Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług głosowych telefonicznych wraz z dostawą, uruchomieniem i wydzierżawieniem centrali telefonicznej oraz zabezpieczeniem dostępu do szerokopasmowego Internetu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala im. Prof. Emila Michałowskiego przy ul. Strzeleckiej 9 w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 209469 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego , ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, fax. 032 2519027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urologia.katowice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług głosowych telefonicznych wraz z dostawą, uruchomieniem i wydzierżawieniem centrali telefonicznej oraz zabezpieczeniem dostępu do szerokopasmowego Internetu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala im. Prof. Emila Michałowskiego przy ul. Strzeleckiej 9 w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług głosowych telefonicznych wraz z dostawą, uruchomieniem i wydzierżawieniem centrali telefonicznej oraz zabezpieczeniem dostępu do szerokopasmowego Internetu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala im. Prof. Emila Michałowskiego przy ul. Strzeleckiej 9 w Katowicach. 2.Usługi muszą mieć charakter powszechny, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp połączeń przychodzących i wychodzących. 3. Zakres świadczeń będzie obejmował: 3.1. Głosowe usługi telekomunikacyjne realizowane poprzez cyfrowe łącze ISDN PRA 30B+ D z zakresem 200 numerów DDI. a). Trakt cyfrowy ISDN PRA z 30 kanałami B (o przepustowości 64 kbit/s każdy), oraz z jednym kanałem sygnalizacyjnym D (o przepustowości 64 kbit/s). b). Pozostałe wymagania traktu: - 30 cyfrowych linii telefonicznych o cyfrowej jakości połączeń - 200 kolejnych numerów telefonicznych z publicznego planu numeracji do wykorzystania - sekundowe rozliczanie połączeń (bez opłat za inicjowanie połączenia) - bezpośrednie wybieranie numerów wewnętrznych dzięki centrali PABX - dostarczonej przez Wykonawcę - bezpośredni numer wewnętrzny (DDI) - koszt połączenia (AOC) - połączenie oczekujące (CW) - zawieszenie połączenia (HOLD) - prezentacja numeru (CLIP) - blokada prezentacji numeru (CLIR) - wiadomości tekstowe (UUS1) - blokada połączeń z numerami zaczynającymi się od 0 700 - możliwość ograniczenia ruchu wyjściowego poprzez bezpłatną blokadę połączeń wskazanych przez Zamawiającego - darmowe rozmowy w obrębie numerów wewnętrznych - bezpłatne bilingi na życzenie Zamawiającego 3.2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych, polegających na realizacji połączeń telefonicznych lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i do innego ruchu sieci publicznej (tj. serwisy, biura numerów itp.) w okresie trwania umowy. Wyjątek stanowią połączenia kierowane na numery zaczynające się od 0 700, będące usługami płatnymi dodatkowo, które Zamawiający wyklucza z zamówienia (blokada połączeń). 3.3. Zamawiający wymaga aby wszystkie połączenia były połączeniami komutowanymi nie realizowanymi przez VoIP, Internet, bramki GSM i inne alternatywne media. 3.4.Szacunkowa ilość minut dla poszczególnych połączeń wykorzystywana miesięcznie przez Zamawiającego to: a). lokalne i strefowe: - 7.000 minut/miesiąc b). międzystrefowe (międzymiastowe): - 600 minut/miesiąc c). międzynarodowe: - 10 minut/miesiąc d). do sieci komórkowych: - 1700 minut/miesiąc e).do innego ruchu sieci publicznej, tj. serwisy, biura numerów itp.- sporadycznie 4. Dostawa, montaż i konfiguracja zgodnie z życzeniem Zamawiającego oraz możliwościami technicznymi cyfrowej centrali telefonicznej. 5. Zamawiający wymaga aby dostarczana cyfrowa centrala telefoniczna była fabrycznie nowa, nieużywana oraz posiadała dokumentację techniczną i rozruchową w języku polskim. 6. Centrala telefoniczna musi posiadać potwierdzenie zgodności wystawione przez Instytut Łączności oraz certyfikat CE. 7. Wymagane parametry techniczne centrali telefonicznej opisane są w załączniku nr 1. 8. W zakres zamówienia wchodzi również: 8.1.Podłączenie cyfrowego traktu ISDN PRA 30B+D wraz z jego uruchomieniem w budynku zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Strzeleckiej 9 8.2.36 miesięczny nieodpłatny serwis gwarancyjny cyfrowej centrali telefonicznej PABX dostarczonej przez Wykonawcę zamówienia a). Zamawiający wymaga dostępność 24h/dobę serwisu w celu zgłaszania i usuwania awarii. b). Zamawiający wymaga, aby czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone telefonicznie lub mailem usterki centrali wynosił maksymalnie 2 godziny, a maksymalny czas naprawy 24 godziny. 9. Usługa polegająca na zapewnieniu dostępu do szerokopasmowego Internetu dla potrzeb Szpitala - 2 łącza o przepływności 2 Mbit/s (odbieranie/wysyłanie) obejmuje: a). Zestawienie 2 łączy zapewniających dostęp do szerokopasmowego Internetu o przepływności 2 Mbit/s - każde łącze na osobno wydzielonej linii nie obciążonej innymi usługami (telefon, faks itp.) b). Brak limitu transferu danych. 