eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieSukcesywna dostawa węgla orzech gat. I i eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-07

Ogłoszenie nr 21054 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.

Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I i eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, krajowy numer identyfikacyjny 31049100000, ul. ul. Strażacka  8, 47100   Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 613 480, e-mail dps.strzelceopolskie@wp.pl, faks 774 613 480.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dps.strzelceop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.dps.strzelceop.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.dps.strzelceop.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty w formie papierowej w sposób opisany w SIWZ
Adres:
Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Lesnicy ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Op.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I i eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.
Numer referencyjny: DPS.361.ZP.83.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I i eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w/w części zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch części: I część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. II część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. Część I - Węgiel orzech gat. I - w ilości 190t - Załącznik nr 2 (dostawa do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2) Parametry: - typ 31.1 lub 31.2 lub 32.1 - granulacja węgla 40-120mm, - wartość opałowa powyżej 29.000kJ/kg - zawartość popiołu do 7% - zawartość siarki do 0,8% - wilgotność mniejsza niż 6% Część II: węgiel kamienny eko-groszek płukany w ilości 150t - Załącznik nr 3 (dostawa do DPS Filia Leśnica ul. Szpitalna 20) Parametry: - wartość opałowa powyżej 26 000kJ/kg - granulacja węgla 5-25 mm - niskie pęcznienie (węgiel nie zlepia się w czasie spalania) - zawartość siarki do 0,6%, - zawartość popiołu do 7,0%, - wilgotność mniejsza niż 10%, - typ 31.1 lub 31.2 lub 32.1 - zawartość miału do 5% (granulacja ziarna poniżej 4mm). 3.1. Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami dla części I: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment umowy własnym transportem do Filii DPS w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2 ( samochodami o dowolnym tonażu ) w ilości odpowiednio podanej w załączniku nr 2 w dniach roboczych (od poniedziałku do soboty) w godzinach od 7 00 -14 00 na zasadach: a) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną co najmniej na trzy dni robocze przed dostawą, b) palacz zmianowy obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia (wyrywkowe sprawdzenie ilości i pobieranie próbek do jakości opału), c) węgiel składowany jest w piwnicy- kotłowni zamawiającego, d) wykonawca zapewnia dobrą jakość opału, e) zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału, dojazd i koszt ważenia do niezależnego punktu wagowego na koszt wykonawcy, f) DPS posiada prawo do kontroli jakości realizowanych dostaw - zgodnie z parametrami określonymi w pkt. 3 SIWZ poprzez: zażądanie od Wykonawcy badań przeprowadzonych przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, bądź oddać próbkę do badań przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, g) DPS ma prawo do weryfikacji badań przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 3 f , dostarczonych przez Wykonawcę - przy czym próbka ta do badań przeprowadzanych na zlecenie Wykonawcy, jak i DPS - pobierana będzie z dostawy przy obecności obu stron lub wyznaczonych przedstawicieli, h) każde z badań węgla gat. I wykonywane jest na koszt wykonawcy, i) w przypadku, gdy badania o których mowa pkt. f i g potwierdzą , iż dostawa została dokonana z naruszeniem postanowień pkt. 3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wg wyboru DPS: i. 1 zabrać z piwnicy kotłowni dokonaną dostawę obarczoną wadą i dostarczyć właściwą dostawę o takiej samej ilości, spełniająca wymogi określone w pkt. 3 SIWZ lub i. 2 obniżyć cenę tej części dostawy, w której wadę wykryto o 20% oferowanej ceny. j) dostarczenie certyfikatów na adres DPS nie później niż w ciągu 7 dni po każdej dostawie opału, k) fakturowanie odbywać się będzie po każdorazowej dostawie, l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, ł) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości. m)Dom Pomocy Społecznej jest wymieniony w katalogu zwolnień z podatku akcyzowego - jako podmiot wymieniony wprost w art. 6 ust. 5 ustawy o pomocy społecznej. 