eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaUbezpieczenie Miejskiego Zarządu Oświaty i Placówek Oświatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Bielsko-Biała: Ubezpieczenie Miejskiego Zarządu Oświaty i Placówek Oświatowych
Numer ogłoszenia: 20865 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty , ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, faks 033 4992322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Miejskiego Zarządu Oświaty i Placówek Oświatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie majątku oraz ryzyk związanych z działalnością posiadaniem i administrowaniem Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku - Białej, przedszkoli miejskich, szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych- Gminy Bielsko-Biała oraz budynku wynajmowanego przez Szkołę Podstawową nr 4 w Bielsku-Białej przy ul. Sikorskiego 4a,4b.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 1 SIWZ. b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 3 i 4 SIWZ. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 5 SIWZ. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej Spełnienie warunku - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Części VII punkt II ppkt 5. e) Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, o których mowa w Części VII , punkt.II, ppkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał oferty przetargowej sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie(spółki cywilne, konsorcja) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 4. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat wykonania. 5. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z pkt 3 usługi zostały wykonane należycie (referencje zamawiających). 6. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) zwanej dalej pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 7. Oświadczenie wykonawcy na formularzu Oferta przetargowa Załącznik Nr 1 do SIWZ, - o związaniu ofertą przez okres 30 dni, - o dokonaniu oględzin szkody nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia szkody, - o dokonaniu zapłaty zaliczki w wysokości 50% bezspornej części odszkodowania na podstawie operatu szkodowego i innych dokumentów uzasadniających roszcze- nie bezpośrednio na konto poszkodowanej jednostki do dni 6, - o zdobyciu informacji koniecznej do sporządzenia oferty, - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy Załącznik Nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności 1A (pok. 208).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności 1A - dziennik podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.