eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › wykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaBudowa szkolnego placu zabaw realizowanego w ramach programu -Radosna Szkoła - przy Szkole Podstawowej nr 6 w Świdnicy przy ul. Wodnej 5-7

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Świdnica: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Budowa szkolnego placu zabaw realizowanego w ramach programu -Radosna Szkoła - przy Szkole Podstawowej nr 6 w Świdnicy przy ul. Wodnej 5-7
Numer ogłoszenia: 210590 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177710 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 6 im.Tysiąclecia Państwa Polskiego w Świdnicy, ul. Wodna 5-7, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 852 05 85, faks 74 852 05 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Budowa szkolnego placu zabaw realizowanego w ramach programu -Radosna Szkoła - przy Szkole Podstawowej nr 6 w Świdnicy przy ul. Wodnej 5-7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAMÓWIENIA 3.1. Lokalizacja Obszar zainwestowania obejmuje część terenu przy Szkole Podstawowej nr 6, ul. Wodnej 5-7 3, 58-100 Świdnica. Pracami budowlanymi objęta jest działka oznaczona numerem 852 w Świdnicy, która stanowi własność Gminy Miasta Świdnicy, oraz jest pod trwałym zarządem Inwestora, tj. Szkoły Podstawowej nr 6 w Świdnicy. Projektowana inwestycja nie zmienia dotychczasowej funkcji terenu. Teren opracowania jest wolny od zabudowy kubaturowej. Istniejąca szata roślinna ulega zachowaniu. Teren jest w całości pokryty nawierzchnią trawiastą. Obszar przeznaczony pod plac zabaw jest nieznacznie zróżnicowany topograficznie. 3.2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dużego, szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła wprowadzonego: Uchwałą Rady Ministrów Nr 112 z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej wykonanej przez biuro projektów Boomstudio Architekci Maciej Witczak, ul. Brzechwy 3; 73-200 Choszczno. Prace budowlane obejmują swoim zakresem zagospodarowanie części przedmiotowej działki z położeniem nacisku na utworzenie i wyposażenie placu zabaw w elementy małej architektury. Ze względu, iż na istniejącym terenie nawierzchnię stanowi nieuporządkowana trawa, należy usunąć warstwę humusu i wykonać ręczne plantowanie terenu o powierzchni ok. 640m2, wraz z przygotowaniem warstw podłoża pod nawierzchnię z płytek bezpiecznych ( pow. ok. 266m2 w kolorze pomarańczowym+ ok. 16m2 w kolorze niebieskim), oraz nawierzchni w postaci trawy z rolki ok. 359 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje wycięcie istniejących drzewek owocowych. W miejscach po wykopach należy dosiać trawę ręcznie. Przed wysianiem trawy teren należy przekopać ręcznie. Nie planuje się dodatkowych nasadzeń. Na przedmiotowym placu zastosowana należy wykonać nawierzchnię bezpieczną. Dopuszcza się wykonanie nawierzchni bezpiecznej na podłożu betonowym, asfaltobetonowym lub mineralnym. Podbudowa mineralna powinna być wykonana zgodnie z zaleceniami i materiałami podanymi przez producenta nawierzchni. Podłoże powinno być suche oraz wolne od kurzu i wszelkich tłuszczów. Dopuszcza się wilgotność betonu na poziomie do 4%.Podłoże należy oczyścić bezpośrednio przed wykonaniem warstwy nawierzchni. Nawierzchnie należy wykonać układając warstwę spodnią (nośną) oraz warstwę wierzchnią (użytkową) stanowiącą granulat EPDM. Należy stosować odpowiednie grubości nawierzchni bezpiecznych zgodnie z założeniami zawartymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. (Dz. U. z 2009r. Nr 110, poz. 915 z późn. zm.) - rodzaj, kolorystyka oraz grubości zgodnie z wyżej wymienioną ustawą. Nawierzchnia bezpieczna obramowana będzie systemowym obrzeżem betonowym z elastyczną nakładką o wymiarach 1000x280x60mm na ławie betonowej zwykłej. Elastyczna nakładka jest wykonana z granulatu gumowego i powinna mieć grubość ok.4cm. Urządzenia zabawowe wchodzące w skład wyposażenia placu zabaw muszą spełniać wytyczne wymagane przez inwestora. Należy wykonać doły fundamentowe, posadowić fundamenty prefabrykowane niezbędne do montażu urządzeń na głębokości nie mniejszej niż 60cm i zasypać je z zagęszczeniem. Należy zamontować następujące urządzenia: - Zestaw sprawnościowo-zabawowy 190 cm - Linearium Piramida - wysokość upadku 100cm - Huśtawka wahadłowa podwójna - wysokość upadku 140 cm - Równoważnia balansująca.- wysokość upadku 40 cm - Ważka podwójna - wysokość upadku 120 cm - Drążki potrójne - wysokość upadku 150 cm - Mostek łańcuchowy - wysokość upadku 40 cm Elementy wykonane z drewna rdzeniowego, toczone cylindrycznie, mocowane w gruncie za pomocą kotew metalowych. Daszki, burty i zabezpieczenia z płyt HPL lub Etalbond. Ślizgi i burty zjeżdżalni ze stali nierdzewnej. Podłogi z desek ryflowanych. - Trejaż drewniany na ubrania z siedziskiem. Wymiary ławki to S=1000, D=2500,W=2550mm, 1szt. - Ławka z oparciem. Siedzisko i oparcie z desek, konstrukcja ławki z rur stalowych cynkowanych. Wymiary ławki S=600, D=1700, W=700mm, szt.3 - Kosz na śmieci ażurowy wykonany z belek drewnianych z wkładem metalowym. Wymiary kosza to S=700, D=700, W=650mm, 3szt. - Regulamin placu zabaw, wraz z tablica informacyjną Radosna Szkoła, 1szt. Treść regulaminu należy uzgodnić z Zamawiającym - Tabliczki informacyjne na poszczególne urządzenia rekreacyjne - Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, gabarytowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w projekcie. Dopuszcza się 5% odchyłki pod względem wymiarów elementów, pod warunkiem, że zmieszczą się w obrębie projektowanych stref bezpieczeństwa i nawierzchni elastycznych. - Wyposażenie winno spełniać wymagania norm EN-1176 i EN-1177, oraz posiadać stosowne certyfikaty wydane przez niezależne instytuty certyfikacyjne. Elementy rozmieszczono w terenie wykorzystując wytyczne producentów oraz jego najlepsze cechy i warunki naturalne, a także kierując się zasadą maksymalnego urozmaicenia i wykorzystania terenu z jednoczesnym zachowaniem stref bezpieczeństwa i wysokości upadku dla poszczególnych urządzeń podanych przez ich producenta. Wymaga się, aby montaż urządzeń wykonywała firma produkująca