3.2 Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami dla części II: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment umowy własnym transportem do Filii DPS w Leśnicy, ul. Szpitalna 20 ( samochodami o tonażu nie przekraczającym 8t bez przyczep i naczep) w ilości odpowiednio podanej w załączniku nr 3 w dniach roboczych (od poniedziałku do soboty) w godzinach od 7 00 -14 00 na zasadach: a) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, b) palacz zmianowy obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia (wyrywkowe sprawdzenie ilości i pobieranie próbek do jakości opału), c) węgiel składowany jest w piwnicy - kotłowni zamawiającego, d) wykonawca zapewnia dobrą jakość opału, e) zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału, dojazd i koszt ważenia do niezależnego punktu wagowego na koszt wykonawcy, f) DPS posiada prawo do kontroli jakości realizowanych dostaw - zgodnie z parametrami określonymi w pkt. 3 SIWZ poprzez: zażądanie od Wykonawcy badań przeprowadzonych przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, bądź oddać próbkę do badań przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, g) DPS ma prawo do weryfikacji badań przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 3 f , dostarczonych przez Wykonawcę - przy czym próbka ta do badań przeprowadzanych na zlecenie Wykonawcy, jak i DPS - pobierana będzie z dostawy przy obecności obu stron lub wyznaczonych przedstawicieli, h) każde z badań eko-groszku wykonywane jest na koszt wykonawcy, i) w przypadku, gdy badania o których mowa pkt. f i g potwierdzą , iż dostawa została dokonana z naruszeniem postanowień pkt. 3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wg wyboru DPS: i. 1 zabrać z piwnicy kotłowni dokonaną dostawę obarczoną wadą i dostarczyć właściwą dostawę o takiej samej ilości, spełniająca wymogi określone w pkt. 3 SIWZ lub i. 2 obniżyć cenę tej części dostawy, w której wadę wykryto o 20% oferowanej ceny. j) dostarczenie certyfikatów na adres DPS nie później niż w ciągu 7 dni po każdej dostawie opału, k) fakturowanie odbywać się będzie po każdorazowej dostawie, l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, ł) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości. m)Dom Pomocy Społecznej jest wymieniony w katalogu zwolnień z podatku akcyzowego - jako podmiot wymieniony wprost w art. 6 ust. 5 ustawy o pomocy społecznej. Zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3.

II.5) Główny kod CPV: 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
Dodatkowe kody CPV:24311800-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 18/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - załącznik nr 6 , Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 7.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7, 3.zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. wypełniony druk oferty wg załączonego wzoru OFERTA - załącznik nr 1, 2. formularz cenowy na dostawę węgla orzech gat. I - załącznik nr 2, 3. formularz cenowy na dostawę węgla eko-groszku - załącznik nr 3, 4. Wykonawca - zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych (informacji wskazanych w rozdziale 5 pkt.8 SIWZ) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem w.w oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5.W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty,6. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą: "Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji" i wydzielone w formie załącznika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy opału 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: załącznik nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I i eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w/w części zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch części: I część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. Część I - Węgiel orzech gat. I - w ilości 190t - Załącznik nr 2 (dostawa do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2) Parametry: - typ 31.1 lub 31.2 lub 32.1 - granulacja węgla 40-120mm, - wartość opałowa powyżej 29.000kJ/kg - zawartość popiołu do 7% - zawartość siarki do 0,8% - wilgotność mniejsza niż 6% Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami dla części I Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment umowy własnym transportem do Filii DPS w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2 ( samochodami o dowolnym tonażu ) w ilości odpowiednio podanej w załączniku nr 2 w dniach roboczych (od poniedziałku do soboty) w godzinach od 7 00 -14 00 na zasadach: a) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną co najmniej na trzy dni robocze przed dostawą, b) palacz zmianowy obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia (wyrywkowe sprawdzenie ilości i pobieranie próbek do jakości opału), c) węgiel składowany jest w piwnicy- kotłowni zamawiającego, d) wykonawca zapewnia dobrą jakość opału, e) zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału, dojazd i koszt ważenia do niezależnego punktu wagowego na koszt wykonawcy, f) DPS posiada prawo do kontroli jakości realizowanych dostaw - zgodnie z parametrami określonymi w pkt. 3 SIWZ poprzez: zażądanie od Wykonawcy badań