eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOchrona i dozór mienia w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Gdańsk: Ochrona i dozór mienia w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 20887 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, fax 058 3094634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i dozór mienia w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona i dozór mienia w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku świadczona przez Wykonawcę posiadającego koncesje Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku O OCHRONIE OSÓB I MIENIA (Dz. U. Nr 114 z 1997 roku poz. 740 z późn. zmianami). Ochrona mienia dotyczy obiektu WIOŚ w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293 i obiektu Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku przy ul. Kniaziewicza 30. Obiekty te stanowią budynki, budowle przeznaczone na administrację publiczną oraz przyległy teren wraz z umiejscowionym na nim parkingami, ogrodzone (Delegatura w Słupsku) lub częściowo ogrodzone (Centrala w Gdańsku), posiadające pomieszczenia przeznaczone na portiernię. Do najważniejszych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Strzeżenie mienia znajdującego się w obrębie poszczególnych obiektów, - Znajomość topografii poszczególnych obiektów i rozmieszczenia głównych wyłączników i zaworów. - Obserwacja i obsługa central alarmowych. - Utrzymanie łączności radiowej za swoją centralą. - Reagowanie i powiadomienie o stwierdzonych nieprawidłowościach Zamawiającego, a w sytuacjach zagrożenia życia i mienia, powiadamianie odpowiednich służb, inspekcji i straży oraz Miejskiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego. - Prowadzenie dzienników służby. - Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych, bram i furtek (Delegatura w Słupsku), zakładanie i zdejmowanie łańcucha zezwalającego na wjazd pojazdów na teren administrowany przez WIOŚ (Centrala w Gdańsku) - wg ustalonych godzin. - Opieka nad psem i wydawanie posiłku (Delegatura w Słupsku). - Sprawdzanie zamknięcia drzwi, okien, krat, włączanie i wyłączanie oświetlenia nocnego. - Kontrola ruchu interesantów, w tym informowanie o godzinach pracy WIOŚ. - Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pracowników. - Udostępnianie pomieszczeń WIOŚ w dni wolne od pracy na podstawie stosownych upoważnień. - Zapoznanie się z listą zatrudnionych w obiekcie pracowników. - Nadzór nad wnoszonym i wynoszonym sprzętem i innymi składnikami majątku ruchomego. - Patrolowanie wewnętrzne obiektu podczas pełnienia ochrony, - Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów, - Kierowanie ruchem pojazdów interesantów i klientów na parkingach wewnętrznych obiektów Centrali w Gdańsku oraz Delegatury w Słupsku. - Okresowo: analiza i ocena stanu bezpieczeństwa WIOŚ. - Zapoznanie wszystkich pracowników ochrony z regulaminem ochrony mienia; przekazanie Zamawiającemu stosownych oświadczeń w tej sprawie. - Współdziałanie z wyznaczonym pracownikiem Wydziału (Działu) Administracyjno Technicznego w sprawach wykonywanych obowiązków i pojawiających się na bieżąco problemów. - Zapewnienie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, jednolitego ubioru (umundurowanie) pracowników ochrony. - Zapewnienie posiadania przez pracowników ochrony umiejętności technicznej obsługi central alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, - Powierzenie realizacji zamówienia (dozoru i ochrony mienia) pracownikom ochrony o odpowiednim do realizacji zadania stanie zdrowia i wieku - sprawnymi psychofizycznie Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zgodny będzie z Regulaminem ochrony i dozoru mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku, którego treść stanowi integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Treść przedmiotowego regulaminu stanowić też będzie integralną część umowy zawartej z wybranym Wykonawcą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi : - przy składaniu oferty na cały przedmiot zamówienia: 1185 zł.(słownie złotych: tysiąc sto osiemdziesiąt pięć), - przy składaniu oferty na I część przedmiotu zamówienia (obiekt w Gdańsku, ul. Trakt Św. Wojciecha 293): 700 zł (słownie złotych: siedemset), - przy składaniu oferty na II część przedmiotu zamówienia (obiekt Delegatury w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30): 485 zł (słownie złotych: czterysta osiemdziesiąt pięć)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 uPzp. