eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Remont nawierzchni dróg gminnych - ul. Żelaznej i Kraszewskiego w Sulejówku Zadanie 1 - Remont nawierzchni ulicy Żelaznej na odcinku około 610m. od ul. Armii Krajowej, Zadanie 2 - Remont nawierzchni ulicy Kraszewskiego na odcinku od ul. Zamojskiej do ul. Wareckiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-14

Sulejówek: Remont nawierzchni dróg gminnych - ul. Żelaznej i Kraszewskiego w Sulejówku Zadanie 1 - Remont nawierzchni ulicy Żelaznej na odcinku około 610m. od ul. Armii Krajowej, Zadanie 2 - Remont nawierzchni ulicy Kraszewskiego na odcinku od ul. Zamojskiej do ul. Wareckiej.
Numer ogłoszenia: 209380 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg gminnych - ul. Żelaznej i Kraszewskiego w Sulejówku Zadanie 1 - Remont nawierzchni ulicy Żelaznej na odcinku około 610m. od ul. Armii Krajowej, Zadanie 2 - Remont nawierzchni ulicy Kraszewskiego na odcinku od ul. Zamojskiej do ul. Wareckiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Remont nawierzchni ulicy Żelaznej na odcinku od ul. Armii Krajowej do granicy miasta W ramach remontu przedmiotowej drogi gminnej przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na długości odcinka 607,25 m. Istniejąca zdegradowana nawierzchnia jezdni na odcinku od 0+003,35 do 0+068,04 zostanie sfrezowana korekcyjnie i zastąpiona nową. Na pozostałym odcinku drogi tj. od 0+068,04 do 0+607,25 istniejąca nawierzchnia zostanie zastąpiona nową nawierzchnią z mieszanek mineralno-bitumicznych. Dodatkowo na tym odcinku zaprojektowane zostały pobocza z kruszywa łamanego naturalnego o uziarnieniu 0-31,5mm, gr. 10cm ze spadkiem 6% w kierunku przyległego terenu, Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych i robót rozbiórkowych, Przewidywane prace związane z remontem nawierzchni zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody i gazu. Odwodnienie przedmiotowej drogi gminnej nie ulega zmianie tzn. odbywać się będzie powierzchniowo z odprowadzeniem wód opadowych do kratek ściekowych (odcinek od 0+003,35 do 0+101,35) oraz bezpośrednio na pobocza i przyległy istniejący teren (na odcinku od 0+101,35 do 0+607,25) . W celu usprawnienia obecnego systemu odwadniającego przewiduje się czyszczenie kratek i wpustów ściekowych kanalizacji deszczowej, Remontowana nawierzchnia ulicy zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni, Projektowany zjazd na cmentarz znajdujący się na działce o nr ew. 11 obręb 18 Sulejówek (0+539,82) zostanie wykonany z nawierzchni mineralno-bitumicznej z promieniami łuków wynoszącymi 4m i szerokości zjazdu 5m, Zjazdu w ulicę Mickiewicza krzyżującej się z przedmiotowym odcinkiem drogi zostanie wykonane z mieszanki mineralno-bitumicznej, a przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdów i drogi pozostanie w formie niezmienionej zgodnie z Planem Zagospodarowania Terenu na przedmiotowym obszarze, Projekt przewiduje korektę rowu odwadniającego znajdującego się na dz. o nr. ew. 78 obręb 18 Sulejówek. Zadanie 2 - Remont nawierzchni ulicy Kraszewskiego na odcinku od ul. Zamojskiej do ul. Wareckiej. W ramach remontu przedmiotowej drogi gminnej przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na długości odcinka 585,00 m. Planowane jest również dostosowanie spadków poprzecznych do obowiązujących przepisów oraz remont poboczy, Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych i usunięcia krzaków, Przewidywane prace związane z remontem nawierzchni zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody i gazu. Odwodnienie przedmiotowej drogi gminnej nie ulega zmianie tzn. odbywać się będzie powierzchniowo z odprowadzeniem wód opadowych bezpośrednio na przyległy teren oraz do istniejącej kanalizacji deszczowej. W celu usprawnienia obecnego systemu odwadniającego przewiduje się umieszczenie ścieków liniowych z czterech rzędów kostek na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15 w ilości 0,104 m3/mb. Kończyć się one będą istniejącymi wpustami ulicznymi, które zostaną wyremontowane ze względu na zły stan techniczny, Remontowana nawierzchnia ulicy zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni, Projekt remontu ulicy zakłada dowiązanie się do istniejącej nawierzchni bitumicznej w ciągu ulicy Kraszewskiego na szerokości 5,5 m. Zwężenie do 5,0 m zostanie wykonane na długości 30,0 m rozpoczynając za skrzyżowaniem z ulicą Zamojską, Nawierzchnia skrzyżowania z ulicą Warecką zostanie wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej, a krawędzie wyokrąglone łukami kołowymi o promieniach 6,0 m, Roboty wykończeniowe zawierają odtworzenie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 0,75 m nachylonych ze spadkiem 6% w kierunku przyległego terenu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 1650 PLN Zadanie nr 2 - 1600 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu robót. