To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-01
Świdnik: ochrona obiektów i mienia zamawiającego przy ul. Targowej 19 w Świdniku
Numer ogłoszenia: 20999 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18242 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 7512044, faks 81 7512837.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona obiektów i mienia zamawiającego przy ul. Targowej 19 w Świdniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona będzie polegała na zabezpieczeniu powierzonego mienia na obszarze chronionym przed bezprawnym działaniem osób trzecich, a w szczególności przed kradzieżą z włamaniem i zniszczeniem oraz przed dewastacją mienia. Do obowiązków pracowników ochrony będzie należało m.in.: - uniemożliwienie wstępu na teren chroniony osobom nieupoważnionym; - kontrolowanie celowości przebywania osób na terenie chronionych obiektów po zakończeniu pracy, dokumentowanie ich pobytu; - ochrona obiektów przed działaniem osób zakłócających porządek i osób nietrzeźwych lub będących pod wpływem środków odurzających; - zgłaszanie dostrzeżonych nieprawidłowości w zabezpieczeniu powierzonego do ochrony mienia i obiektów; - sprawdzanie zamknięć wszystkich drzwi zewnętrznych, drzwi pomieszczeń biurowych, okien oraz włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego; - dokonywanie ciągłych obchodów terenu powierzonego do ochrony - poza godzinami urzędowania Zamawiającego nie rzadziej niż raz na godzinę; w czasie obchodów osoba sprawująca dozór powinna posiadać przy sobie telefon komórkowy; - systematyczne prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko, godziny rozpoczęcia i zakończenia dyżuru, a także uwagi dotyczące jego przebiegu, w szczególności brak kluczy do pomieszczeń i pojazdów, stwierdzone usterki oświetleniowe, elektryczne, sanitarne, wodno-kanalizacyjne; - nadzór nad kluczami do pomieszczeń oraz pojazdów służbowych; - prowadzenie ewidencji pojazdów wjeżdżających na ochraniany teren oraz przebywających tam osób poza godzinami urzędowania Zamawiającego; - zamykanie i otwieranie o określonej porze bramy wjazdowej; - w przypadku włamania, kradzieży lub wtargnięcia osób trzecich i itp. natychmiastowe powiadomienie o tym właściwej jednostki policji oraz przedstawiciela zamawiającego i przełożonego oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia w sposób zapewniający ochronę pozostałego mienia; - w przypadku awarii, wybuchu lub pożaru zawiadomienie odpowiednich służb oraz przedstawiciela zamawiającego i przełożonego; - nadzór nad przestrzeganiem zasad bhp i ppoż. - wykonywanie drobnych czynności nie wpływających na jakość ochrony (np. utrzymywanie w czystości dróg dojścia, przypilnowanie miejsc parkingowych, odśnieżanie miejsc parkingowych oraz dróg dojścia i posypywanie ich piaskiem i/lub solą, udzielanie informacji, drobne prace rozładunkowe czy porządkowe itp.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Multiservice Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218649,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79786,09
Oferta z najniższą ceną: 79786,09 / Oferta z najwyższą ceną: 159151,18
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- DOSTAWA SAMOCHODU DO TRANSPORTU OSÓB TYPU BUS 9 OSOBOWY DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚWIDNIKU
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Miejskiej Świdnik
- "Dostawa środków diagnostycznych, materiałów do sterylizacji i testów"
- Modernizacja lokalu CUS przy ul. Norwida 2 w celu poprawy jakości świadczonych usług społecznych
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi"
- ZP.261.8.2024 Fizyczna ochrona ludzi i mienia - postępowanie nr 2
- Świadczenie usług ochrony imprez sportowych
- Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi całodobowego monitoringu lokalnego systemu alarmowego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.