu terytorialnego, udokumentowane w formie zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego czas współpracy - 10 osób personelu wdrażającego i 1 osoba pełniąca funkcję kierownika projektu. 1.14 Wykaz osób uczestniczących w realizacji projektu, ze wskazaniem pełnionych w projekcie funkcji 1.15 Oświadczenia osób uczestniczących w projekcie, które nie są pracownikami oferenta. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, 1.3, 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.4 składa się zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 2. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1: 2.1. wypełniony formularz Wykaz podwykonawców w zakresie podwykonawstwa stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia (jego element) podwykonawcom, 2.2. zaparafowany harmonogram realizacji projektu stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Administracji Wydział Zamówień Publicznych pok 338 Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Administracji Wydział Zamówień Publicznych pok 338 Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów projekt : wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO w jednostkach samorządu terytorialnego z województwa Kujawsko-Pomorskiego W/09/750/07/UM/AD/PR/IZ/ISO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.