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty polegające na remoncie lub budowie drogi o przekroju ulicznym Długość każdej inwestycji min 300 m. Wartość każdego zamówienia min. 200 000,00 zł brutto; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dowodów, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy; kosztorys ofertowy uproszczony;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - przedłużenie okresu gwarancyjnego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W związku z przewidzianą w SIWZ i ogłoszeniu możliwością dokonania istotnych zmian umowy, strony przewidują następujące przypadki, w których jest możliwe dokonania takiej zmiany: 1) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy, w przypadku rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, 2) znalezienie na terenie budowy obiektów archeologicznych, 3) stwierdzenie na terenie budowy innych obiektów budowlanych, nienaniesionych na dokumentacji archiwalnej terenu budowy, 4) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla Zamawiającego, 5) wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia, 6) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wpływającej na termin wykonania umowy 7) niezależnych od stron przedłużających się uzgodnień z organami administracji publicznej 3.Nie stanowi zmiany Umowy: 1) zmiana adresów Zamawiającego i Wykonawcy, 2) zmiana adresów do korespondencji, 3) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, 4) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. 5) zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego, 4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy każdej ze Stron poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, która zawierać będzie opis zmiany, uzasadnienie oraz jej wpływ na termin zakończenia umowy i jej wartość.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl ,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek. ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro Obsługi Klienta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Żelaznej na odcinku około 610 m. od ul. Armii Krajowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu przedmiotowej drogi gminnej przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na długości odcinka 607,25 m. Istniejąca zdegradowana nawierzchnia jezdni na odcinku od 0+003,35 do 0+068,04 zostanie sfrezowana korekcyjnie i zastąpiona nową. Na pozostałym odcinku drogi tj. od 0+068,04 do 0+607,25 istniejąca nawierzchnia zostanie zastąpiona nową nawierzchnią z mieszanek mineralno-bitumicznych. Dodatkowo na tym odcinku zaprojektowane zostały pobocza z kruszywa łamanego naturalnego o uziarnieniu 0-31,5mm, gr. 10cm ze spadkiem 6% w kierunku przyległego terenu, Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych i robót rozbiórkowych, Przewidywane prace związane z remontem nawierzchni zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody i gazu. Odwodnienie przedmiotowej drogi gminnej nie ulega zmianie tzn. odbywać się będzie powierzchniowo z odprowadzeniem wód opadowych do kratek ściekowych (odcinek od 0+003,35 do 0+101,35) oraz bezpośrednio na pobocza i przyległy istniejący teren (na odcinku od 0+101,35 do 0+607,25) . W celu usprawnienia obecnego systemu odwadniającego przewiduje się czyszczenie kratek i wpustów ściekowych kanalizacji deszczowej, Remontowana nawierzchnia ulicy zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni, Projektowany zjazd na cmentarz znajdujący się na działce o nr ew. 11 obręb 18 Sulejówek (0+539,82) zostanie wykonany z nawierzchni mineralno-bitumicznej z promieniami łuków wynoszącymi 4m i szerokości zjazdu 5m, Zjazdu w ulicę Mickiewicza krzyżującej się z przedmiotowym odcinkiem drogi zostanie wykonane z mieszanki mineralno-bitumicznej, a przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdów i drogi pozostanie w formie niezmienionej zgodnie z Planem Zagospodarowania Terenu na przedmiotowym obszarze, Projekt przewiduje korektę rowu odwadniającego znajdującego się na dz. o nr. ew. 78 obręb 18 Sulejówek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. przedłużenie okresu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Kraszewskiego na odcinku od ul. Zamojskiej do ul. Wareckiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu przedmiotowej drogi gminnej przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na długości odcinka 585,00 m. Planowane jest również dostosowanie spadków poprzecznych do obowiązujących przepisów oraz remont poboczy, Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych i usunięcia krzaków, Przewidywane prace związane z remontem nawierzchni zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody i gazu. Odwodnienie przedmiotowej drogi gminnej nie ulega zmianie tzn. odbywać się będzie powierzchniowo z odprowadzeniem wód opadowych bezpośrednio na przyległy teren oraz do istniejącej kanalizacji deszczowej. W celu usprawnienia obecnego systemu odwadniającego przewiduje się umieszczenie ścieków liniowych z czterech rzędów kostek na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15 w ilości 0,104 m3/mb. Kończyć się one będą istniejącymi wpustami ulicznymi, które zostaną wyremontowane ze względu na zły stan techniczny, Remontowana nawierzchnia ulicy zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni, Projekt remontu ulicy zakłada dowiązanie się do istniejącej nawierzchni bitumicznej w ciągu ulicy Kraszewskiego na szerokości 5,5 m. Zwężenie do 5,0 m zostanie wykonane na długości 30,0 m rozpoczynając za skrzyżowaniem z ulicą Zamojską, Nawierzchnia skrzyżowania z ulicą Warecką zostanie wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej, a krawędzie wyokrąglone łukami kołowymi o promieniach 6,0 m, Roboty wykończeniowe zawierają odtworzenie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 0,75 m nachylonych ze spadkiem 6% w kierunku przyległego terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. przedłużenie okresu gwarancyjnego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.