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie odpis-zaświadczenie muszą być złożone przez każdy podmiot. - Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. - Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej dwóch usług, polegających na ochronie mienia w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1000m2 (przy składaniu oferty tylko na jedną z części przedmiotu zamówienia) oraz po jednej usłudze dla każdej części przedmiotu zamówienia (przy składaniu oferty na obie części zamówienia), oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku zostały wykonane należycie. Jako obiekt użyteczności publicznej rozumieć należy obiekt w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r.w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz.U.75 z 2002r. poz. 690 z późn. zm.). - Aktualna koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku O OCHRONIE OSÓB I MIENIA (Dz. U. Nr 114 z 1997 r. poz.740 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. - Polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca dołączy do oferty aktualnie obowiązującą i ważną polisę oc. posiadaną przez Wykonawcę, na dzień składania ofert. W przypadku wybrania oferty Wykonawcy i uznania jej za najkorzystniejszą, Wykonawca w terminie, o którym mowa w Rozdziale I, pkt.15, podpunkt 15.2, przedłoży Zamawiającemu polisę spełniającą wymogi określone w Rozdziale I, punkt 15. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, wg załączonego wzoru. W przedmiotowym wykazie Wykonawca przedstawi informacje: a) o posiadanej sieci radiowej nadawczo-odbiorczej typu dyspozytorskiego na niezależnym paśmie częstotliwości radiowej, która swym zasięgiem będzie obejmować przynajmniej teren miasta Gdańska i/lub Słupska - na podstawie załączonego do wykazu ważnego dokumentu przydział częstotliwości z Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty; b) o posiadaniu całodobowego centrum monitorowania i kierowania ochroną na terenie miasta Gdańska i/lub Słupska, z którego całodobowo przy pomocy środków łączności radiowej i przewodowej prowadzony jest nadzór nad pracownikami chroniącymi powierzone obiekty wraz ze wskazaniem adresu lokalizacji centrum. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: - Wypełnionego formularza cenowego - wg załączonego wzoru; - Wypełnionego formularza oferty - wg załączonego wzoru; - Potwierdzenia wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy załączyć kopię dokumentu wadium); - Wypełnionego formularza kalkulacyjnego - wg załączonego wzoru; - Parafowanej umowy - wg załączonego wzoru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska ul. Trakt Św. Wojciecha 293 80-001 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt Św. Wojciecha 293, 001 Gdańsk. sekretariat, pok. nr 37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór i ochrona mienia obiektu WIOŚ w Gdańsku, ul. Trakt Św. Wojciecha 293,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje budynek murowany, składający się z 2 części połączonych ze sobą funkcjonalnie oraz 2 wolnostojących garaży (garaż 6-boksowy i garaż 2-boksowy). - Budynek biurowo laboratoryjny posiada układ konstrukcyjny podłużny, 3 traktowy (ciąg pomieszczeń wzdłuż ścian bocznych, środkiem korytarz, z którego prowadzą wejścia do poszczególnych pomieszczeń). Jest to budynek parterowy (30 pomieszczeń), częściowo podpiwniczony (3 pomieszczenia magazynowe). - Budynek biurowy, 3 kondygnacyjny (piwnica - 8 pomieszczeń magazynowych, parter - 7 pomieszczeń, piętro - 9 pomieszczeń). Zakres zamówienia określono w siwz. Łączna powierzchnia jaka winna być objęta ochroną wynosi 1573 m2 w budynkach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5, 74.61.30.00-9, 93.41.12.00-4, 93.41.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dozór i ochrona mienia obiektu delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na obiekt przy ul. Kniaziewicza 30 składa się budynek biurowBudynek biurowo laboratoryjny, to budynek murowany i dwukondygnacyjny (parter i piętro) tylko w części środkowej (łącznie 47 pomieszczeń użytkowych). o laboratoryjny oraz wolnostojący, parterowy budynek garażowo warsztatowy.Skrzydła budynku parterowe o konstrukcji drewnianej. Łączna powierzchnia jaka winna być objęta ochroną wynosi 828m2 w budynku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5, 74.61.30.00-0, 93.41.12.00-4, 93.41.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.