Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-17
Zakopane: 8-ZP/2015 - Worki - Dostawa worków na odpady wykonanych z tworzyw sztucznych
Numer ogłoszenia: 210168 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. , ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 25 614, faks 18 20 25 637.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 8-ZP/2015 - Worki - Dostawa worków na odpady wykonanych z tworzyw sztucznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zgodnie z zamówieniami, do magazynu Zamawiającego worków na odpady wykonanych z tworzyw sztucznych. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane: 1. Worki do koszy ulicznych bez nadruku 700 x1100 120l Kolor czarny - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu, ilość: min. 140 000,00 max. 160 000,00; 2. Worki do koszy ulicznych bez nadruku 600 x 900 80l Kolor czarny - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. Ilość 25 000,00 max ilość 35 000,00; 3. Worki do koszy ulicznych bez nadruku 900 x 1100 160lKolor czarny - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. Ilość 2 000,00 max. Ilość 4 000,00; 4. Worki z nadrukiem 700 x 1100 komunalne zmieszane 120l Kolor czarny -przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min ilość 5 000,00 max. Ilość 6 000,00; 5. Worki z nadrukiem 600 x 800 komunalne zmieszane 60l Kolor czarny -przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. Ilość 1 000,00 max. Ilość 2 000,00; 6.Worki do segregacji na papier 700 x 1100 - z nadrukiem 120 l Kolor niebieski - przeźroczyste min. Ilość 12 000,00 max. Ilość 17 000,00; 7.Worki do segregacji na plastik, opakowania wielomateriałowe 700 x 1100 - z nadrukiem 120 l Kolor żółty - przeźroczyste min. Ilość 70 000,00 max. Ilość 90 000,00; 8.Worki do segregacji na szkło 700 x 1100 - z nadrukiem 120 l Kolor zielony - przeźroczyste min. Ilość 18 000,00 max. Ilość 23 000,00; 9. Worki do segregacji na szkło 600 x 800 - z nadrukiem 60 l Kolor zielony - przeźroczyste min. ilość 9 000,00 max. ilość 12 000,00; 10. Worki na bioodpady 700 x 1100 - z nadrukiem 120 l Kolor brązowy -przeźroczyste min. ilość 7 000,00 max. ilość 10 000,00; 11. Worki na bioodpady 600 x 800 - z nadrukiem 60 l Kolor brązowy -przeźroczyste min. Ilość 4 000,00 max. Ilość 6 000,00; 12. Worki na pozostałe odpady komunalne MOKRE 700x1100 -- z nadrukiem 120 l Kolor pomarańczowy - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. ilość 20 000,00 max. ilość 30 000,00; 13. Worki do selektywnej zbiórki odpadów SUCHE 700 x 1100 - z nadrukiem 120 l Kolor żółty - przeźroczyste min. Ilość 30 000,00 max. ilość 40 000,00; 14. Worki na bioodpady 700 x 1100 - 120 l Kolor brązowy -przeźroczyste min ilość 3 000,00 max. ilość 5 000,00; 15.Worki na popiół 600 x 800 - z nadrukiem 60l Kolor ciemno-popielaty - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. Ilość 3 000,00 max .ilość 5 000,00; 16.Worki na odpady budowlane 600 x 800 - z nadrukiem 60 l Kolor biały - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. Ilość 1 000,00 max. ilość 2 000,00; 17.Worki z nadrukiem 700 x 1100 komunalne zmieszane 120l Kolor czarny -przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. ilość 20 000,00 max. ilość 25 000,00; 18.Worki do segregacji na papier 700 x 1100 - z nadrukiem 120 l Kolor niebieski - przeźroczyste min. Ilość 3 000,00 max. ilość 5 000,00; 19.Worki do segregacji na plastik, opakowania wielomateriałowe 700 x 1100 - z nadrukiem 120 l Kolor żółty - przeźroczyste min. Ilość 12 000,00 max. ilość 17 000,00; 20.Worki do segregacji na szkło 700 x 1100 - z nadrukiem 120 l Kolor zielony - przeźroczyste min. ilość 3 000,00 max. ilość 5 000,00; 21. Worki na bioodpady 700 x 1100 - z nadrukiem 120 l Kolor brązowy -przeźroczyste min. Ilość 2 000,00 max. ilość 4 000,00; 22. Worki na bioodpady 600 x 800 - z nadrukiem 60 l Kolor brązowy -przeźroczyste min. Ilość 1 000,00 max. ilość 2 000,00; 23. Worki na bioodpady bez nadruku 8l Kolor brązowy -przeźroczyste min. ilość 500,00 max. ilość 1 000,00; 24.Worki na popiół 600x800 - z nadrukiem 60l Kolor ciemno-popielaty - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. ilość 2 000,00 max. ilość 3 000,00; 25. Worki na odpady budowlane 600x800 - z nadrukiem 60 l Kolor biały - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min.ilość 1 000,00 max.ilość 2 000,00. Worki w poz. 4-25 muszą posiadać: - sznurek do zawiązania worka;- w poz. 4, 5, 10, 11, 14, 17, 21, 22, nadruk w kolorze białym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji - w poz. 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 18, 19, 20, 24, 25 nadruk w kolorze czarnym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Nadruk musi być formatu A3 umieszczony na środku worka. Uwaga! Zamawiający nie posiada matryc do wykonania nadruku na workach. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu wkalkulować w koszt wykonania worków. Po zakończeniu umowy matryca przechodzi na własność Spółki TESKO. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki z zakładkami dla pozycji 1-3 ujętych w tabeli (do koszy ulicznych bez nadruku). Dla pozostałych worków (poz. 4-19) zakładki nie są wymagane, ale dopuszczane. Dostarczone worki muszą być spakowane. Oczekiwana liczba worków w opakowaniu 200 szt. lub na rolce to 25 szt. Miejsce dostawy - TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17A (magazyn). Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w godzinach 7:00 - 15:00. Dostawy na koszt Wykonawcy. Wykonawcy winni zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 7 o wartości 20 % zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący: załącznik nr 1do SIWZ ; formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ; potwierdzenie wpłaty wadium; pełnomocnictwo - zgodnie z wymogami pkt. 8.5. SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności: a)zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy. 2) Przewiduje się zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta spowodowana może być jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, b) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, c) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 3) Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) sukcesja Wykonawcy tj. nabycie wszelkich praw i obowiązków w związku z następstwem prawnym, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, c) zmiany danych teleadresowych, d) zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. e) Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tesko.pll
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z.o.o.
ul. Szymony 17 a
34-500 Zakopane
- Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2015 godzina 11:00, miejsce: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z.o.o. ul. Szymony 17 a 34-500 Zakopane - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie cz. III
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2025-2026
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- "Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia działań ratowniczych w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Doposażenie magazynu OLiOC w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych, wielkoobszarowych, gwałtownych zjawisk atmo., zagrożeń CBRN oraz w czasie wojny
- Sukcesywna dostawę dla PGK "SANIKOM" sp. z o.o., fabrycznie nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z wykonaniem nadruków
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych"
- Dostawa sprzętu na doposażenie magazynu obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 - etap 2.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





