Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów
Numer ogłoszenia: 209050 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy, ul. św. Marcin 46/50, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8599000, fax 061 8599003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów. Materiały eksploatacyjne oraz wszystkie elementy wchodzące w ich skład muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, do których użyto 100 % materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie fabrykowane, nie wchodzące wcześniej w całości ani w części w skład innych materiałów. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych produkowanych przez producenta sprzętu, w których mają być one zainstalowane lub równoważnych. Przez równoważne materiały eksploatacyjne należy rozumieć produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, jakość wydruku, wydajność) w stosunku do zamawianego produktu oryginalnego, fabrycznie nowego, nie regenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały producenta urządzeń a ich zastosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego dany materiał został użyty jak również nie mogą naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (określenie przedmiotu i zapotrzebowanie ilościowe) zawarty jest w załączniku numer 3 do siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74865.57 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Advatech sp. z o.o., 54-424 Wrocław, ul. Muchoborska 18, Oddział Poznań, ul. Szelągowska 22/1, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 60102.50
- Oferta z najniższą ceną: 60102.50 oferta z najwyższą ceną: 63255
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Utrzymanie czystości i porządku na placach targowych i Kiermaszach w Poznaniu 2026"
- Dostawa elektrod do pomiaru entropii
- Kontenery sterylizacyjne: Pakiet I - Kontener zaworowy Pakiet II - Kontener z filtrami
- Dostawa - tonerów i tuszy oryginałów oraz zamienników
- przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkanek Domu Pomocy Społecznej im bł. Edmunda Bojanowskiego przy ul. Niedziałkowskiego 22
- Sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw, owoców, grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania, skanowania dokumentów oraz utrzymania przez okres 24 miesięcy kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





