To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Strzelce Krajeńskie: Przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących podczas zajęć wakacyjnych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja
Numer ogłoszenia: 209814 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180122 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących podczas zajęć wakacyjnych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest catering - przygotowanie i dowóz całodziennych posiłków regenerujących podczas zajęć wakacyjnych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja dla Publicznego Gimnazjum w Strzelcach Krajeńskich. Szacunkowa ilość posiłków: 75 posiłków (drugie śniadanie +obiad). Posiłki będą dostarczane w dniach: 1. od 30-07-2012 do 03-08-2012 dla grupy 15 osób (5 dni) wg harmonogramu: 30.07.2012 - Danków 31.07.2012 - Przelewice 01.082012 - Długie 02.08.2012 - Buszów 02.08.2012 - Strzelce Kraj. 2. od 06-08-2012 do 10-08-2012 dla grupy 15 osób - Długie - 5x (5 dni) Wskazana liczba posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Nie może ona jednak przekroczyć w/w wartości maksymalnych. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia. Okres i sposób świadczenia usługi: wybrane przez Zamawiającego dni powszednie podczas letnich wakacji szkolnych, tj. od dnia oficjalnego zakończenia roku szkolnego do ostatniego dnia wakacji przed rozpoczęciem kolejnego roku szkolnego. Świadczenie będzie realizowane w 2012 roku. Ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 9:00 każdego dnia, z możliwością korekty do godz. 9:30 Informację odnośnie ilości żywionych w danym dniu Zamawiający zobowiązuję się przekazać drogą telefoniczną lub faksem. Posiłki regeneracyjne będą dostarczane / podawane 2 razy dziennie: 1) drugie śniadania w godzinach 10:30-11:00 2) obiady w godzinach 14:00-14:30 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowiezienia / podania posiłków. Schematyczny, sugerowany przez Zamawiającego schemat żywienia / skład całodniowych posiłków regeneracyjnych: Zestaw 1: Drugie śniadanie: jabłko, kanapka, sok pomarańczowy o pojemności 250 ml; Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Zestaw 2: Drugie śniadanie: banan, drożdżówka z makiem, sok jabłkowy o pojemności 250ml; Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Zestaw 3: Drugie śniadanie: brzoskwinia/ nektarynka, pączek, woda niegazowana o pojemności 250 ml;. Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Zestaw 4: Drugie śniadanie: jabłko, kanapka, sok pomarańczowy o pojemności 250 ml; Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Zestaw 5: Drugie śniadanie: banan, drożdżówka z serem, sok jabłkowy o pojemności 250 ml; Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Przygotowanie kanapek na drugie śniadanie. Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. - Pieczywo - bułka duża 100 g lub 2 bułki małe każda min. 50 g smarowana masłem z dwóch stron - Wkład podstawowy: wędlina (szynka, polędwica , pasztet) ser żółty, twarożek - dodatki warzywne: sałatka pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka - dodatki owocowe: jabłko, gruszka mandarynka. Wartość kaloryczna kanapki nie może być niższa niż 500 kcal. Kanapki muszą być dostarczane w dni nauki w szkole w opakowaniach zabezpieczających przed zniszczeniem i pobrudzeniem w czasie transportu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania do Zamawiającego jeden raz na dwa tygodnie opracowanych dziennych jadłospisów zawierających kaloryczność poszczególnych posiłków. Czas pomiędzy przygotowaniem obiadu, a jego dostarczeniem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Przy opracowaniu jadłospisów i naliczaniu odpłatności należy podzielić rację dzienną wg. następujących zasad : 1) drugie śniadanie - 25 %wartości, 2) obiad z podwieczorkiem - 75 %wartości. Obiady będą dostarczane w opakowaniach jednorazowych, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz odpowiedniej temperatury w zależności od rodzaju dostarczanego posiłku. Posiłki będą dostarczane wraz ze sztućcami i naczyniami plastykowanymi umożliwiającymi spożycie określonego posiłku. Sztućce i naczynia wykorzystywane podczas transportu, jak i do spożycia posiłków powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością i posiadających atest PZH. Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego opakowania po dostarczonych posiłkach raz dziennie z zastrzeżeniem, że czas przechowywania odpadów u Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godzimy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego i ponosi tym samym pełną odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami oraz koszty z tym związane zgodnie z ustawą o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi, tj. zmiany zarówno składu, jak i rodzaju posiłków przygotowywanych / dostarczanych w dany dzień o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni roboczych. Koszty dowozu posiłków obciążają Wykonawcę. Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków. Zamawiający zastrzega prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m. in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Restauracja Eden Radosław Kubiak, ul. Mickiewicza Róg Zachodniej 3, 66-500 Strzelce Kraj., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13888,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Żłobku Samorządowym w Strzelcach Krajeńskich w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 80 kVA - 64 kW wersja mobilna na przyczepie wraz z próbnym podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym
- "Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- 40/DOBP/DCZP/2025/US Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





