eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa programów i sprzętu - elementów Systemu Zarządzania Bazami Danych dla potrzeb realizacji komputerowego systemu gromadzenia, przechowywania, przetwarzania i udostępniania on-line danych środowiskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Kraków: Dostawa programów i sprzętu - elementów Systemu Zarządzania Bazami Danych dla potrzeb realizacji komputerowego systemu gromadzenia, przechowywania, przetwarzania i udostępniania on-line danych środowiskowych
Numer ogłoszenia: 208504 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie , Plac Szczepański 5, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4224895, 4213469, faks 012 4223612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programów i sprzętu - elementów Systemu Zarządzania Bazami Danych dla potrzeb realizacji komputerowego systemu gromadzenia, przechowywania, przetwarzania i udostępniania on-line danych środowiskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa: Oracle Database ver.11g Standard Edition - na jeden procesor, 1 szt., wraz z asystą techniczną (wersja podstawowa); Red Hat Linux Advanced Server (wersja Premium) ver.5 (lub wyższa) 64 bit. - 1 szt., wraz ze wsparciem technicznym (typ Standard); licencje dostępowe Microsoft Windows Server 2008 64 bit. Standard - na urządzenie, 5 szt.; licencje dostępowe Microsoft Windows Terminal Server 2008 - na urządzenie, 35 szt.; pamięć RAM 2GB 667MHz Dual Ranked FB DIMMs - 4 szt.; dysk HDD SAS 300GB, 3.5-inch, 15K RPM Additional Hard Drive (Hot Plug) - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wielkość zamówienia - poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 72.54.10.00 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego 72.54.11.00 - Usługi poszerzania pamięci 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu winni dostarczyć: a) wypełniony i podpisany załączniki nr 1, b) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 2, c) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 3, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) certyfikaty jakości (w języku polskim), f) certyfikaty CE sprzętu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.pios.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TARNOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A., 33 - 100 TARNÓW UL. SZUJSKIEGO 66 (I p. pok. 102).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: TARNOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A., 33 - 100 TARNÓW UL. SZUJSKIEGO 66 (I p. pok. 102).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu o nr PL0302 pod nazwą Wzmocnienie kontroli przestrzegania prawa w zakresie ochrony i wykorzystania zasobów wodnych w województwie małopolskim, który współfinansowany jest ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.