eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Obsługa księgowa MSP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Nowy Sącz: Obsługa księgowa MSP
Numer ogłoszenia: 209423 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy , ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, fax. 018 4429984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa księgowa MSP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia p.n.: Obsługa księgowa MSP dla 15 osób bezrobotnych w ramach I edycji kursowej. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu o w/w tematyce oraz przygotowanie programu i zapewnienie materiałów dydaktycznych. Szkolenie powinno być oparte o program zapewniający przyswojenie wiedzy teoretycznej i praktycznej (w przypadku obsługi programów komputerowych). Celem szkolenia jest: przygotowanie kursantów do pracy na stanowisku księgowego nabycie umiejętności za zakresu obsługi programów komputerowych Kurs będzie się składał z następujących modułów: Podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej. Podstawy rachunkowości: - zasoby majątkowe i źródła ich finansowania - bilans - operacje gospodarcze - konta bilansowe - ewidencja operacji gospodarczych - poprawianie błędów księgowych - zestawianie obrotów i sald - zamykanie kont księgowych - konta analityczne, konta wynikowe - dokumentacja księgowa - podatki i ich charakterystyka - podatkowa księga przychodów i rozchodów itp. Rachunkowość finansowa: - podstawowe zasady prowadzenia rachunkowości - środki pieniężne - papiery wartościowe - ewidencja kosztów - rozliczanie kosztów Majątek i kapitał jednostek gospodarczych Umiejętności niezbędne dla samodzielnego księgowego - kalkulacja kosztów - ewidencja produktów pracy - przychody ze sprzedaży - obrót towarowy - ustalanie wyniku finansowego - obowiązkowe obciążenia wyniku finansowego - podział zysku - rozliczenie wyniku finansowego - kapitały (fundusze) - sprawozdawczość - przykład ogólny ewidencji całokształtu działalności jednostki Obsługa programów finansowo - księgowych - program Płatnik - rozliczenia z ZUS - podstawy obsługi komputera - zastosowanie arkusza kalkulacyjnego w pracach księgowych. Obsługa programu Excel. Sporządzanie listy płac oraz obsługa komputerowych programów finansowo - księgowych Symfonia, CDN Wskazane w poszczególnych modułach zagadnienia stanowią minimum programowe. Program szkolenia ma zawierać wszystkie zagadnienia związane z przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.33.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; oraz spełniają warunki szczególne: W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali min. 3 szkolenia z zakresu kadr, płac, księgowości (załącznik nr 4); 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik 3); 3. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (CV oraz kserokopia świadectwa lub dyplomu ukończenia szkoły. Nie należy dołączać wszystkich dokumentów posiadanych przez poszczególnych wykładowców, które nie mają związku z przedmiotem zamówienia) - załącznik 5. Należy wskazać Wykładowców prowadzonych poszczególne tematy zajęć (wykładowcę należy łączyć w tematem zajęć); Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie podpisane przez każdego Wykładowcę poświadczające fakt uczestnictwa w zamówieniu oraz akceptacji warunków wskazanych w ofercie (oryginał). 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kserokopia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), 2) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej), 3) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) - wg załącznika nr 2 do SIWZ. VII a: Inne dokumenty oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych aktualne na 2008 r. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 236, poz. 2365). 3. Program szkolenia zgodny z Rozdziałem I SIWZ będący integralną częścią umowy. 4. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne i do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (imię i nazwisko, funkcja/stanowisko) w przypadku reprezentowania instytucji szkoleniowej przez osobę inną niż właściciel. 5. Preliminarz kosztów szkolenia wg kategorii: wydatki związane z personelem /wykładowcy, instruktorzy, pozostali/ wydatki związane z zakupem materiałów szkoleniowych z podaniem nazwy i ilości, wydatki i koszty związane z uczestniczeniem w kursie bezrobotnych /amortyzacja sprzętu, ubezpieczenie od NW/ inne wydatki /np. energia elektryczna, woda, wydatki administracyjno-biurowe związane z obsługą kursu itp./ kalkulacja kosztu jednostkowego (koszt szkolenia 1 osoby) kalkulacja kosztu osobogodziny szkolenia W koszcie szkolenia może być wykazany też zysk. 6. Wzór dokumentu (wydawanego zaświadczenia) potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz wzór certyfikatu zgodnego z opisem w Rozdziale I SIWZ. 7. Opis miejsca i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale I SIWZ, należy wskazać dokładny adres obiektu, w którym będą odbywać się zajęcia. 8. Wskażą sposoby zaangażowania się instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (załącznik wg indywidualnego wzoru Wykonawcy); 9. Pisemne zobowiązanie do ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków wskazanych na imiennym wykazie przekazanym przez Zamawiającego, 10. Harmonogram szkolenia (z podziałem na dni tygodnia, daty i godziny oraz nazwiskiem prowadzącego zajęcia). W harmonogramie mają być również rozpisane zajęcia praktyczne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług (np. ISO, akredytację, itp. lub inne równorzędne) - 5
  • 4 - Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sup.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Węgierska 146 33-300 Nowy Sącz.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 08:00, miejsce: ul. Węgierska 146 33-300 Nowy Sącz pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.