eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawaserwerów , zestawów komputerowych, systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych, licencji oprogramowania dedykowanego firewall z IPS/IDS, oprogramowania filtrującego dostęp do internetu; zestawu do obsługi kart inteligentnych, zestawu do zarządzania kartami inteligentnymi, kart inteligentnych z ich instalacja i konfiguracją; systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz usługa utrzymania elektronicznej skrzynki podawczej wraz z wdrożeniem w 4 pakietach dla potrzeb WSzZ w Elblągu w ramach projektu ePacjent w WSzZ w E-gu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Elbląg: Dostawa: serwerów , zestawów komputerowych, systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych, licencji oprogramowania dedykowanego firewall z IPS/IDS, oprogramowania filtrującego dostęp do internetu; zestawu do obsługi kart inteligentnych, zestawu do zarządzania kartami inteligentnymi, kart inteligentnych z ich instalacja i konfiguracją; systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz usługa utrzymania elektronicznej skrzynki podawczej wraz z wdrożeniem w 4 pakietach dla potrzeb WSzZ w Elblągu w ramach projektu ePacjent w WSzZ w E-gu
Numer ogłoszenia: 209140 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: serwerów , zestawów komputerowych, systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych, licencji oprogramowania dedykowanego firewall z IPS/IDS, oprogramowania filtrującego dostęp do internetu; zestawu do obsługi kart inteligentnych, zestawu do zarządzania kartami inteligentnymi, kart inteligentnych z ich instalacja i konfiguracją; systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz usługa utrzymania elektronicznej skrzynki podawczej wraz z wdrożeniem w 4 pakietach dla potrzeb WSzZ w Elblągu w ramach projektu ePacjent w WSzZ w E-gu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: 1.1. dostawa serwerów , zestawów komputerowych, systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych, licencji oprogramowania dedykowanego firewall z IPS/IDS, oprogramowania filtrującego dostęp do internetu CPV 48.82.00.00-2; 30.23.27.00-1; 48.90.00.00-7 1.2. dostawa zestawu do obsługi kart inteligentnych, zestawu do zarządzania kartami inteligentnymi, kart inteligentnych z ich instalacja i konfiguracją CPV 30.23.33.00-4; 30.16.20.00-2; 1.3. usługa utrzymania elektronicznej skrzynki podawczej w okresie do 31.12.2012r. wraz z wdrożeniem CPV 72.00.00.00.-5; CPV 72.40.00.00-5; CPV 48.00.00.00-8 1.4. dostawa systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów CPV 48.15.10.00-1 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części/pakiety. Pakiet nr 1 Dostawa serwerów, zestawów komputerowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1. Serwer - 2 szt. 2. Zestawy komputerowe - 50 szt. 3. Systemy operacyjne dla serwerów - 2 szt. 4. Systemy operacyjne dla stacji roboczych - 20 szt. 5. Licencje oprogramowania - 410 szt. 5.1 Licencja TS CAL serwer terminali - 350 szt. 5.2 Licencja CAL uzupełnienie posiadanych licencji - 60 szt. 6. Firewall z IPS/IDS - 1 szt. 7. Oprogramowanie filtrujące dostęp do Internetu- 1 szt. Pakiet nr 2 Dostawa zestawów do obsługi kart inteligentnych, zestawów do zarządzania kartami inteligentnymi, dostawa kart inteligentnych oraz usługi instalacji, konfiguracji i szkolenia użytkowników i administratorów 1. Zestawy do obsługi kart inteligentnych - 350 szt. 2. Zestawy do zarządzania kartami inteligentnymi - 5 szt. 3. Karty inteligentne - 100 szt. Pakiet nr 3 Usługa utrzymania Elektronicznej Skrzynki Podawczej w okresie do 31.12.2012r. wraz z wdrożeniem Pakiet nr 4 Dostawa systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów oraz usługi instalacji, konfiguracji i szkolenia użytkowników i administratorów 1. System obsługujący kolejkowanie - 1 szt. 2. Serwer obsługujący system kolejkujący - 1 szt. 3. Ekran Informacyjny I- 3 szt. 4. Ekran Informacyjny II - 4 szt. 5. Automat drukujący bilety - 2 szt. 6. Panel sterujący - 4 szt. 3. Szczegółowy opis, wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia oraz wymagane warunki gwarancji, serwisu i szkoleń zostały określone w załącznikach nr 6 do 9 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.27.00-1, 48.90.00.00-7, 30.23.33.00-4, 30.16.20.00-2, 72.40.00.00-5, 48.00.00.00-8, 48.15.10.00-1, 72.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca )

