Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Elbląg: Dostawa: serwerów , zestawów komputerowych, systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych, licencji oprogramowania dedykowanego firewall z IPS/IDS, oprogramowania filtrującego dostęp do internetu; zestawu do obsługi kart inteligentnych, zestawu do zarządzania kartami inteligentnymi, kart inteligentnych z ich instalacja i konfiguracją; systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz usługa utrzymania elektronicznej skrzynki podawczej wraz z wdrożeniem w 4 pakietach dla potrzeb WSzZ w Elblągu w ramach projektu ePacjent w WSzZ w E-gu
Numer ogłoszenia: 209140 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: serwerów , zestawów komputerowych, systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych, licencji oprogramowania dedykowanego firewall z IPS/IDS, oprogramowania filtrującego dostęp do internetu; zestawu do obsługi kart inteligentnych, zestawu do zarządzania kartami inteligentnymi, kart inteligentnych z ich instalacja i konfiguracją; systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz usługa utrzymania elektronicznej skrzynki podawczej wraz z wdrożeniem w 4 pakietach dla potrzeb WSzZ w Elblągu w ramach projektu ePacjent w WSzZ w E-gu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: 1.1. dostawa serwerów , zestawów komputerowych, systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych, licencji oprogramowania dedykowanego firewall z IPS/IDS, oprogramowania filtrującego dostęp do internetu CPV 48.82.00.00-2; 30.23.27.00-1; 48.90.00.00-7 1.2. dostawa zestawu do obsługi kart inteligentnych, zestawu do zarządzania kartami inteligentnymi, kart inteligentnych z ich instalacja i konfiguracją CPV 30.23.33.00-4; 30.16.20.00-2; 1.3. usługa utrzymania elektronicznej skrzynki podawczej w okresie do 31.12.2012r. wraz z wdrożeniem CPV 72.00.00.00.-5; CPV 72.40.00.00-5; CPV 48.00.00.00-8 1.4. dostawa systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów CPV 48.15.10.00-1 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części/pakiety. Pakiet nr 1 Dostawa serwerów, zestawów komputerowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1. Serwer - 2 szt. 2. Zestawy komputerowe - 50 szt. 3. Systemy operacyjne dla serwerów - 2 szt. 4. Systemy operacyjne dla stacji roboczych - 20 szt. 5. Licencje oprogramowania - 410 szt. 5.1 Licencja TS CAL serwer terminali - 350 szt. 5.2 Licencja CAL uzupełnienie posiadanych licencji - 60 szt. 6. Firewall z IPS/IDS - 1 szt. 7. Oprogramowanie filtrujące dostęp do Internetu- 1 szt. Pakiet nr 2 Dostawa zestawów do obsługi kart inteligentnych, zestawów do zarządzania kartami inteligentnymi, dostawa kart inteligentnych oraz usługi instalacji, konfiguracji i szkolenia użytkowników i administratorów 1. Zestawy do obsługi kart inteligentnych - 350 szt. 2. Zestawy do zarządzania kartami inteligentnymi - 5 szt. 3. Karty inteligentne - 100 szt. Pakiet nr 3 Usługa utrzymania Elektronicznej Skrzynki Podawczej w okresie do 31.12.2012r. wraz z wdrożeniem Pakiet nr 4 Dostawa systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów oraz usługi instalacji, konfiguracji i szkolenia użytkowników i administratorów 1. System obsługujący kolejkowanie - 1 szt. 2. Serwer obsługujący system kolejkujący - 1 szt. 3. Ekran Informacyjny I- 3 szt. 4. Ekran Informacyjny II - 4 szt. 5. Automat drukujący bilety - 2 szt. 6. Panel sterujący - 4 szt. 3. Szczegółowy opis, wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki gwarancji, serwisu i szkoleń zostały określone w załącznikach nr 6 do 9 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.27.00-1, 48.90.00.00-7, 30.23.33.00-4, 30.16.20.00-2, 72.40.00.00-5, 48.00.00.00-8, 48.15.10.00-1, 72.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca )
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże wykonanie: - dla pakietu nr 1 co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na dostawie serwerów, zestawów komputerowych, systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych każda o wartości nie mniejszej niż 190 000,00 zł. - dla pakietu nr 2 co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na dostawie zestawu do obsługi i zarządzania kart inteligentnych każda o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 zł. - dla pakietu nr 3 co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. polegających na realizacji usługi utrzymania elektronicznej skrzynki podawczej; - dla pakietu nr 4 co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. polegających na dostawie oraz wdrożenie systemu obsługującego kolejkowanie