eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedynia › DOSTAWA WĘGLA DO KOTŁOWNI WĘGLOWYCH W budynkach szkolnych w Cedyni i w Piasku NA ROK 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Cedynia: DOSTAWA WĘGLA DO KOTŁOWNI WĘGLOWYCH W budynkach szkolnych w Cedyni i w Piasku NA ROK 2010
Numer ogłoszenia: 209197 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracyjny Szkół , Pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4317824, 4317834, faks 091 4317810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedyniua.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WĘGLA DO KOTŁOWNI WĘGLOWYCH W budynkach szkolnych w Cedyni i w Piasku NA ROK 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa węgla spełniającego wymagania określone w PN - 82/G - 97001, PN - 82/G - 97002, PN- 82/G - 97003, do szkolnych kotłowni węglowych w Cedyni przy ul. Żymierskiego 21 i w Piasku nr 63 - w roku 2010, w asortymentach: węgiel kamienny, gatunek I - orzech w ilości : 180 ton Ustala się minimalne wymagania dla dostarczonego węgla kamiennego: Orzech, gatunek I: Kaloryczność - 28 000 kJ/kg Zawartość siarki - do 0,8 % Zawartość popiołu - do 8 % Wilgotność - do 10 % Ilość opału dla poszczególnych kotłowni: Węgiel orzech /t/ 1/. Kotłownia w budynku szkolnym w Cedyni ul. Żymierskiego 21 160 2/. Kotłownia w budynku szkolnym w Piasku nr 63 20 ----------------- Razem: 180 Powyższe ilości dostaw opału do poszczególnych kotłowni będą zgłaszane na bieżąco przez Zamawiającego (telefonicznie) bez ograniczeń, co do częstotliwości zamówień w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty złożenia zamówienia lub innym terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wielkość poszczególnych transportów ustalana będzie przez Zamawiającego stosownie do bieżących potrzeb poszczególnych kotłowni. Zamawiający zastrzega sobie minimalną wielkość dostawy = 2 tony oraz maksymalną wielkość jednorazowej dostawy 10 ton, ze względu na usytuowanie i warunki dojazdowe do kotłowni szkolnych w Piasku i w Cedyni, a także ograniczone w nich powierzchniowo miejsca składowania opału. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: ilości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych, warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od bieżących potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w trakcie obowiązywania umowy. Ewentualnie od ilości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych. Dostawca zapewnia dostawę opału do poszczególnych kotłowni wraz z transportem i rozładunkiem. Węgiel powinien odpowiadać, co do jakości wymogom surowców energetycznych dopuszczonych do obrotu i stosowania w energetyce cieplnej. Wykonawca obowiązany jest posiadać świadectwo ( certyfikat ) jakości, które należy każdorazowo dołączyć do faktury. Gwarancja jakości - minimum do 31.12.2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od konieczności wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- załącznik nr 4 do oferty wg załączonego wzoru - minimum dwie dostawy koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem;a) środki transportu przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do oferty wg załączonego wzoru - minimum dwa środki transportu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pod rygorem nieważności oferta musi zawierać: 12.2.1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. 12.2.2. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 2). Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 3. Takie oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia c) Zaświadczenia, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub oświadczenia że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia d) kserokopia licencji lub zezwolenia na prowadzenie działalności poświadczona za zgodność z oryginałem e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 12.2.5 b), d), i e) niniejszego rozdziału składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające że: i. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ii. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie iii. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. g) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie aoświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 4 ii. Informacje o posiadanych środkach transportu - wypełniony Formularz Nr 5 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających, Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: a) Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 6 b) Wyjaśnienia Zamawiającego udzielone wykonawcom (jeżeli miały miejsce).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cedynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracyjny Szkół Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracyjny Szkół Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.