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże wykonanie: - dla pakietu nr 1 co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na dostawie serwerów, zestawów komputerowych, systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych każda o wartości nie mniejszej niż 190 000,00 zł. - dla pakietu nr 2 co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na dostawie zestawu do obsługi i zarządzania kart inteligentnych każda o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 zł. - dla pakietu nr 3 co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. polegających na realizacji usługi utrzymania elektronicznej skrzynki podawczej; - dla pakietu nr 4 co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. polegających na dostawie oraz wdrożenie systemu obsługującego kolejkowanie klientów. Dla oceny spełnienia warunku zamawiający weźmie pod uwagę wykaz wykonanych dostaw/usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, co będzie stanowiło ocenę spełnienia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Przez dokumenty potwierdzające, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie Zamawiający rozumie dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw/usług jako te, które jednocześnie potwierdzają dane zawarte w wykazie sporządzonym przez Wykonawcę, tj. podaną ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: jeżeli po podstawieniu w miejsce ilości i wielkości wykonanych dostaw odpowiedniej wielkości zawartej w wykazie okaże się, że otrzymamy zdanie prawdziwe, to ocenimy, że wykonawca spełnia warunek. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z wymogiem pkt. 6.2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia a także warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca )

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia a także warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca )

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca załączy do oferty Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokument potwierdzający spełnianie normy CE w zakresie bezpieczeństwa informatycznego dla przedmiotu zamówienia z pakietu nr 1 - serwery i Firewall -deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umów stanowiących załącznik nr 14, 15, 16, 17 do SIWZ (odpowiednio do zaofrowanego pakietu) oraz zgodnie z treścią oferty 5. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom. 6. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych lok. 074 - niski paerter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 (pok. 44 na parterze)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu ePacjent w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu - usprawnienie obsługi pacjenta oraz powiązanych z nim danych medycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii poprawiających bezpieczeństwo współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów, zestawów komputerowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1. Serwer - 2 szt. 2. Zestawy komputerowe - 50 szt. 3. Systemy operacyjne dla serwerów - 2 szt. 4. Systemy operacyjne dla stacji roboczych - 20 szt. 5. Licencje oprogramowania - 410 szt. 5.1 Licencja TS CAL serwer terminali - 350 szt. 5.2 Licencja CAL uzupełnienie posiadanych licencji - 60 szt. 6. Firewall z IPS/IDS - 1 szt. 7. Oprogramowanie filtrujące dostęp do Internetu- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.27.00-1, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do obsługi kart inteligentnych, zestawów do zarządzania kartami inteligentnymi, dostawa kart inteligentnych oraz usługi instalacji, konfiguracji i szkolenia użytkowników i administratorów 1. Zestawy do obsługi kart inteligentnych - 350 szt. 2. Zestawy do zarządzania kartami inteligentnymi - 5 szt. 3. Karty inteligentne - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.33.00-4, 30.16.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania Elektronicznej Skrzynki Podawczej w okresie do 31.12.2012r. wraz z wdrożeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.40.00.00-5, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu obsługującego kolejkowanie pacjentów oraz usługi instalacji, konfiguracji i szkolenia użytkowników i administratorów 1. System obsługujący kolejkowanie - 1 szt. 2. Serwer obsługujący system kolejkujący - 1 szt. 3. Ekran Informacyjny I- 3 szt. 4. Ekran Informacyjny II - 4 szt. 5. Automat drukujący bilety - 2 szt. 6. Panel sterujący - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.15.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.