eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówWykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Namysłów: Wykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów.
Numer ogłoszenia: 20847 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327169 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Pl. Wolności 12A, Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks 077 4103922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów: Zadanie I: Roboty budowlane w budynku głównym A, Oddziału Dziecięcego i budynku przychodni (docieplenia dachów, docieplenia stropów, docieplenia ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wprowadzenie nawiewników). Zadanie II: Modernizacji wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku głównym szpitala i oddziału dziecięcego, budowa kotłowni wodnej opalanej gazem ziemnym GZ-50, pracującej na cele c.o. i c.w.u., wykonanie przyłączy cieplnych c.o. i c.w.u. niskich parametrów, wykonanie instalacji elektrycznej, AKP i A dla potrzeb gazowej kotłowni 2 funkcyjnej zabudowanej w podpiwniczeniu budynku oddziału dziecięcego. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z termomodernizacją: 1.Budynku głównego A - docieplenie połaci dachu mansardowego nad klatkami schodowymi, docieplenie stropu pod poddaszem nieużytkowym, docieplenie ścian wewnętrznych gr. 38 i 51 cm w połaci dachu mansardowego oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wprowadzenie nawiewników (zgodnie z decyzją nr AB-7351-18/22/2008 z dnia 19.06.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych); 2.Oddziału Dziecięcego - docieplenie dachu nad klatką schodową, docieplenie stropu pod poddaszem nieużytkowym, docieplenie ścian wewnętrznych pomiędzy klatką schodową i poddaszem oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej i wprowadzeni nawiewników (zgodnie z decyzją nr AB-7351-19/22/2008 z dnia 19.06.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych); 3.Budyneku Przychodni - wymiana stolarki okiennej oraz wprowadzenie nawiewników (zgodnie z decyzją nr AB-7351-20/24/2008 z dnia 19.06.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych); 4.Modernizacji gospodarki cieplnej na terenie zespołu szpitalnego, w zakresie: - Modernizacji wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku głównym szpitala i oddziału dziecięcego; - Budowy kotłowni wodnej opalanej gazem ziemnym GZ-50, pracującej na cele c.o. i c.w.u.; - Wykonania przyłączy cieplnych c.o. i c.w.u. niskich parametrów; - Wykonania instalacji elektrycznej, AKP i A dla potrzeb gazowej kotłowni 2 funkcyjnej zabudowanej w podpiwniczeniu budynku oddziału dziecięcego (zgodnie z decyzją nr AB-7351-21/25/2008 z dnia 19.06.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych). Ponadto przedmiotem realizacji jest: -Przygotowanie placu budowy, -Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie gwarancji: -Roboty budowlane - 36 miesięcy, -Urządzenia i materiały - zgodnie z okresem gwarancji producenta. Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektami budowlanymi, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników obiektów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.21.51.40-0 (Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych). Przedmioty dodatkowe: 45.11.11.00-1 (Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne); 45.11.12.00-0 (Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne); 45.11.12.20-6 (Roboty w zakresie usuwania gruzu); 45.23.10.00-5 (Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych); 45.23.24.60-4 (Roboty sanitarne); 45.26.00.00-7 (Roboty w zakresie wykonania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne); 45.32.00.00-6 (Roboty izolacyjne); 45.32.10.00-3 (Izolacja cieplna); 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne); 45.33.11.00-7 (Instalowanie centralnego ogrzewania); 45.33.11.10-0 (Instalowanie kotłów); 45.33.30.00-0 (Roboty instalacyjne gazowe); 45.41.00.00-4 (Tynkowanie); 45.42.10.00-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej); 45.44.21.00-8 (Roboty malarskie); 90.51.00.00-5 (Usuwanie i obróbka odpadów). Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: projektami budowlanymi, ogólną specyfikacją techniczną, weryfikacja przedmiarów robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy. Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, pozwoleniem budowlanym oraz ogólnymi specyfikacjami technicznymi (w załączeniu), wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty. Dochody uzyskane ze sprzedaży odpadów (np. złomu) są dochodami Zamawiającego. Wszelkie czynności z tym związane, będą na roboczo uzgadniane z Zamawiającym. Dopuszcza się składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów w obrębie danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: SP ZOZ w Namysłowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.11.11.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.12.20-6, 45.23.10.00-5, 45.23.24.60-4, 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.30.00-0, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 90.51.00.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3281179.63 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów - zadanie nr 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. - Namysłów, ul. Łączańska 12, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1035539.48
  • Oferta z najniższą ceną: 1035539.48 oferta z najwyższą ceną: 1270381.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.