eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaŚwiadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dowozu i dystrybucji całodziennych posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Rawa Mazowiecka: Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dowozu i dystrybucji całodziennych posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
Numer ogłoszenia: 209538 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 14, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8142472 w. 197, fax. 046 8142474.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.powiatrawski.pl (Menu: Instytucje: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej).

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dowozu i dystrybucji całodziennych posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dowozu i dystrybucji całodziennych posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot umowy nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy , co oznacza konieczność zapewnienia całodziennego wyżywienia przez wszystkie dni tygodnia bez względu na to czy są to dni wolne od pracy (w tym również ustawowo wolne). Przygotowanie posiłków odbywać się będzie w lokalach Wykonawcy, przy użyciu jego sprzętu. Okres realizacji zamówienia - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a)środki transportu przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być dostosowane do przewozu żywności, pozytywnie opiniowane przez PPIS (wymaga się dysponowania min. 2 samochodami - własne bądź dzierżawa, leasing itp. (na podstawie umowy zawartej przez Wykonawcę, która zostanie przedstawiona na żądanie zamawiającego) b)wykonanie lub wykonywanie min. 1 zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie świadczenia usług gastronomicznych w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego - sektor ochrony zdrowia - o wartości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, co najmniej ok. 500 tys. zł i okresie wykonywania min. 12 miesięcy. Dokumenty winny w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzać ww. wymogi. Do Wykonawcy należy wybór dokumentów poświadczających należyte wykonanie i/lub wykonywanie tych usług. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)Posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 500. 000,00 zł, 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Inne opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), składa dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1-3 ww. Rozporządzenia. 7.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 8.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: a) wyszczególnienie uczestników składających ofertę wspólną, b) dokładne określenie celu gospodarczego podmiotów występujących wspólnie, c) dokładne określenie działań, które będą podjęte dla zrealizowania zakładanego celu gospodarczego, tj. wskazanie, podmiotu który będzie wykonywał konkretne czynności, czy prace (podać jakie), d) oznaczenie czasu trwania pełnomocnictwa, które nie może być krótsze, niż do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, e) zaznaczenie solidarnej odpowiedzialności podmiotów występujących wspólnie wobec Zamawiającego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 9.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym m.in. zatrucia pokarmowe 10.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do SIWZ), 11.Opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca środków transportu do przewożenia żywności, z podaniem nr rejestracyjnego pojazdu (min. 2 pojazdy). 12.Wypełniony załącznik nr 4 siwz - Podwykonawcy. 13. Umowa dzierżawy, najmu, użyczenia itp. - w przypadku braku własnych pomieszczeń , w których realizowana będzie usługa ze wskazaniem okresu na jaki została zawarta. Przed zawarciem umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w Firmie Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek złożyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane SIWZ. W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych oświadczeń i dokumentów pod względem zgodności z postanowieniami ustawy i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl (Menu: Instytucje: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 96 - 200 Rawa Mazowiecka woj. łódzkie ul. Warszawska 14 lub pobrać ze strony internetowej - pkt. IV.3.1 ogłoszenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 96 - 200 Rawa Mazowiecka woj. łódzkie ul. Warszawska 14 Sekretariat SP ZOZ.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.