Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługa wykonania 1 analizy dotyczącej budowy i rozbudowy infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej w Łodzi w ramach Projektu \Łódzka Strategia Innowacyjności\ w skład którego wchodzi: 1) analiza techniczna i ekonomiczna budowy Miejskiego Centrum Przetwarzania Danych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, do kontaktów: Teresa Zając, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6374706, fax 042 6374877, e-mail: t.zajac@modgik.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.modgik.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, Anna Dunin, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 637-52-86, fax 042 6374877, e-mail: a.dunin@modgik.lodz.pl, www.modgik.lodz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, Teresa Zając, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 637-47-06, fax 042 6374877, e-mail: t.zajac@modgik.lodz.pl, www.modgik.lodz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonania 1 analizy dotyczącej budowy i rozbudowy infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej w Łodzi w ramach Projektu \Łódzka Strategia Innowacyjności\ w skład którego wchodzi: 1) analiza techniczna i ekonomiczna budowy Miejskiego Centrum Przetwarzania Danych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 10. Główne miejsce świadczenia usług: Łódź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie 1 analizy dotyczącej budowy i rozbudowy infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej w Łodzi w ramach Projektu \Łódzka Strategia Innowacyjności\ w skład którego wchodzi: 1)analiza techniczna i ekonomiczna budowy Miejskiego Centrum Przetwarzania Danych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.20.00 - Usługi badania opinii publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 79.32.00.00 - Usługi badania opinii publicznej Oryginalny kod CPV: 74.13.12.00 - Usługi badań ekonomicznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.14.00 - Usługi badań ekonomicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia powyżej 60.000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium:4 800zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1. Warunki ekonomiczno-finansowy wymagane od Wykonawcy: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 50 000,00 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2.2. Warunki ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1 ogłoszenia. 2.3. Wymagany potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby: 1) Kierownik projektu 1 osoba z udokumentowanym doświadczeniem w profesjonalnym zarządzaniu projektami (osoba, która zarządzała przynajmniej dwoma projektami zakończonymi do dnia składania ofert; z wyższym wykształceniem w zakresie zarządzania lub z dowolnym wyższym wykształceniem i ukończonym, zdanym egzaminem, kursem z zakresu zarządzania projektami) 2) jedna osoba z doświadczeniem w zakresie projektowania instalacji systemów IT, zasilania, zabezpieczeń i klimatyzacji., która brała udział w minimum dwóch zamówieniach /projektach zakończonych do dnia składania ofert. Kwalifikacje: wyższe wykształcenie, 3) Projektant robót budowlanych - 5 osób z 4 letnim doświadczeniem. Osoby realizujące przedmiot zamówienia powinny wykazać się dokumentami stwierdzającymi, odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, tj: posiadać doświadczenie przy pracach projektowych, posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne, i instalacje sanitarne. Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. / Stanowisko / Wymagana liczba osób / Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia ) 1 / Kierownik projektu / 1 osoba / koordynacja w minimum dwóch projektach 2 /Osoba z doświadczeniem w zakresie projektowania centrum przetwarzania danych / 1 osoba / udział w minimum dwóch projektach 3 / Projektant robót budowlanych / 5 osób/ doświadczenie przy pracach projektowych Osoby wymienione w pkt. 1 w w/w tabeli winny posiadać uprawnienia budowlane (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane), zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione w poz. 1 i 2 powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3 ogłoszenia. 2.5. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej, 1) minimum jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, tj. o charakterze analiz, studium wykonalności, opracowań dla projektów itp. oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie 2) dwie usługi o charakterze projektowania obejmującego zagadnienia instalacji systemów IT, zasilania, zabezpieczeń i klimatyzacji. W celu udokumentowania wykonania wyżej usług Wykonawca musi załączyć dokumenty np. referencje potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.5 ogłoszenia. 2.7. Podwykonawstwo Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym przedłożyć umowy z Podwykonawcami na realizację powierzonego im do wykonania zakresu prac. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1 niniejszego ogłoszenia Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.1 Oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy i oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 1.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert; 1.1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania albo składania ofert; 1.1.5. Aktualny zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2 niniejszego ogłoszenia, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.2.1 Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określone w pkt. 2.1 niniejszego ogłoszenia. 1.2.2. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w pkt, pkt 2.3 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych i kopie aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.5. niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji analizy, studium wykonalności, opracowania dla projektów zostały wykonane należycie. 1.2.4. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.7. 1.2.5. Dowód wniesienia wadium. 1.3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dokument wymieniony w pkt 1.1.1 winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców, Dokumenty wymienione w pkt 1.1.2 -1.1.5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin wykonania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modgik.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 10:15, Miejsce Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 (III piętro) pok. 305.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; W ramach realizacji umowy nr Z/2.10/II/2.6/30/2006/U/8/06 z dnia 31 sierpnia 2006 roku o dofinansowanie Projektu \Łódzka Strategia Innowacyjności\ o nr Z/2.10/II/2.6/30/2006 w ramach Priorytetu 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa wyposażenia studia nagrań Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Usługa ubezpieczenia floty pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa ambulansu na potrzeby ratowania życia i zdrowia mieszkańców województwa łódzkiego dla WSRM w Łodzi w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczestników oraz kadry kolonii w Grotnikach przy ul. Ozorkowskiej 3
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia oraz obsługa monitoringu wizyjnego i systemu sygnalizacji włamania i napadu Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.