przeprowadzonych przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, bądź oddać próbkę do badań przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, g) DPS ma prawo do weryfikacji badań przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 3 f , dostarczonych przez Wykonawcę - przy czym próbka ta do badań przeprowadzanych na zlecenie Wykonawcy, jak i DPS - pobierana będzie z dostawy przy obecności obu stron lub wyznaczonych przedstawicieli, h) każde z badań węgla gat. I wykonywane jest na koszt wykonawcy, i) w przypadku, gdy badania o których mowa pkt. f i g potwierdzą , iż dostawa została dokonana z naruszeniem postanowień pkt. 3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wg wyboru DPS: i. 1 zabrać z piwnicy kotłowni dokonaną dostawę obarczoną wadą i dostarczyć właściwą dostawę o takiej samej ilości, spełniająca wymogi określone w pkt. 3 SIWZ lub i. 2 obniżyć cenę tej części dostawy, w której wadę wykryto o 20% oferowanej ceny. j) dostarczenie certyfikatów na adres DPS nie później niż w ciągu 7 dni po każdej dostawie opału, k) fakturowanie odbywać się będzie po każdorazowej dostawie, l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, ł) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości. m)Dom Pomocy Społecznej jest wymieniony w katalogu zwolnień z podatku akcyzowego - jako podmiot wymieniony wprost w art. 6 ust. 5 ustawy o pomocy społecznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111000-0, 24311800-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 18/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy opału40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: załącznik nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla orzech gat. I i eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w/w części zamówienia. II część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa eko-groszku dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. Część II: węgiel kamienny eko-groszek płukany w ilości 150t - Załącznik nr 3 (dostawa do DPS Filia Leśnica ul. Szpitalna 20) Parametry: - wartość opałowa powyżej 26 000kJ/kg - granulacja węgla 5-25 mm - niskie pęcznienie (węgiel nie zlepia się w czasie spalania) - zawartość siarki do 0,6%, - zawartość popiołu do 7,0%, - wilgotność mniejsza niż 10%, - typ 31.1 lub 31.2 lub 32.1 - zawartość miału do 5% (granulacja ziarna poniżej 4mm). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment umowy własnym transportem do Filii DPS w Leśnicy, ul. Szpitalna 20 ( samochodami o tonażu nie przekraczającym 8t bez przyczep i naczep) w ilości odpowiednio podanej w załączniku nr 3 w dniach roboczych (od poniedziałku do soboty) w godzinach od 7 00 -14 00 na zasadach: a) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, b) palacz zmianowy obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia (wyrywkowe sprawdzenie ilości i pobieranie próbek do jakości opału), c) węgiel składowany jest w piwnicy - kotłowni zamawiającego, d) wykonawca zapewnia dobrą jakość opału, e) zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonego opału, dojazd i koszt ważenia do niezależnego punktu wagowego na koszt wykonawcy, f) DPS posiada prawo do kontroli jakości realizowanych dostaw - zgodnie z parametrami określonymi w pkt. 3 SIWZ poprzez: zażądanie od Wykonawcy badań przeprowadzonych przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, bądź oddać próbkę do badań przez podmiot posiadający stosowne akredytacje, g) DPS ma prawo do weryfikacji badań przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 3 f , dostarczonych przez Wykonawcę - przy czym próbka ta do badań przeprowadzanych na zlecenie Wykonawcy, jak i DPS - pobierana będzie z dostawy przy obecności obu stron lub wyznaczonych przedstawicieli, h) każde z badań eko-groszku wykonywane jest na koszt wykonawcy, i) w przypadku, gdy badania o których mowa pkt. f i g potwierdzą , iż dostawa została dokonana z naruszeniem postanowień pkt. 3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wg wyboru DPS: i. 1 zabrać z piwnicy kotłowni dokonaną dostawę obarczoną wadą i dostarczyć właściwą dostawę o takiej samej ilości, spełniająca wymogi określone w pkt. 3 SIWZ lub i. 2 obniżyć cenę tej części dostawy, w której wadę wykryto o 20% oferowanej ceny. j) dostarczenie certyfikatów na adres DPS nie później niż w ciągu 7 dni po każdej dostawie opału, k) fakturowanie odbywać się będzie po każdorazowej dostawie, l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, ł) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości. m)Dom Pomocy Społecznej jest wymieniony w katalogu zwolnień z podatku akcyzowego - jako podmiot wymieniony wprost w art. 6 ust. 5 ustawy o pomocy społecznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24311800-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 18/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin dostawy opału40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.