eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDostawa oleju napędowego letniego ( KOD CPV 23121100-2 ) w ilości 12 000 l do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach- Łabędach, Knurowie i Pyskowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Gliwice: Dostawa oleju napędowego letniego ( KOD CPV 23121100-2 ) w ilości 12 000 l do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach- Łabędach, Knurowie i Pyskowicach.
Numer ogłoszenia: 209124 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach , ul. Wrocławska 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2311885 wew. 240, fax. 032 2317623.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego letniego ( KOD CPV 23121100-2 ) w ilości 12 000 l do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach- Łabędach, Knurowie i Pyskowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Olej napędowy letni - 12 000 L z dostawą do: 1. KM PSP Gliwice, ul. Wrocławska 1 - 2500L, 2. JRG PSP Gliwice - Łabędy ul. Mechaników 3 - 3500L, 3. JRG PSP Knurów ul. 1 - go Maja 2a - 3000L 4. JRG PSP Pyskowice ul. Szpitalna 4 - 3000L..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 223 z 2007, poz. 1655), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 24 ust. 1 - 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w SIWZ. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona poprzez analizę faktyczną i merytoryczną dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Cena brutto - 100% (cena najniższa brutto/ cena badana brutto x 100%..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - stosownie do art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605) Zamawiający żąda przedstawienia: 1. Oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę (oferenta)!!!.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Wrocławska 1 44 - 100 Gliwice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Wrocławska 1 44 - 100 Gliwice pok. nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.