Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-02
Gorlice: gospodarowanie odpadami medycznymi
Numer ogłoszenia: 209745 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3553317, faks 018 3553315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: gospodarowanie odpadami medycznymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Gospodarowanie odpadami medycznymi wytwarzanymi na terenie Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów od Zamawiającego wg. ustalonego harmonogramu, stając się z chwilą przejęcia odpadów wraz z dokumentem przekazania odpadów posiadaczem odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185,poz. 1243 z późn.zm.). Od momentu przejęcia odpadów za całość gospodarowania odpadami, w tym za nadzór nad działaniami wchodzącymi w ten zakres, odpowiada Wykonawca. Łączna ilość odpadów objęta zamówieniem - 74 Mg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę zezwolenia uprawniające Wykonawcę do odbioru, przewozu i unieszkodliwiania odpadów medycznych tj. aktualną Decyzję (zezwolenie) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz aktualną Decyzje (zezwolenie) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem zamówienia, wydaną na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r., nr 185 poz. 1243 z późn.zm.). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0-1 tj. spełnia /nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie dołączone do oferty - zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do Formularza oferty stanowiącego integralną część SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku przez Wykonawcę w oparciu o przedstawiony wykaz usług poparty odpowiednim dokumentem, potwierdzający wykonanie należycie, co najmniej 1 usługi świadczonej na rzecz jednego Zamawiającego, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiotowi zamówienia,tj. obejmujacej transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych o zbliżonym do niniejszego zamówienia zakresie nie mniejszym niż 60 Mg, - w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy. Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie ww. usługi załączając dokument (np. referencje) potwierdzający, ze usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0-1 tj. spełnia /nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie dołączone do oferty - zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do Formularza oferty stanowiącego integralną część SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0-1 tj. spełnia /nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty- zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do Formularza oferty stanowiącego integralną część SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0-1 tj. spełnia /nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty- zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do Formularza oferty stanowiącego integralną część SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 0-1 tj. spełnia /nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty- zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do Formularza oferty stanowiącego integralną część SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro Zamówień Publicznych lub Sekretariat Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Przebudowa drogi gminnej nr 270538K "Dominikowice-Męcina" w miejscowości Dominikowice
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
- Dostawa nici chirurgicznych
- Remont boiska szkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stróżówce
- MODERNIZACJA BAZY SPORTOWEJ PRZY MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 4 W GORLICACH - ETAP III REMONT BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ
- Zagospodarowanie poscaleniowe polegające na budowie i przebudowie dróg dojazdowych do pól we wsi Racławice, Gmina Biecz, Powiat Gorlicki.
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych - ZP-16/24
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, wytworzonych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych z Powiatowego Zespołu Szpitali.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.