eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu przy realizacji Projektu pn.Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie-Zdroju, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Jedlina-Zdrój: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie-Zdroju, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Rozwoju Regionalnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet 3 - Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku Działanie 3.1 - Infrastruktura drogowa.
Numer ogłoszenia: 210506 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój , ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. (074) 845 52 15, faks (074) 845 52 15.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.um.jedlina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie-Zdroju, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Rozwoju Regionalnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet 3 - Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku Działanie 3.1 - Infrastruktura drogowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usługa w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie w Jedlinie-Zdroju, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Rozwoju Regionalnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet 3 - Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku Działanie 3.1 - Infrastruktura drogowa. 2) Projekt obejmuje: a) przygotowanie treści SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami i udział w pracach Komisji przetargowej na wyłonienie wykonawcy/ów robót budowlanych w tym projektowych dla niżej wymienionych zadań inwestycyjnych Projektu: ZADANIE NR 1 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 3360D ul. Pl. Zwycięstwa - wykonanie robót budowlanych w ul. Plac Zwycięstwa w zakresie przebudowy drogi o długości 220 m łączącej drogę powiatową nr 3360 D z drogą wojewódzką nr 381, ZADANIE NR 2 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116388 D ul. Zakopiańskiej wraz z przebudową przepustu na potoku Jedlina - wykonanie robót budowlanych w okolicy kompleksu sportowego przy ul. Kłodzkiej w zakresie przebudowy drogi dojazdowej do boiska o długości 355 m z placem do zawracania o wymiarach 6x12m i jedną mijanką oraz przebudowa ul. Zakopiańskiej jako dojazdu do zbiornika wodnego o długości 481m wraz z przebudową przepustu na potokiem Jedlina i placem do zawracania o wymiarach 6x12m na końcu drogi i jedną mijanką, ZADANIE NR 3 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116357 D ul. Chałubińskiego - wykonanie robót budowlanych w ul. Chałubińskiego w zakresie przebudowy drogi o długości 471m wraz z modernizacją parkingu dla 7 samochodów osobowych, 3 sztuk mijanek i przepustu o średnicy 500mm i długości 36m, ZADANIE NR 4 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116383 D ul. Sienkiewicza - wykonanie robót budowlanych w ul. Sienkiewicza w zakresie przebudowy dróg o długości 270 m, ZADANIE NR 5 Przebudowa drogi dojazdowej do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116376 D ul. Partyzantów - wykonanie robót budowlanych w ul. Partyzantów w zakresie przebudowy dróg o długości 420 m, ZADANIE NR 6 Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 3360 D ul. Wałbrzyskiej z drogą dojazdową do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116386 D ul. Warszawskiej - wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową skrzyżowania ul. Warszawskiej z ul. Wałbrzyską, ZADANIE NR 7 Przebudowa dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie nr 116373 D, 116385 D, 116369 D ulic Mickiewicza, Tuwima i Konopnickiej - wykonanie robót budowlanych w ulicach: Mickiewicza, Konopnickiej i Tuwima w zakresie modernizacji dróg o długości 671m, ZADANIE NR 8 Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do miejsc atrakcyjnych turystycznie na terenie ograniczonym ulicami Narutowicza i Słowackiego - wykonanie robót budowlanych na terenie pomiędzy ulicami Narutowicza i Słowackiego w zakresie budowy dróg o długości 766 i przebudowy dróg o długości 160 m. Szczegółowy opis zadań inwestycyjnych zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. b) przygotowanie treści SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami i udział w pracach Komisji przetargowej na wyłonienie wykonawcy promocji Projektu zgodnie z wytycznymi RPO dla Dolnego Śląska, c) przygotowanie we współpracy z Zamawiającym treści SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami na wyłonienie audytora zewnętrznego Projektu zgodnie z wytycznymi RPO dla Dolnego Śląska. 3) Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu określa Załącznik Nr 1 do SIWZ pod nazwą: Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu (SZO). 4) Wykonawca ma możliwość zapoznania się w siedzibie Zamawiającego z Program Funkcjonalno-Użytkowy. Nie zapoznanie się z tym dokumentem stanowi ryzyko Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale III pkt. II SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty wykonania - wg wzoru - Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykonawcy zagraniczni Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z późniejszymi zmianami), 5. Oryginał lub kserokopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6. Dowody świadczące o wiarygodności technicznej oferenta 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ, tj.: zakończył realizację, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi Inżyniera kontraktu lub Zastępstwa inwestycyjnego dla inwestycji realizowanej w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub innych środków Unijnych. 2) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Zespół Wykonawcy) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich funkcji w Zespole - Załącznik Nr 6 do SIWZ, tj: a) Kierownik Zespołu - posiadający doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu zespołu Inżyniera kontraktu lub Zastępstwa inwestycyjnego dla inwestycji realizowanej w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub innych środków Unijnych. Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadający minimum 5 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kwalifikacje: Wykształcenie techniczne, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. c) Inspektor nadzoru w branży instalacji sanitarnej - posiadający minimum 3 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w specjalności instalacji sanitarnych. Kwalifikacje: Wykształcenie techniczne, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. d) Inspektor nadzoru w branży instalacji elektrycznych - posiadający minimum 3 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Kwalifikacje: Wykształcenie techniczne, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. e) Inspektor nadzoru robot drogowych - posiadający minimum 3 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w specjalności drogowej. Kwalifikacje: Wykształcenie techniczne, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. f) Specjalista ds. rozliczeń finansowych Kwalifikacje: Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć oświadczenie potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje - wg wzoru Załącznika Nr 7 do SIWZ. 2a) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.2), wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7. Projekt umowy -po zapoznaniu się z treścią umowy należy zaparafować każdą stronę celem akceptacji i załączyć do oferty ) - wg wzoru Załącznik Nr 8 do SIWZ. 8. Informacja o podwykonawcach 1) Jeżeli wykonawca decyduje się na zaangażowanie podwykonawców, musi wykazać w ofercie część zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom - wg wzoru Załącznik Nr 9 do SIWZ. 2) Zlecenie przez wykonawcę części zadań podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zadań, tj. wykonanych przez siebie i zleconych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miasta Jedlina - Zdrój, ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, pokój Nr 4b..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój - Biuro Obsługi Klienta - Kancelaria Ogólna, pokój Nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Rozwoju Regionalnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet 3 - Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku Działanie 3.1 - Infrastruktura drogowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.