eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa chodników i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Jana Pawła II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Kozienice: Budowa chodników i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 209625 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 155237 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, fax 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Jana Pawła II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, w tym: 1. roboty pomiarowe, 2. wycinkę drzew , przesadzanie drzew, karczowanie krzaków, 3. rozbiórka krawężników betonowych, 4. demontaż nawierzchni z płyt drogowych, 5. obniżenie krawężników betonowych, 6. roboty ziemne w tym plantowanie, korytowanie, warstwa odcinająca, budowę zjazdów, w tym: 1. podbudowa z kruszywa łamanego gr. 23 i 15 cm - 237,26 m2, 2. nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr 8 cm - 237,26 m2, 3. krawężnik betonowy z ławą betonową - 89,922 mb, budowę ścieżki rowerowej i chodnika, w tym: 1. nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm - 1882,50 m2, 2. obrzeża betonowe - 1064,80 m, 3. regulacja pionowa studzienek dla włazów - 3 szt, 4. regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 3 szt, 5. przepusty z rur dwudzielnych pod drogami - 20,00 m stałą organizację ruchu, w tym: 1. znaki drogowe, malowanie linii, został szczegółowo określony w załączonym do siwz załączniku nr VII, VIII,IX. Wykonanie robót pomocniczych, w tym: - konserwacja wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta w okresie rękojmi i gwarancji, - roboty które winien ująć wykonawca w cenie oferty: opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń / w tym zajęcia pasów drogowych oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót /, - zabezpieczenie istniejących urządzeń kolidujących z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania zadania określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr VI do siwz oraz do wykonania na własny koszt korekty dokumentacji projektowej i stałej organizacji ruchu. Konieczne jest, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.33.21.24 - 45.33.21.24 Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 267470.82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Montażowych Budomont mgr inż. Tadeusz Głowicki, ul. Wojska Polskiego 8, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 190436.24
  • Oferta z najniższą ceną: 190436.24 oferta z najwyższą ceną: 233606.57
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.