Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Szydłowiec: Dostawa aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Numer ogłoszenia: 210514 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, ul. Wschodnia 23, 20-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170300, fax 048 6170980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do kriochirurgii, elektrokardiogramu, spirometru, aparatu do elektrokoagulacji, ssaka, pulsoksymetru dla SPZZOZ w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6, 6a, 6b, 6c, 6d, 6e do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu 1.Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz ustawie z dnia z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 1.2.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.6. Złożą oświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach składek ZUS. 1.7. Złożą oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach podatku. 1.8. Złożą aktualne odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione niewcześnie niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert lub kserokopię tych dokumentów poświadczone za zgodne z oryginałem. 1.9. Złożą odpowiednie certyfikaty określone w pkt X. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w dziale IX dokumentów lub ich nie uzupełnienia, we wskazanym przez Zamawiającego terminu, w trybie art. 26 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 2006 r. z późn. zm. 3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty w terminie i formie wskazanej w SIWZ. 1.Dokumenty wymagane: a. Formularz ofertowy + formularz techniczny - zał. nr 1 i zał. nr 6, 6a, 6b, 6c, 6d, 6e. b. Oświadczenie Dostawcy o nie podleganiu wykluczeniu- załącznik nr 2, c.Upoważnienie do podpisania oferty, potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - załącznik nr 3, d. Oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu podatków - załącznik nr 7, e. Oświadczenie o nie zaleganiu w płatności składek ZUS - załącznik nr 7a, f. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści - załącznik nr 4, g. Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 5. h. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione niewcześnie niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert lub kserokopię tych dokumentów poświadczone za zgodne z oryginałem, i. Oświadczenie oferenta dotyczące wskazania przez niego części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 8. j. Certyfikat CE i deklaracja zgodności z oznakowaniem CE. 2. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczania podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.szydlowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu Dział Inwestycyjno - Gospodarczy i Transportu Medycznego ul. Kościuszki 170 26 - 500 Szydłowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu ul. Wschodnia 23 26 - 500 Szydłowiec sekretariat, pokój numer 45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4012W Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Wykonanie dokumentacji projektowych na terenie Gminy Szydłowiec.
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3556W Szydłowiec - Mirów Stary - gr. woj. (Jagodne)"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4021W Łaziska - Zaborowie - Zastronie
- Realizacja (dostawa i montaż) wystawy czasowej "Muzyka światła. Witraże. Od artefaktu do metafizyki".
- Przebudowa drogi gminnej nr 400565W Plac Wolności w Szydłowcu- II etap
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach".
- Dostawy zestawów do stymulacji zwojów nerwów rdzeniowych
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - etap II - ZP-16/25
- Dostawy sukcesywne części zamiennych do sprzętu medycznego
- Realizacja projektu grantowego FENX.06.01-IP.03-001/23 - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.