Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Głogów: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego remontu, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku hotelu robotniczego typu Lipsk na budynek mieszkalny z mieszkaniami socjalnymi przy ul. Merkurego 8 w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 209133 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, fax 076 7265437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego remontu, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku hotelu robotniczego typu Lipsk na budynek mieszkalny z mieszkaniami socjalnymi przy ul. Merkurego 8 w Głogowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: etap I - koncepcja przebudowy budynku wraz z wizualizacją elewacji - termin wykonania: do 05.12.2007 r. etap II: - inwentaryzacja budowlana, - projekt robót rozbiórkowych (w tym utylizacja azbestu) - projekt budowlany i projekt wykonawczy w branżach: cz. architektoniczna, cz. konstrukcyjna, cz. sanitarna, cz. elektryczna wraz z termomodernizacją obiektu, - projekt budowlany i projekt wykonawczy przyłączy kanalizacji deszczowej, - projekt budowlany i projekt wykonawczy cz. drogowej - remont dróg dojazdowych + budowa miejsc postojowych, - projekt zagospodarowania terenu. Termin wykonania do 30.03.2008 r. wraz z pozwoleniem na budowę
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4.000,-.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 3) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, do projektowania w specjalności drogowej w zakresach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do izb architektów i OIIB. 4) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC. 5) Posiadają doświadczenie w projektowaniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych o kubaturze nie mniejszej jak 15.000 m3 tj. wykonali co najmniej jeden projekt budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze nie mniejszej jak 15.000 m3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, 2) Protokół z wizji obiektu objętego zamówieniem potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: · Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, · Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy ,umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 7) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 8 ) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , -zał. Nr 4 do SIWZ , 9) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 5 do SIWZ , 10) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 11) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Referat Zamówień Publicznych, Rynek 10, 67-200 Głogow, pokój 314, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 07.11.2007 r. do godziny 9:00 w Wydziale Realizacji Inwestycji - Referat Zamówień Publicznych - Urzędu Miasta - pok.314 - III p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup i dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie w podziale na 2 zadania
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grodźcu Małym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzeby rozbudowy/przebudowy budynku - Centrum Usług Społecznych w Głogowie
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2025r. DO 30.06.2026r.
- Wykonanie zadania "Budżet Obywatelski - Naukowe i dźwiękowe odkrycia - przedszkolny plac zabaw przy PP nr 21 w Nowej Odsłonie"
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na modernizacji ujęcia wodociągowego w Dąbrowie w gminie Nowosolna - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4484P - budowa chodnika w m. Krwony dokumentacja projektowa
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Świerkowej w m. Borowa, gm. Długołęka oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją
- Zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń na potrzeby utworzenia i rozwoju Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz na potrzeby administracyjno-biurowe 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.