eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzetarg nieograniczony do 133.000 EURO na dostawę 1 samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Wrocław: Przetarg nieograniczony do 133.000 EURO na dostawę 1 samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 21023 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 15A, 50-069 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3442030, 38, 39, fax 071 3442602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wiih.ibip.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony do 133.000 EURO na dostawę 1 samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 15 A; 50-069 Wrocław. Zestawienie podstawowych parametrów technicznych i wyposażenia wymaganych przez Zamawiającego przy zakupie 1 służbowego samochodu osobowego. Samochód osobowy winien spełniać następujące warunki: 1.6-cio biegowa manualna skrzynia biegów, 2.nadwozie typu kombi lub van - 5 drzwi, 3.ilość miejsc min. 5 szt., 4.komplet poduszek powietrznych (kierowca pasażer boczne kurtyny powietrzne), 5.system ESP, ABS z asystentem siły hamowania, 6.światła przednie halogenowe + przeciwmgielne, 7.tempomat, 8.kierownica regulowana ze wspomaganiem, 9.radio + system nagłośnienia wraz z odtwarzaczem (wyposażenie fabryczne), 10.komplet podłokietników przód- tył, 11.lakier metalik w ciemnym kolorze, 12.silnik 4-ro cylindrowy wysokoprężny z turbodoładowaniem, 13.pojemność silnika od 1,9 do 2,2 cm³, 14.moc od 100 kW do 125 kW, 15.autoalarm, 16.napęd na przednie koła, 17.obręcze kół ze stopów lekkich, 18.samochód fabrycznie nowy, nie starszy niż z 2007 roku, 19.pakiet ubezpieczeniowy, 20.komplet kół zimowych-4szt, 21.klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, 22.elektrycznie regulowane lusterka w kolorze nadwozia, 23.Czujnik parkowania - tył, 24.elektrycznie regulowane szyby ( przód i tył ), 25.centralny zamek zdalnie sterowany, 26.immobiliser w kluczu. Dodatkowe wymagania: 1.Gwarancja na pojazd 24 m-cy, bez limitu kilometrów. 2.Odbiór samochodu w siedzibie (salonie) Wykonawcy w terminie od dnia podpisania umowy do 01.03.2008r. 3.Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonych samochodach, ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. 4.Samochód Zamawiającego będą serwisowane w pierwszej kolejności. 5.W przypadku gdy naprawa serwisowa będzie trwała powyżej 48 godzin, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć samochód zastępczy o parametrach nie gorszych niż samochód naprawiany, na czas naprawy samochodu Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 6.zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605) W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 2 zadania, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, których wartość przekroczyła wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14000 euro każde, 7.Zadania wykazane w pkt 2.2. wykonali należycie, 8.akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 9. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 1.1 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 1.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia zgodnie z konwencją haską z 1961r. W przypadku, gdy Wykonawca pochodzi z państwa, które nie podpisało konwencji haskiej dokumenty o których mowa w pkt 1.1. winien złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zestawienie kosztów zadania (załącznik Nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe. 5. Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane dostawy w załącznik Nr 4, zostały wykonana należycie. 6. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wiih.ibip.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 15 a 50-069 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 15 a 50-069 Wrocław, sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.