eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I AGD DLA ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Katowice: DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I AGD DLA ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 210057 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177383 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I AGD DLA ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli biurowych oraz wyposażenia biurowego i AGD dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach o parametrach zgodnych ze Specyfikacją asortymentowo - cenową stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ oraz ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 6 Pakietów: Pakiet nr 1 - Zabudowa kuchenna ze sprzętem AGD Pakiet nr 2 - Meble do strefy symulacji przedszpitalnej Pakiet nr 3 - Krzesła, fotele, taborety Pakiet nr 4 - Szafa, sejf, niszczarka Pakiet nr 5 - Wózki transportowe, szafy medyczne, regały magazynowe Pakiet nr 6 - Biurka na salę audytoryjną, tablice suchościeralne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.21.00 - Krzesła stołowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.12.12.00 - Stoły 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.12.11.00 - Biurka 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.14.31.13 - Specjalne meble tapicerowane 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 34.91.20.00 - Wózki bagażowe 34.91.21.00 - Wózki popychane 39.13.25.00 - Wózki biurowe 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki 39.11.31.00 - Fotele 30.19.54.00 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia określony w pakiecie nr 1, 2 oraz 4 - 6 dotyczy realizacji Projektu Przebudowa obiektu nieczynnej pralni szpitala klinicznego w Katowicach - Ligocie z przeznaczeniem na Centrum Dydaktyki i Symulacji Medycznej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, umowa o dofinansowanie nr UDA-P0IS.13.01-035/08-00 z późn. zm., projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zabudowa kuchenna ze sprzętem AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS A. Łobos, M. Łobos Spółka jawna, al. Pokoju 1a, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8298,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5112,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5008,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Meble do strefy symulacji przedszpitalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS A. Łobos, M. Łobos Spółka jawna, al. Pokoju 1a, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7955,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5987,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5987,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7392,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Krzesła, fotele, taborety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS A. Łobos, M. Łobos Spółka jawna, al. Pokoju 1a, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41540,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33041,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29249,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Szafa, sejf, niszczarka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10068,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Biurka na salę audytoryjną, tablice suchościeralne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3494,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.