Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Poznań: Przetarg nieograniczony II - Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 208760 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Sieradzka 29, 60-163 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8685272, faks 0-61 8685660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony II - Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla uczestników 192 szkoleń organizowanych przez Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia podzielony na dwadzieścia sześć części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa część II SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); -ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu niniejszej umowy; -ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; -zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; -zmiany adresów dostarczania przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodr.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu (60-163), ul. Sieradzka 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu (60-163), ul. Sieradzka 29, pokój nr 411 (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie zostanie sfinansowane ze środków przyznanych przez Fundację Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA z siedzibą w Warszawie w związku z realizacją UMÓW O PRZYZNANIE POMOCY NR 00050-6900-FA1900003/09 I NR 00015-6900-FA1900004/09 W RAMACH DZIAŁANIA SZKOLENIA ZAWODOWE DLA OSÓB ZATRUDNIONYCH W ROLNICTWIE I LEŚNICTWIE OBJĘTYCH PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: powiat gostyński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 2 szkolenia w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 2374,89 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: powiat grodziski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 5 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 5937,22 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: powiat jarociński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 3 szkolenia w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 3562,33 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: powiat kaliski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 5 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 5937,22 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: powiat kępiński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 7 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 8312,10 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: powiat kolski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 11 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 13061,88 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: powiat koniński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 15 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 17811,65 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: powiat kościański.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 5 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto -5937,22 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: powiat krotoszyński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 6 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 7124,66 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: powiat leszczyński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 8 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 9499,55 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: powiat obornicki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 3 szkolenia w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 3562,33 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.40.00.00-1, 55.52.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: powiat ostrowski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 10 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto -11874,44 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: powiat ostrzeszowski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 8 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 9499,55zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: powiat pilski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 9 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto -10686,99 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: powiat pleszewski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 6 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 7124,66 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: powiat poznański.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 18 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto -21373,98 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: powiat rawicki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 5 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 5937,22zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: powiat słupecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 7 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 8312,10 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: powiat średzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 5 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 5937,22 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: powiat śremski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 4 szkolenia w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 4749,77 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: powiat szamotulski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 8 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 9499,55 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: powiat turecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 9 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto -10686,99 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: powiat wągrowiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 7 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 8312,10 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: powiat wrzesiński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 5 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 5937,22 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: powiat złotowski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 6 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto -7124,66 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: powiat pleszewski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe obejmujące 15 szkoleń w liczbie 17-22 uczestników, wartość szacunkowa netto - 25756,10 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa napoi, produktów bezglutenowych oraz gotowych produktów mrożonych
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.
- Remont muru granicznego pomiędzy budynkiem Sądu przy Al. K. Marcinkowskiego 32 a Komisariatem Policji Poznań Stare Miasto
- PN 8/05/2025 - ubezpieczenia
- Przebudowa i remont pomieszczeń socjalnych w hali nr 1
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Wykonanie usług dla jednostek UZ II.
- Przygotowanie i dostarczenie całodziennego wyżywienia dla Pacjentów Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Curynie
- CP-24-349-2/2025; usługa cateringowa podczas konferencji pn. "III Forum Młodych Naukowców"
- 2025 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.