Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Rzeszów: Remont sanitariatów w budynku Ł dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 208784 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Wincentego Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86-51-105, faks 017 8651075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w budynku Ł dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Politechniki Rzeszowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szatni natrysków i sanitariatów w hali sportowej segment =C= Politechniki Rzeszowskiej. Lokalizacja: budynek położony przy ul. Poznańskiej 2a w Rzeszowie. Zakres robót obejmuje między innymi: Roboty budowlane: = Wymiana stolarki drzwiowej. = Wymiana okładzin ceramicznych ścian ze zwiększeniem wysokości okładzin do 2,0 m od posadzki oraz wykonaniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian w natryskach. = Wymiana okładzin posadzkowych ceramicznych i lastrikowych na ceramiczne płytki gresowe z wykonaniem podposadzkowej warstwy izolacji przeciwwilgociowej. = Malowanie emulsją akrylową z dwukrotnym szpachlowaniem ścian powyżej okładzin ceramicznych. = Malowanie ścian okiennych farbą olejną w kolorze pozostałych ścian. = Dwukrotne malowanie grzejników rurowo-żebrowych oraz żeliwnych żeberkowych. = Malowanie stalowych kanałów wentylacji mechanicznej z oczyszczeniem i malowaniem kratek wlotów wyciągu i nawiewu. = Przedzielenie boksów natryskowych ściankami np. w systemie LTT. = Montaż dekoracyjnych sufitów podwieszonych kasetonowych 60 x 60 cm z wypełnieniem płytami z wełny mineralnej na konstrukcji z profili stalowych. = Wywóz gruzu - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu. Roboty instalacyjne - sanitarne: = Wymiana wyposażenia sanitarnego pomieszczeń: miski ustępowe, pisuary, ściekowe kratki posadzkowe, baterie umywalkowe, natryskowe itp. = Wymiana rur stalowych instalacji wody ciepłej i zimnej wraz z niezbędnymi zaworami. = Wymiana zaworów grzejnikowych oraz montaż zaworów grzejnikowych na powrotach. Roboty instalacyjne - elektryczne: = Wymiana gniazd wtykowych jednofazowych na nowe bryzgoszczelne z bolcem uziemiającym. = Wymiana wyłączników światła na nowe. = Wymiana opraw świetlówkowych 2x36 W oraz pozostałych punktów świetlnych na świetlówkowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3 000.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.1 PZP: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.1. Ustawy PZP (oraz złożą w tej sprawie stosowne oświadczenie). 2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia (potwierdzone w akcie rejestracji działalności gospodarczej lub KRS). 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia a w szczególności : a) posiadają środki własne lub posiadają zdolność kredytową potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w wysokości co najmniej 80 tys. zł, b) posiadają ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i będzie to ubezpieczenie kontynuowane przez okres realizacji zamówienia, c) posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) jednego zamówienia o wartości co najmniej 150 tys. zł, podobnego do przedmiotu zamówienia ( remont w zakresie robót budowlanych), poparte informacją inwestora o zakresie i wartości wykonanych robót (referencjami), oraz że zostały zrealizowane z należytą starannością i w umówionym terminie. d) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: 1) budowlano- konstrukcyjnej, 2) instalacji sanitarnych, 3) instalacji elektroenergetycznych w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganej ilości osób zdolnych do wykonania zamówienia). e) nie znajdują się w trakcie postępowania upadłościowego. f) nie zalegają z uiszczaniem podatków. g) nie zalegają z uiszczaniem składek ZUS. Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium w sposób jednoznaczny : spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 i 24 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) 4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) 7. Przykład realizacji - jednego zamówienia o wartości co najmniej 150 tys. zł, podobnego do przedmiotu zamówienia ( remonty w zakresie robót budowlanych) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. Podany przykłady musi pochodzić z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu. Wymagana forma dokumentów:dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) . 8. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych w specjalnościach: 1. budowlano- konstrukcyjnej, 2. instalacji sanitarnych., 3. instalacji elektroenergetycznych. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie przez wykonawcę środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 80 tys. zł. Wymagana forma dokumentów: oryginał lub czytelna kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę. 10. Polisa ubezpieczeniowa (lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie) z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę. 11 Informacja o podwykonawcach / współwykonawcach. 12. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 53 bud_E ul. Żwirki i Wigury 2 w Rzeszowie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 08:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 52 bud_A ul. W.Pola 2 (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Utworzenie Laboratorium Sztucznej Inteligencji w Diagnostyce Obrazowej przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie wraz z dostawą i instalacją tomografu komputerowego w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie remontu sanitariatów z wymianą instalacji wody zimnej i hydrantowej, przebudową przyłącza wodociągowego, montażem zestawu pompowego ppoż. oraz zmianą lokalizacji rozdzielacza c.o.
- Przystosowanie pawilonu U-11 na terenie AGH w Krakowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - KC-DE-zp.272-637/25
- rozbudowa budynku PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej - etap II.
- Budowa budynku z aulami wraz z zagospodarowaniem oraz infrastrukturą techniczną.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