10. Wykonawca celem instalacji nowej centrali, zobowiązany jest do wykonania niezbędnych prac modernizacyjnych istniejącej sieci teletechnicznej na własny koszt m.in.: a). Wykonanie przełącznicy w obudowie zamkniętej 47 łączówek typu Kron rozłącznych wraz z rozszyciem kabli, b). Wykonanie instalacji kabel 50x2x0,5 (centrala - izba przyjęć 30m, rozszycie kabla na łączówkach typu KRON), c). Wykonanie instalacji kabel 50x2x0,5 (centrala - I oddział 90m, rozszycie kabla na łączówkach typu KRON), d). Wykonanie uziemienia do centrali telefonicznej wraz z pomiarami (oporność maksymalnie 10 Ohm), e). Montaż i uruchomienie centrali telefonicznej f). Podłączenie aparatów telefonicznych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, g). Zaprogramowanie centrali zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, h). Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi centrali, i). Przeniesienie do własnych sieci 3 dotychczasowych numerów (tj.: 032 251 88 61; 032 205 09 74; 032 205 08 98) oraz 1 numeru (tj.: 032 251 54 36) w grudniu 2008 r., przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego bez powodowania przerw w pracy / zgodnie z Ustawą Prawo Telekomunikacyjne Dz. U. nr 171, poz. 1800 z późn. zm./ j). Doprowadzenie dostępu do internetu do pomieszczenia serwerowni. 11. Podłączenie łącza ISDN PRA 30B+D, szerokopasmowego dostępu do Internetu 2 x 2 Mbit/s, zainstalowanie i uruchomienie cyfrowej centrali telefonicznej PABX wraz z modernizacją istniejącej sieci teletechnicznej musi nastąpić w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy. 12. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest dokonanie wizji lokalnej dotyczącej miejsca wykonania przedmiotu umowy w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 13. Usługi będące przedmiotem zamówienia powinny być świadczone w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz w sposób uwzględniający wymagania producentów lub wykonawców urządzeń i sieci objętych przedmiotem zamówienia. Usługi telekomunikacyjne świadczone będą zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych Oryginalny kod CPV: 32.54.30.00 - Centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.30.00 - Łącznice telefoniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę). -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, -w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej SIWZ. Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania ze SIWZ, a także zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca składa ww. dokument odrębnie), -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Rejestr prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 p[oz. 18000 ze zm.) -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 -wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających ofertę wspólnie, oświadczenie składa każdy Wykonawca odrębnie), -zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 5 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się unormowania §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych: 1). Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2). Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 4). Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 5). Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Inne dokumenty: 1). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie lub /i wykonywanie - Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności i rzetelności wskazanych usług - załącznik nr 6 -informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników- załącznik nr 7, 2). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wymagane powyżej dokumenty, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania dokumentu z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. Dokumenty, o których mowa mają być wystawione w języku polskim. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości. Brak w ofercie przetargowej jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich w niewłaściwej formie lub o niewłaściwej treści może spowodować odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania i / lub odrzucenie jego oferty. Podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt. 10 i ust. 2 oraz art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Raciborska 15 Katowice, Pokój nr A 109/I piętro/ - Dział Marketingu i Organizacji Pracy SP ZOZ Szpital im. Prof. E. Michałowskiego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Raciborska 15 Katowice, Pokój nr A 109/I piętro/ - Dział Marketingu i Organizacji Pracy SP ZOZ Szpital im. Prof. E. Michałowskiego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Dostawa oprogramowania
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
- Świadczenie usługi telefonii komórkowej i bezprzewodowego dostępu do Internetu wraz z opcją dostawy urządzeń.
- ZESTAWIENIE I UDOSTĘPNIENIE ŁĄCZY ŚWIATŁOWODOWYCH NA POTRZEBY MIASTA JELENIA GÓRA
- Zakup i montaż parkomatów
więcej: Łącznice telefoniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