klientów. Dla oceny spełnienia warunku zamawiający weźmie pod uwagę wykaz wykonanych dostaw/usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, co będzie stanowiło ocenę spełnienia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Przez dokumenty potwierdzające, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie Zamawiający rozumie dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw/usług jako te, które jednocześnie potwierdzają dane zawarte w wykazie sporządzonym przez Wykonawcę, tj. podaną ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: jeżeli po podstawieniu w miejsce ilości i wielkości wykonanych dostaw odpowiedniej wielkości zawartej w wykazie okaże się, że otrzymamy zdanie prawdziwe, to ocenimy, że wykonawca spełnia warunek. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z wymogiem pkt. 6.2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia a także warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca )
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia a także warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca )
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Dokument potwierdzający spełnianie normy CE w zakresie bezpieczeństwa informatycznego dla przedmiotu zamówienia z pakietu nr 1 - serwery i Firewall -deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umów stanowiących załącznik nr 14, 15, 16, 17 do SIWZ (odpowiednio do zaofrowanego pakietu) oraz zgodnie z treścią oferty 5. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom. 6. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych lok. 074 - niski paerter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 (pok. 44 na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu ePacjent w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu - usprawnienie obsługi pacjenta oraz powiązanych z nim danych medycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii poprawiających bezpieczeństwo współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów, zestawów komputerowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1. Serwer - 2 szt. 2. Zestawy komputerowe - 50 szt. 3. Systemy operacyjne dla serwerów - 2 szt. 4. Systemy operacyjne dla stacji roboczych - 20 szt. 5. Licencje oprogramowania - 410 szt. 5.1 Licencja TS CAL serwer terminali - 350 szt. 5.2 Licencja CAL uzupełnienie posiadanych licencji - 60 szt. 6. Firewall z IPS/IDS - 1 szt. 7. Oprogramowanie filtrujące dostęp do Internetu- 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.27.00-1, 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do obsługi kart inteligentnych, zestawów do zarządzania kartami inteligentnymi, dostawa kart inteligentnych oraz usługi instalacji, konfiguracji i szkolenia użytkowników i administratorów 1. Zestawy do obsługi kart inteligentnych - 350 szt. 2. Zestawy do zarządzania kartami inteligentnymi - 5 szt. 3. Karty inteligentne - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.33.00-4, 30.16.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania Elektronicznej Skrzynki Podawczej w okresie do 31.12.2012r. wraz z wdrożeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.40.00.00-5, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów oraz usługi instalacji, konfiguracji i szkolenia użytkowników i administratorów 1. System obsługujący kolejkowanie - 1 szt. 2. Serwer obsługujący system kolejkujący - 1 szt. 3. Ekran Informacyjny I- 3 szt. 4. Ekran Informacyjny II - 4 szt. 5. Automat drukujący bilety - 2 szt. 6. Panel sterujący - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.15.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- OLEJE I TŁUSZCZE W 2026 R.
- "Zakup samochodu służbowego na potrzeby Parku Krajobrazowego Wysoczyzny Elbląskiej"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Elbląg w sezonie 2025/2026
- Wyjazdy edukacyjne z elementami integracji dla rodzin zastępczych.
- Modernizacja klimatyzacji precyzyjnej w trzech węzłach Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania do backupu
- "Dostawa sprzętu, systemu i oprogramowania IT" w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - III
- Dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania klasy PAM na potrzeby IMGW-PIB w dwóch częściach
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Radziejowice - Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa. Dostawa sprzętu i oprogramowania
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i licencji.
- "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Piekoszów"
więcej: Karty ?inteligentne? »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