lub posiadająca zezwolenie producenta na montaż danego urządzenia, tak by zachowano stosowne gwarancje i zapewniono prawidłowy odbiór techniczny i bezpieczeństwo użytkowania obiektu. - Rozmieszczenie urządzeń oraz ich posadowienie na różnych rodzajach nawierzchni zostało zaprojektowane zgodnie z wymaganiami obowiązujących norm EN-1176 i EN-1177, a w szczególności z pkt. 4.2.8 i F 3.3 normy EN- 1176 i z tablicą D1, D2 normy EN-1177. Powyższe normy dopuszczają aby urządzenia o krytycznej wysokości upadku do 1000mm były montowane na nawierzchni naturalnej- darńgleba, a także dopuszczają zachodzenie na siebie powierzchni upadku, za wyjątkiem powierzchni upadku urządzeń dynamicznych z inercją ruchu i ruchem wymuszonym ( pkt. 4.2.8.2.5 ). CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA: Przedmiotowa inwestycję należy realizować zgodnie z projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami techniczno- budowlanymi. W przypadku występowania informacji rozbieżnych zamieszczonych w poszczególnych składnikach dokumentacji projektowej należy o zaistniałych rozbieżnościach poinformować inspektora nadzoru oraz projektanta celem dokonania stosownych wyjaśnień. Charakterystyka zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej wykonanej przez biuro projektów Boomstudio Architekci Maciej Witczak, ul. Brzechwy 3; 73-200 Choszczno, w przedmiarze robót budowlanych (stanowiący elem. pomocniczy) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.3. Zakres robót Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów - przygotowanie terenu inwestycji, wyburzenia, roboty ziemne, montaż elementów małej architektury, utworzenie nawierzchni elastycznych. Zakres i kolejność robót: - prace ziemne - korytowanie, - demontaż elementów małej architektury, - budowa warstwy podbudowy nawierzchni elastycznej, budowa krawężników, - montaż elementów małej architektury, - ułożenie nawierzchni elastycznej. Inne roboty i prace niezbędne do należytego wykonania zamówienia w tym: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, - oznakowanie placu budowy, - organizacja zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), - wytyczenie geodezyjne wszystkich elementów budowy wymagających takiego wytyczenia, - sporządzenie, zatwierdzenie i wprowadzenie zastępczej organizacji ruchu na czas budowy, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji robót, - wywóz materiałów nieużytecznych w miejscu z terenu budowy na składowisko - wywóz i składowanie materiałów użytecznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Świdnicy, - uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem. Projekty i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.sp6swidnica.edupage.org w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Szkoła Podstawowa nr 6 przy ul. Wodna 5-7 3, 58-100 Świdnica w sekretariacie szkoły na parterze. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii. 3.4 Warunki wykonywania robót. 1. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem. 3. Zamawiający zapewni nadzór autorski. 4. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, zgodnie z projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z przepisami BHP i p.poż. 5. Roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. 7. Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza; organizacja, oznakowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. 8. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, jeżeli jest wymagana, należy wykonać w formie drukowanej na pełnych arkuszach sekcji w trzech egzemplarzach z potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pełnych sekcjach bez dodatkowych treści (pieczątek, metryk, zamalowań itp.). 9. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć (np.: Zakład Gazowniczy, Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacja). 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego wbudowania. 12. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 13. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania i konserwacji nawierzchni na terenie budowy w okresie przejściowym. 15. Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie, a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac, będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. 16. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 17. Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. W w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 18. W związku z dofinansowaniem inwestycji w ramach programu Radosna Szkoła, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w terminie umownym. 19. Po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu uzgodnione z Zamawiającym harmonogramy rzeczowo-finansowe realizacji zamówienia. 20. Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. 21. Wszelkie prace wykonywane będą przy obiekcie czynnym. Remont należy przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 3.5 Warunki odbioru robót. 1 Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe. 2. Odbiory częściowe robót będą zakończone protokołami odbioru elementów wykonanych robót potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. 3. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w tym: dziennik budowy, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą ( jeżeli jest wymagana). 4. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 5. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do 23.09.2011r. 6. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 3.6 Informacje dodatkowe W sytuacji rażącego zaniedbania Wykonawcy mogącego skutkować np. utratą dofinansowania ze środków programu rządowego Radosna Szkoła Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy oraz żądać od Wykonawcy stosownego odszkodowania.. 45.11.27.10-5..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielni Rzemieślnicza, ul.Cukrownicza 6, 57-200 Ząbkowice Sląskie, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186914,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196347,58

  • Oferta z najniższą ceną: 196347,58 / Oferta z najwyższą ceną: 196347,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.